پماد طبیعی زیتون (روغن لب)

Nilpar

عضو جدید
کاربر ممتاز
[h=1]پماد طبیعی زیتون (روغن لب) : درمان خشکی لب و ترک دست و پا، پیشگیری از پینه، زبر شدن زانو و آرنج، لطیف کننده پوست[/h]
نسخه ارائه شده در کتب طب سنتی
پماد طبیعی زیتون با ترکیبات کاملا طبیعی و بدون مواد شیمیایی محصولیست که تحت نظر متخصصین طب سنتی و داروهای گیاهی تهیه شده که برای درمان و پیشگیری از ترک، پینه و زبر شدن پا، زانو و آرنج و همچنین لطافت پوست بسیار موثر میباشد.
این دارو از خشک شدن و ترکیدن لب، ترکها و شکافهایی که در دست و پا به وجود می آید جلوگیری میکند و همچنین فرد مبتلا را درمان میسازد.
ازجمله مواد موجود در این پماد موم طبیعی زنبور میباشد که به برخی از خواص آن اشاره میکنیم:
کاربردهای پوستی و آرایشی :امروزه متداولترین مصارف برای بره موم (موم) و عصاره های آن می باشند. اثرات آن روی ترمیم و نوسازی بافت کاملاً بررسی و نتایج آن به دفعات ثابت شده است گردیده است.
بره موم همراه با خواص باکتری کشی و قارچ کشی خود، فوائد بسیاری در کاربردهای مختلف در مواد آرایشی فراهم می آورد.بسیاری از ویژگیهای مفید بره موم (پروپولیس) شامل : فعالیتهای ضد باکتری، ضد قارچی، ضد ویروسی، ضد جوش سر وصورت، ضد ترکهای پوستی، ضد التهاب و ضد اکسیداسیون به علاوه ترمیم زخمها، تحریک جریان خون و مخاط می‌باشد.
این محصول ترکیبی از موم و روغنهای طبیعی دیگر میباشد که تاثیر این دارو را دو چندان میکند.

مصرف این روغن برای ترک دست و پا و زبری پوست به صورت موضعی و مالشی میباشد اما برای ترک لب کمی متفاوت است که در نسخه ارسالی قید خواهد شد.
 

Similar threads

بالا