علت این امر فقط ریشه در این دارد که معمولا کسی نمیداند که گیریکس تراکتور به گونه ای طراحی شده است که برای تعویض دنده باید متوقف شد....
یعنی مثل سایر خودرو ها نباید در حال حرکت دنده ها را عوض کرد.
بلکه باید به تناسب شرایط مسیر پیش رو و وضعیت تراکتور و بار آن، ایستاد و تراکتور را در دنده مناسب قرار داد و بعد حرکت کرد....
من شخصا تراکتور فرگوسن285 رو که یک تریلی با 5تن بار بهش متصل بود رو در ابتدای جاده آسفالت در حالت توقف با دنده4 به حرکت درآوردم و هیچ مشکلی هم پیش نیومد...
لطفا نظر بدین..


بلکه باید به تناسب شرایط مسیر پیش رو و وضعیت تراکتور و بار آن، ایستاد و تراکتور را در دنده مناسب قرار داد و بعد حرکت کرد....
من شخصا تراکتور فرگوسن285 رو که یک تریلی با 5تن بار بهش متصل بود رو در ابتدای جاده آسفالت در حالت توقف با دنده4 به حرکت درآوردم و هیچ مشکلی هم پیش نیومد...

لطفا نظر بدین..
