isfahan-sp
عضو جدید

شاید برایتان پیش آمده باشد که با دوستان به صخره نوردی رفته باشید و اصلا ندانید باید چه کاری انجام دهید و با طناب ها و تکنیک های خاص بالا رفتن کاملا نا آشنا باشید. در این شرایط افراد ماهری را می بینید که به راحتی به بالای قله می رسند. شما هم از فکر رسیدن به قله به هیجان می آیید اما اصلا نمی دانید باید از کجا شروع کنید.
حالا تصور کنید یک برنامه بازاریابی اجتماعی هم به همین روال است.
اگر این برنامه را از نقطه ی صفر شروع کرده اید همه ی مراحل به یک اندازه هیجان انگیز و طاقت فرسا هستند. خودتان بهتر از هر کسی می دانید که چه هدفی دارید و چرا این هدف را دنبال می کنید. افرادی که این مسیر را از پیش رفته اند می بینید و ایده هایی برای رسیدن به قله در سر دارید.
شاید داشتن برنامه بتواند به شما کمک کند.
اگر می خواهید از طریق بازاریابی اجتماعی کارتان را شروع کنید قدم به قدم این مراحل را دنبال کنید.
برنامه بازاریابی شبکه های اجتماعی
از مراحل ابتدایی شروع کنید و کم کم بسازید و بالاتر بروید. از طریق شبکه های اجتماعی از هیچ شروع کنید. این مسیر مثل یک مسافرت در جاده است. ابتدا خودتان را در مسیر درست قرار می دهید سپس هدف گذاری می کنید و تصمیم می گیرید که قصد دارید به کجا برسید و ضمن چک کردن نقشه در میانه های راه کمی هم تفریح می کنید.
قدم اول – شبکه اجتماعی انتخاب کنید.
قدم دوم – یک صفحه شخصی تشکیل دهید و کامل پر کنید.
قدم سوم – هویت داشته باشید.
قدم چهارم – استراتژی مطالب را انتخاب کنید.
قدم پنجم – تجزیه تحلیل و تست کنید.
قدم ششم – تعامل داشته باشید.
