
[h=4]پیامک های زیادی را برای مشتریان خود ارسال می کنید[/h]حتی اگر شما به همان میزان پیامکی که وعده داده بودید،آموزش بهینه سازی وب سایت نمایید ممکن است تعداد پیامک هایتان مناسب شرایط و نیازهای برخی از مشتریانتان نباشد. فرض کنید شما به مشتریان خود وعده داده اید که در ماه ۶ پیامک به آنها ارسال می کنید، اما ممکن است ۶ پیامک برای برخی از مشتریان زیاد باشد و موجب آزرده خاطری آنها شود. برای برقرار کردن تعادل بین مشتریان خود بهتر است این رقم را به ۵ کاهش دهید. همچنین، هیچ وقت بدونراه های سئو پیامک ارسال نکنید. همیشه هدف از ارسال پیامکفروش ماشینرا برای خود و مشتریانتان شفاف سازی کنید.
[h=4]پیامک های شما با نیازهای مشتریانتان ارتباطی ندارند[/h]این فرض را همیشه در ذهن داشته باشید که شاید پیامک ها و پیشنهادهای شما به علایق و نیاز های برخی از مشتریانتان در ارتباط نیستند. به این ترتیب پس از چند بار سامانه ارسال پیام کوتاهبه ایشان، آنها تصمیم می گیرند که دیگر پیامک های شما را مطالعه نکنند و در نهایت نیز عضویت خود در خبرنامه پیامکی شما را لغو می کنند.
[h=4]اعضای خبرنامه پیامکی شما صلاحیت کافی را ندارند[/h]این احتمال وجود دارد که پیشنهاد ها و پیامک های شما بسیار فوق العاده باشند اما شما این اس ام اس ها را برای افراد مناسب ارسال نمی کنید. دربازاریابی اینترنتی باید بیشتر به کیفیت اهمیت دهید تا کمیت. اگر شما برای ۱۰۰۰ نفر پیامک تبلیغاتی ارسال می کنید و تنها ۱% از آنها به تبلیغ کانال تلگرام شما اهمیت می دهند، تجارت شما با مشکل روبرو خواهد شد. بهتر است که افرادی که به تجارت و فعالیت شما علاقه دارند را به فهرست خبرنامۀ پیامکی خود دعوت کنید.
***اگر علاقه دارید یک کمپین پیامک تبلیغاتی راه اندازی نمایید، با ما تماس بگیرید. کارشناسان فنی ملی پیامک می توانند بر اساس نوع فعالیت و تجارت شما برای شما، روش و شیوه های تبلیغاتی تعیین نمایند و برای کسب درآمد بیشتر شما را یاری کنند.