کامل ترین آموزش نقاشی رنگ روغن توسط باب راس | لذت نقاشی+دوبله فارسی

kia_martan

عضو جدید


بیش از ۱۴۰۰ دقیقه آموزش لذت نقاشی دوبله فارسی
آموزش قدم به قدم نقاشی رنگ روغن توسط باب راس استاد بزرگ نقاشی جهان

۱۲ سی دی را بدون افت کیفیت در ۲ دی وی دی گردآوری کرده ایم
اگر می خواهید به طور حرفه ای نقاشی را یاد بگیرید حتماً این محصول را تهیه كنید.

تمام آنچه شما نیاز دارید تا بتوانید آرزوهای خود را همراه با رویدادهای زیبا روی بوم نقاشی پیاده سازی نمایید در این مجموعه موجود می باشد. شما می توانید با تکنیک خارق العاده Wet-on-Wet و کمی تمرین و شهامت؛ نقاشی به خوبی باب راس باشید ! او این مطلب را در مجموعه ”لذت نقاشی با باب راس“ که از سال 1983 تولید آن آغاز شده و میلیونها نفر را در سراسر دنیا به تماشا و تحسین واداشته است، به همه ثابت می كند!






باب نورمن راس(Bob Norman Ross) در 29 اکتبر سال 1942 در شهر ساحلی دایتونای فلوریدا دیده به جهان گشود؛ وی سال نهم دبیرستان بود كه مدرسه را رها كرد و به نیروی هوایی پیوست. بهنگام اقامتش در Anchorage, Alaska با نقاشی آشنا شد. بعد از پایان دوران خدمتش بود كه به مدارس زیادی برای یادگیری نقاشی رفت، اما از كندی رسم تابلوها با روشهای كلاسیك خسته و ناكام شد و تصمیم گرفت در روش Wet- On-Wet در نقاشی تحولی ایجاد كند و آنرا بكار گیرد تا بتواند بسیار سریعتر نقاشی بكشد و نقاشی یاد بدهد و این دستمایه اصلی تكنیك او شد.






در شیوه سنتی نقاشی رنگ روغن پس از رسم هر لایه از نقاشی باید تا خشک شدن رنگ روی بوم صبر کرد و بعد لایه دیگر را اضافه نمود ولی باب راس این شیوه را متحول نمود و کاری کرد تا بتوان در زمانی کمتر از یک ساعت یک تابلوی کامل و زیبا را خلق کرد.






باب با ابزار ساده ای که در اختیار دارد به طور حیرت آوری کار می کند او با انواع قلموهای سوزنی و باد بزنی با سرعت و به راحتی هر چه تمام کار می کند، به طور مثال او با استفاده از کمی رنگ سبز و یک قلموی باد بزنی و به قول خودش "چپ راست ، چپ راست" و با آرامش، یک بوته استثنائی و اعجاب انگیز را خلق می کند.







Bob Ross در چهارم جولای 1995، در سن 53 سالگی بر اثر ابتلا به سرطان فوت كرد، اما براستی او را در برنامه هایش می توان زنده و شاد دید، گویی جاودانه مانده است. روحش شاد و در آرامش باد.





باب در سخنانش می گوید: ”هر روز، روز خوبی برای زندگی كردن است!“ و این جمله بسیاری از بینندگانش را به زندگی و آرامش تشویق می كند. به همین دلیل است كه میلیونها نفر در سراسر دنیا احساس نزدیكی با روح این مرد می كنند و او بحق عمق دوستی را با وجود خود نمایش می دهد.






تصاویری از برخی نقاشی های این هنرمند فقید را به علاقمندان به زیبایی تقدیم می کنیم:






در این مجموعه كه برای اولین بار با دوبله فارسی از طریق این فروشگاه ارائه می شود به راحتی می توانید از مبتدی تا عالی نقاشی رنگ روغن را بیاموزید و از نقاشی كردن لذت ببرید.





تمام آنچه شما نیاز دارید تا بتوانید آرزوهای خود راهمراه با رویدادهای زیبا ، روی بوم نقاشی پیاده سازی نمایید

حرفه ای نقاشی كنید
نام محصول: آموزش لذت نقاشی باب راس+دوبله
تعداد دی وی دی: ۲ عدد
فرمت پخش:قابل پخش در دستگاه های پلیر خانگی و کامپیوتر
قیمت: ۶۰۰۰ تومان
 
بالا