کاربران پایه قدیمی و کاربران جدید

ayja

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
میخوام گریزی بزنم به اولین سالهایی که بعنوان کاربر در باشگاه بودیم ، اون موقع کاربران بلد بودند که تفکرات عمیق داشته باشند و با همان بضاعت ، وقتی موضوعی طرح میشد ، همگی با تمام توان ذهنی تو بحث ها شرکت میکردند و آنچنان عمیق و با محتوا بحث و گفتگو میکردند که ما از ماحصل همان گفتگو ها به اندازه چند کتاب مطلب می آموختیم.ظاهرا دانشجو بودند ولی آنچنان عمیق و با مفهوم بحث میکردند که اگه یه نفر میخواند ، تصور میکرد پای مباحث یه عده دکتر و متخصص نشسته است.
متاسفانه کاربران نسل حاضر فقط صورت طرح یا موضوع رو میخونن و رد میشوند،اگر هم خواستند تو گفتگو ها شرکت کنند ، چند کلمه بصورت تلگرافی می‌نویسند و دیگه برای پی گیری اونم به تاپیکها سر نمیزنند.
کوچکترین تفاوت نسل فعلی با نسل ما قبل خودشان همینه. و این حالت باعث نگرانی است.
 

ayja

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
به نظر شما از چه راه هایی میتوان این انگیزه رو در خود ایجاد کرد که انسان بتونه دینامیک تر بشه و فعالیتش رو بیشتر کنه؟
 

ayja

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
جوانان یک دهه قبل برای پویا بودن و پویا ماندن همیشه از ذهنشان کار می کشیدند ، اینرا هم بخوبی میدانستند که برای اینکه از ذهنشان کار بکشند ، لازم است که مطالعه کنند و بیاموزند تا ذهن شان قدرت باروری داشته باشد .
جوانان امروزی ، برای انجام هر کاری فقط از اینترنت کار می‌کشند و ذهنشان را به کناری گذاشته اند.به همین دلیل هست که بدون موبایل و اینترنت تقریبا خالی هستند و این خلع ذهنی باعث میشه که نمی توانند در باره مباحث مهم اظهار نظر نمایند،
صورت مسئله را میدانند ولی اندوخته و ذخیره دانش از مفاهیم و اندوخته علمی را در خود نمی یابند.
 

ziba 22

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
دیگه الان تلگرام و... باعث شده بچه ها اینجا نیان، قبلا کلی وبلاگ بود توی نت.. الان که نگاه میکنم هیچ کدوم اپدیت نیستن دیگه..
ماشالا هرکی واسه خودش تو تلگرام گروه و کانال زده..
ادمین یواش یواش باید در اینجا رو ببنده
توی تالارای تخصصی دیگه خبری نیست..قبلا هر تالار شیش تا مدیر داشت..
الان یه مدیر شیش تا تالار داره
 
بالا