چطور با کمک بازاریابی ایمیلی برند خود را مطرح کنیم؟

zahra-hamedani

عضو جدید
نامه نگاری و نوشتن نامه ها هیچوقت قدیمی و از کار افتاده نمی شوند. با این حال، نسل جدید نامه ها که نامه های الکترونیکی یا همان ایمیل ها هستند جای نسل قدیمی را گرفته اند و حالا با افزایش چشم گیر سرعت و کارایی، نه تنها برای ارتباطات شخصی بلکه برای امور کاری و تجاری نیز استفاده می شوند. ایمیل ها بسیار سریع هستند و قابل دسترس بودن آن ها این ابزار را به پر سرعت ترین راه ارتباطی بدون داشتن سرویس یا برنامه خاصی تبدیل کرده است.
بازاریابی با ایمیل راهیست که بزرگترین کمپانی ها و تجارت های موفق از آن به صورت مستمر و هدفمند استفاده می کنند. شما با کمک ایمیل مارکتینگ نه تنها می توانید برند فعلی خود را مستحکم کرده و آن را بیش از پیش قدرتمند کنید، بلکه می توانید از این روش برای ساخت صحیح برند خود نیز بهره مند شوید. طبق گزارش سالیانه، میانگین تعداد ایمیل های ارسال و دریافت شده در روز توسط کاربران به مرز 269 میلیارد عدد رسیده است! اگرچه تعداد قابل توجهی از این مقدار ایمیل های اسپم هستند اما باز هم این آمار و ارقام باور نکردنی از پتانسیل بالای ایمیل ها برای هر نوع ارتباط الکترونیکی چه شخصی و چه تجاری خبر می دهند.
با انتخاب صحیح راه های تجارت آنلاین ، برندها نه تنها می توانند از فرصت های مناسب برای برقراری ارتباط با مخاطبین خود استفاده کنند، بلکه می توانند از همین طریق، مخاطبین معمولی را به مشتریان وفادار تبدیل کنند. ایمیل مارکتینگ از جمله مؤثرترین راه ها برای موارد گفته شده است. بازاریابی ایمیلی به شما کمک می کند تا محتوای مخصوص کسب و کار خود را بخش بندی کرده و به خوبی آن را بر مبنای مخاطبین خود شخصی سازی کنید.
منبع سورس: مدیروب
www.modireweb.com
 
بالا