mojtaba.217
عضو جدید

در سالهای اخیر خواسته ها و انتظارات مشتریان دگرگون شده و علاوه بر کیفیت محصولات و خدمات دریافتی توقعات متعددی نیز از سازمانها دارند. از جمله مباحث جدیدی که مطرح گردیده و نقش چشمگیری نیز در ارتقاء جایگاه سازمان نزد مشتریان ایفا می کند، تکنیک پرستیژ سازمانی می باشد. این تکنیک با طراحی و به روزآوری محیط و فضای سازمانی باعث می شود تا هویت و شخصیت کاری سازمان نزد مشریان دگرگون شده و در مقایسه با سایر سازمانهای مشابه از جایگاهی به مراتب بالاتر برخوردار شود. بدین ترتیب سازمان دارای هویتی متناسب با فعالیت خود پیدا می کند و این هویت و پرستیژ، خود نمایانگر سطح حرفه ای عمل کردن سازمان می باشد.
محورها:
- تدوین و اصلاح دستورالعمل های نگارش نامه های اداری
- تدوین و اصلاح ادبیات کاتالوگ ها، وب سایت و نامه های فروش و بازاریابی
- تعیین و اصلاح فونت سازمانی
- اصلاحات گرافیکی اوراق اداری، آرم و لوگو و.... در صورت لزوم
- آموزش شیوه ی شروع و پایان، نامه های اداری با ادیبات خاص ویژه کارفرما
- اصلاح شیوه ی امضای اوراق یا اصلاح امضای فردی مدیران و کارشناسان در صورت امکان
- آموزش زبان بدن به مدیران ارشد و کارشناسان حاضر در مذاکرات سازمان
- آموزش شیوه ی مدیریت جلسات برای کارشناسان حاضر در مذاکرات سازمان
- آموزش شیوه ی پذیرایی از میهمانان در اتاق جلسات
- تعیین شیوه ی پوشش، مدل مو و اصلاح صورت برای مدیرعامل سازمان توسط کارشناسان مدلینگ
- تعیین یا طراحی شیوه ی پوشش، مدل مو و اصلاح صورت برای مدیران و کارشناسان سازمان
- تعیین یا طراحی شیوه ی آرایش و مدل لباس برای پرسنل خانم
- اصلاح نور و رنگ دکوراسیون داخل اتاق جلسات، کانترهای فروش و محل مراجعات مشتری
- تدوین دستورالعمل و شیوه نامه ی شرکت در نمایشگاه ها به همراه آموزش های لازم.
- تدوین دستورالعمل و شیوه نامه ی طراحی و ارسال هدایای تبلیغاتی
- تدوین دستورالعمل و شیوه نامه ی برگزاری جلسات پایان سال، جشن ها و همایش ها