..:: پاسخ به سوالات Word , Excel , PowerPoint , Outlook::..

masoodxl

عضو جدید
سوال دو جديده و چهار
2- روي سلول راست كليك كنيد و format cells رو بزنين. از منوي سمپ چپ گزينه date رو انتخاب كنيد. از قسمت سمت راست تاريخ قمري رو پيدا كنيد
4- دقيقا مثل حالتي كه ميخواين header اضافه كنيد عمل ميكنيد. از منوي view حالت page layout رو انتخاب ميكنيد و ....




فقط سوال چهار جديده
4- تغييرات لازم رو كه اعمال كردين از تب home گزينه cell styles رو بزنين و گزينه new cell style رو انتخاب كنيد و ...




محدوده جدول رو انتخاب كنيد. از تب data گزينه sort رو انتخاب كنيد. از قسمت sort by نمره رو انتخاب كنيد و ...

قسمت sort by رو ندارم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
باید چکار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟با تشکر فراوان
 

masoodxl

عضو جدید
سلام
آیا درست انجام دادم؟؟؟با تشکر از محبتهای بی پایانتون
DSC_0214.jpg
 

پیوست ها

  • DSC_0214.rar
    8.4 کیلوبایت · بازدیدها: 0

amir ghasemiyan

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
سلام
درست انجام دادم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
در مورد سوال یک گزینه تمپلیت رو ندارم!!!باید چکار کنم؟؟؟مرسی

http://www.www.www.iran-eng.ir/attachment.php?attachmentid=143154&d=1364286174

تمپليت يعني موقع save با پسوند xlt يا xltx ذخيره كنيد
بقيش درسته


مشاهده پیوست 143156


سلام
کلمه name رو چجوری مانند سوال بنویسم؟؟؟مرسی

از تب home بخش alignment گزينه orientation رو بزنين متوجه ميشيد

قسمت sort by رو ندارم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
باید چکار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟با تشکر فراوان

تغييرات لازم رو كه اعمال كردين از تب home گزينه cell styles رو بزنين و گزينه new cell style رو انتخاب كنيد و ...
new cell styleرو ندارم!!!
http://www.www.www.iran-eng.ir/attachment.php?attachmentid=143155&d=1364286388

اگه نداشته باشيد بايد ويندوزتون رو عوض كنيد. پس سعي كنيد داشته باشين. (يكم دقت كنيد پيدا ميكنيد. براي اولي تو تب data رو خوب بگرديد براي دومي هم قسمت cell styles)

سلام
آیا درست انجام دادم؟؟؟با تشکر از محبتهای بی پایانتون
مشاهده پیوست 143182

آره. آفرين
فقط بگين سوال آخر رو چطور حل كردين
 

timaj

عضو جدید
کاربر ممتاز
من میخوام شماره ص تو ورد بزنم اینجوری:
یک دو سه ....
حالا چه جوری بزنم؟؟
 

amir ghasemiyan

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
من میخوام شماره ص تو ورد بزنم اینجوری:
یک دو سه ....
حالا چه جوری بزنم؟؟

از تب insert گزينه page number رو انتخاب كنيد.منويي كشويي باز ميشه.بعد مثلا اگه ميخواين پايين صفحه باشه گزينه bottom of page رو انتخاب كنيد. حالا ميتونين چپ يا راست يا وسط بودنشو از زيرمنوي باز شده انتخاب كنيد
 

timaj

عضو جدید
کاربر ممتاز

از تب insert گزينه page number رو انتخاب كنيد.منويي كشويي باز ميشه.بعد مثلا اگه ميخواين پايين صفحه باشه گزينه bottom of page رو انتخاب كنيد. حالا ميتونين چپ يا راست يا وسط بودنشو از زيرمنوي باز شده انتخاب كنيد

شماره زدن رو بلدم اما میخوام شماره ام به حروف باشه نه به عدد تو ورد حروف الفبا و .... داره اما عدد به حروغ نداره چیکار کنم؟ برا صفحات اول رسالم میخوام
 

amir ghasemiyan

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز

masoodxl

عضو جدید
تمپليت يعني موقع save با پسوند xlt يا xltx ذخيره كنيد
بقيش درسته




از تب home بخش alignment گزينه orientation رو بزنين متوجه ميشيد



اگه نداشته باشيد بايد ويندوزتون رو عوض كنيد. پس سعي كنيد داشته باشين. (يكم دقت كنيد پيدا ميكنيد. براي اولي تو تب data رو خوب بگرديد براي دومي هم قسمت cell styles)



