چگونه رمز عبور خود را در سایت eBay تغییر دهیم؟

mojcctv

عضو جدید
[h=2]چگونه رمز عبور خود را در سایت eBay تغییر دهیم؟[/h]
کمپانیeBay در حالت اماده باش. eBay اعلام کرده که قربانی حمله انفورماتیکی گشته که روی پایگاه داده هایش تاثیر گذارده است. این DataBase معمولا حاوی رمز عبورهای رمزنگاری شده و اطلاعات گوناگون کاربران میباشد. اما با اینهمه اگر انچه که eBay اعلام کرده را بپذیریم, هیچگونه اطلاعات مالی ربوده نشده است.



هر چند که رمز عبورهای ربوده شده با رمزنگاری محافظت میشده اند با اینهمه این سایت به کاربران خود اعلام کرده که هرچه سریعتر رمز عبور خود را تغییر دهند تا دچار مشکل نگردند. همچنین یاداور شده که هرگز نباید از یک رمز عبور برای پلاتفرمهای گوناگون استفاده نمود چون در غیر اینصورت در اینچنین موقعیتی همه انها به خطر میافتند.

از طرفی در رابطه با این خبر پیپال اعلام کرده که ساختارهایش دچار مشکلی نشده اند و بعد از پایان تحقیقات هیچگونه مدرکی که دسترسی و یا فعالیت مخربی را نشان دهد دیده نشده است. این پلاتفرم قید کرده است که داده های مالی مشتریانش رمزنگاری شده و جداگانه ذخیره میشوند و هیچگونه اشتراک اطلاعاتی با فروشندگان و سایتهای بازرگانی که شامل eBay نیز میشود انجام نمیشود.حالا کمپانی eBay از کاربران خود می خواهد جهت امنیت بیشتر رمز عبور خود را تغییر دهند.

[h=2]اما تغییر رمز عبور در سایت eBay به چه صورت است ؟[/h]تمامی کاربران سایت eBay،می توانند از این طریق رمز عبور خود را تغییر دهند:
۱- به صفحه اصلی Sign بروید
۲- بعد از اینکه Login شدید، بر روی فلش در بالای صفحه ، کنار نام خود کلیک کرده . منوی کرکره ای چند گزینه را نمایش میدهد گزینه Account settingsرا انتخاب کنید.

۳- صفحه حساب شما ظاهر می شود، در سمت چپ ، زیر my eBay، روی گزینه Personal Information کلیک کنید.
در صفحه Personal Information، یک بخش به نام Account Information وجود دارد.روی لینک Edit که در مقابل word Password است کلیک کنید.

۴-eBay یک پیغام می دهد که از شما می خواهد آدرس ایمیل خود و یا نام کاربری را ونوع هر یک را وارد کرده و سپس روی Continue کلیک کنید .
۵- eBay از شما خواهد پرسید که چگونه می خواهید رمز عبور خود را تنظیم کنید دو راه وجود دارد، از طریق Email و یا sms .
6- فرض میکنیم شما گزینه Email را انتخاب نمودید ، eBay به ایمیل شما برای تنظیم مجدد رمز عبور خود یک لینک ارسال می کند.

۷- با کلیک بر روی لینک در ایمیل . این لینک شما را به یک صفحه که در آن شما می توانید رمز عبور جدید خود را وارد کنید.
اگر شما گزینه SMS را انتخاب کرده باشید ، یک فرم برای ورود نمایش داده می شود که به یک PIN . نیاز دارد.PIN ارسال شده را درصفحه تایپ کنید و سپس رمز عبور جدید خودرا وارد کنید .مثل همیشه ، سعی کنید یک رمز عبور قوی وارد کنید. که باید آنرا به خاطر داشته باشید .
رمز عبور خود را دوبار وارد کرده و به مرحله بعد بروید.
حالا رمز شما تغییر یافت یک نسخه پشتیبان از رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد. در صورتی که رمز خود را دوباره فراموش کردید مراحل بالا رو دوباره انجام دهید.
 
بالا