سلام. یک سری اصلاعات در مورد تجهیزات کارگاه عملیات حرارتی و کار با دستگاه سختی سنجی لازم دارم .:gol:
Ebrahim n عضو جدید Apr 17, 2009 #1 سلام. یک سری اصلاعات در مورد تجهیزات کارگاه عملیات حرارتی و کار با دستگاه سختی سنجی لازم دارم .