آره. آفرين
فقط بگين سوال آخر رو چطور حل كردين
سلام
عدد 2 رو نوشتم و بعدش اینتر زدم و بعد سه و بعد دو تاشون رو انتخاب کردم و موس به شکل بعلاوه کردم و بعد دراگ کردم.مرسی
 

amir ghasemiyan

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
سلام
عدد 2 رو نوشتم و بعدش اینتر زدم و بعد سه و بعد دو تاشون رو انتخاب کردم و موس به شکل بعلاوه کردم و بعد دراگ کردم.مرسی

آفرين. كاملا درسته. حالا من يه روش ديگه هم بهتون ياد ميدم. اينو هر كسي بلد نيست
عدد 2 رو كه نوشتين ctlr رو بگيرين (يك بعلاوه كوچيك روي بعلاوه قبلي ايجاد ميشه) و درگ كنيد. نتيجه رو ببينين
 

masoodxl

عضو جدید
آفرين. كاملا درسته. حالا من يه روش ديگه هم بهتون ياد ميدم. اينو هر كسي بلد نيست
عدد 2 رو كه نوشتين ctlr رو بگيرين (يك بعلاوه كوچيك روي بعلاوه قبلي ايجاد ميشه) و درگ كنيد. نتيجه رو ببينين
بله درسته،اوکی
 

amir ghasemiyan

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
سلام در مورد سوال 4 این ازمون این جواب رو دادین!!!
بنظرتون اشتباه نیست؟؟؟؟مرسی
فقط سوال چهار جديده
4- تغييرات لازم رو كه اعمال كردين از تب home گزينه cell styles رو بزنين و گزينه new cell style رو انتخاب كنيد و ...
http://www.www.www.iran-eng.ir/attachment.php?attachmentid=143155&d=1364286388


شما فكر ميكنين جواب صحيح چيه؟

من ميگم اينه
Untitled.jpg
 

masoodxl

عضو جدید
New Image.jpg
سلام
خیلی شرمنده ام
شما قبلا هم توضیح دادین
ولی پست رو پیدا نمیکنم!!!
این سلول قیمت کل رو چجوری به 2 قسمت تقسیم کنم؟؟؟(مانند صورت سوال)با تشکر فراوان
 

timaj

عضو جدید
کاربر ممتاز
شرمنده اما فکر کنم متوجه منظور من نشدید! من میخوام شماره صفحه هام به حروف باشه روش شماره زدن رو میدونم اما اینکه چه جوری حروف باشه رو نمیدونم
تو این لینک توضیح درباره جداسازی دوبخش ورد بود و من اینو نمیخوام!
 

masoodxl

عضو جدید
سلام
در مورد گزینه دو و چهار (قسمت دوم سوال)توضیح بفرمایید.
آیا به درستی انجام دادم یا نه؟؟؟مرسی
DSC_0204.jpg
 

پیوست ها

  • DSC_0204.rar
    7.6 کیلوبایت · بازدیدها: 0

masoodxl

عضو جدید
سلام
این ارور در اکسل چی میگه؟؟؟؟؟؟؟؟
چطوری رفعش کنم؟؟؟مرسی
1.JPG
 

masoodxl

عضو جدید
سلام
لطفآ بررسی لازم رو انجام بدین.حیرت میکنم از بی تکبر بودنتون!!!:eek:
DSC_0212.jpg
 

پیوست ها

  • DSC_0212.rar
    7.2 کیلوبایت · بازدیدها: 0

masoodxl

عضو جدید
سلام
در حل سوال 4 و 5 این برگه آزمون این بنده حقیر را راهنمایی بفرمایید.متشکر
DSC_0208.jpg
 

پیوست ها

  • DSC_0208.rar
    8.8 کیلوبایت · بازدیدها: 0
آخرین ویرایش:

amir ghasemiyan

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
شرمنده اما فکر کنم متوجه منظور من نشدید! من میخوام شماره صفحه هام به حروف باشه روش شماره زدن رو میدونم اما اینکه چه جوری حروف باشه رو نمیدونم
تو این لینک توضیح درباره جداسازی دوبخش ورد بود و من اینو نمیخوام!

آها. ببخشيد. اشتباه متوجه شدم.
شما شماره صفحه معمولي بزنين. يكي از شماره ها رو انتخاب كنيد. از تب design تو قسمت page number گزينه اي هست به نام format page numbers اون رو انتخاب كنيد
حالا از منوي كشويي format number ميتونين حروف رو انتخاب كنيد
 

timaj

عضو جدید
کاربر ممتاز
آها. ببخشيد. اشتباه متوجه شدم.
شما شماره صفحه معمولي بزنين. يكي از شماره ها رو انتخاب كنيد. از تب design تو قسمت page number گزينه اي هست به نام format page numbers اون رو انتخاب كنيد
حالا از منوي كشويي format number ميتونين حروف رو انتخاب كنيد

ممنون اما مشکل من همین جاست که توی number format یک، دو، سه،... نداره(عدد به حروف)
3-27-2013 12-45-48 PM.jpg
 

amir ghasemiyan

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
ممنون اما مشکل من همین جاست که توی number format یک، دو، سه،... نداره(عدد به حروف)
مشاهده پیوست 143252

بله . نداره. راهي هم نيست كه وارد كنيد.مگر دستي هر صفحه يك textbox بسازيد و توش بنويسيد. فقط ميتونين از حروف استفاده كنيد
تا اونجايي كه من از پايان نامه ها ميدونم خيلي به اين موارد گير نميدن. مهم اينه كه فقط متفاوت باشه
 

amir ghasemiyan

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
سلام مال من اینجوریه!!!

راهنمایی بفرمایید.مرسی
مشاهده پیوست 143228
در این مرحله چکار کنم؟؟؟با تشکر
مشاهده پیوست 143229

مشكل از رزولوشن سيتمتون هست كه ديده نميشه. اشكال نداره. كنار format table كه شما انتخاب كردين مستطيل هاي رنگي ميبنين. يك فلش به سمت بالا و دو فلش به سمت پايين كنارش هست. دومين فلش كه به سمت پايين هست رو بزنين حالا ميبينين.مثل پنجره من ميشه


مشاهده پیوست 143230
سلام
خیلی شرمنده ام
شما قبلا هم توضیح دادین
ولی پست رو پیدا نمیکنم!!!
این سلول قیمت کل رو چجوری به 2 قسمت تقسیم کنم؟؟؟(مانند صورت سوال)با تشکر فراوان

شما بايد دو تا ستون براي c در نظر بگيرين. بعد در همه سطرها دو سلول رو merge كنيد ولي رديف آخر رو نكنيد

سلام
در مورد گزینه دو و چهار (قسمت دوم سوال)توضیح بفرمایید.
آیا به درستی انجام دادم یا نه؟؟؟مرسی
مشاهده پیوست 143232

قيمت كل هر سطر! شما بايد في رو در تعداد ضرب كنيد نه اينكه جمع كنيد
براي قسمت دومش هم شما ميرين تو شيت دوم و تو سلول مورد نظر sum= رو ميزنين و برميگردين تو شيت قبلي و اون سلول هايي كه قراره جمع بشه رو انتخاب ميكنيد

سوال چهار اينطوريه كه از همون مسيري كه بهتون گفتم عمودي كردين ايندفعه گزينه آخر رو بزنين. صفحه اي باز ميشه كه شما ميتونين زاويه دلخواهتون رو بهش بدين

 
آخرین ویرایش:

amir ghasemiyan

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
سلام
این ارور در اکسل چی میگه؟؟؟؟؟؟؟؟
چطوری رفعش کنم؟؟؟مرسی
مشاهده پیوست 143234

اين ارور زماني مياد كه شما تو فرمولتون به اشتباه به خود سلول يا يك سلولي كه خودش وابسته هست رفرنس دادين. يعني مثلا شما ميخواين در b2 جمع a2 و b2 رو حساب كنيد. كه اين غير ممكن هست.


سلام
لطفآ بررسی لازم رو انجام بدین.حیرت میکنم از بی تکبر بودنتون!!!:eek:
مشاهده پیوست 143239

سوال آخر رو حل نكردين. بقيش خوبه ;)

سلام
در حل سوال 4 و 5 این برگه آزمون این بنده حقیر را راهنمایی بفرمایید.متشکر
مشاهده پیوست 143243

سوال چهار كه چيز خاصي نيست. گفته تو تا شيت اضافه كنيد اسمشون رو هم A و B بذارين
سوال پنج : روي رديف يا ستون راست كليك كنيد و گزينه row height و يا گزينه column width رو بزنين
 

masoodxl

عضو جدید
سلام
در مورد این نظرتون که فرمودین

شما بايد دو تا ستون براي c در نظر بگيرين. بعد در همه سطرها دو سلول رو merge كنيد ولي رديف آخر رو نكنيد
چطوری دو تا ستونی کنم؟؟؟؟؟؟؟مرسی
 

Similar threads

بالا