هواداران تراكتورسازي 21 آذر ورزشگاه هفت هزارنفري يادگار امام

rahbari91

عضو
هواداران تراكتورسازی 21 آذر ورزشگاه هفت هزارنفري يادگار امام


همانطور که انتظار می رفت دوشنبه شب شوی نود محلی شد برای حملات ناجوانمردانه علیه هواداران آذربایجانی. برنامه ای که از آن بوی تعفن تهمتهای ناروا و تفرقه افکنی ها به مشام می رسد و با خرج بیت المال برنامه هایی به قصد ایجاد اختلافات و ناهنجاریها در فوتبال و جامعه تولید می شود. در این گیرو دار هستند کسانی که ملعبه دست شومن کبیر آقای فردوسی پور شده و به خاطر کسب حمایت برنامه فاسد وی چه خوش خدمتی ها که نمی کنند , از جمله این افراد آقای دایی , سرمربی کنونی پرسپولیس است.
از خاطرمان پاک نمی شود در ایامی که همین برنامه نود استارت تخریب چهره اسطوره و قهرمان آذربایجان را زده بود , این مردم آذربایجان بودند که پشت قهرمانشان را خالی نکردند و در هر فرصتی حمایت خود را از وی ابراز نمودند. در نظرسنجی ها به نفع وی رای دادند و در ورزشگاهها وی را تشویق کردند ( در حالی که در ورزشگاه آزادی فحشهای ناموسی نثار وی می کردند و کار به جایی رسید که برادران وی را نیز در استادیوم آزادی مورد ضرب و شتم قرار دادند ). کسانی که با دایی دشمنی می کردند از چشم این مردم هم می افتادند و در نزد این هواداران ترک زبان منفور می گشتند و همه اینها در یک خصیصه آذربایجانیها خلاصه می شد . غیرت
فصل پیش که تراختور در ورزشگاه تختی تهران رودرروی تیم استیل آذین قرار گرفت فرصتی دیگر بود تا هواداران آذربایجانی حمایت خویش را از قهرمان دیارشان به نمایش بگذارند. در ایامی که آقای دایی به خاطر هجمه سنگین رسانه های نوشتاری و تصویری در کنج خلوتی خزیده بود و به خاطر اخراج از تیم ملی روی آفتابی شدن در میان مردم را نداشت. آری در آن روز همه یکصدا شعار می دادند « کریمی یادت باشه دایی سرورته » آنها با این شعار دو نکته را یادآور می شدند ; اول اینکه حمایت خود را از قهرمان دیارشان اعلام می نمودند و دوم اینکه این پیام را می دادند که دشمنان و بدخواهان قهرمانشان در نزد اینان نیز منفورند.
ماه ها گذشت و دایی دوباره به صحنه فوتبال بازگشت و متاسفانه سکاندار تیمی شد که هواداران و مسئولینش در اهانت به همان مردم آذربایجان گوی سبقت را از سایرین ربوده اند و صد افسوس که ایشان نیز در تضعیف و تخریب هواداران آذربایجانی از هر فرد دیگری فعالتر و مصمم تر بوده است و اینگونه حمایتهای صادقانه آنان را جبران نموده و اینجاست که هواداران به خاطر لقب شهریاری که به وی اتلاق کرده اند شرمنده اند. شرمنده اند از استاد شهریار که این فرد را نشناخته لایق چنین لقبی دانسته اند.
مطمئنا فدراسیون نشینان نیز از مسئله اخیر خشنودند و شاید جایزه و یا عنوان پرطمطراق دیگری را برای دایی کنار بگذارند , همانطور که هدیه سکوت و بی تفاوتی کریم باقری در برابر توهینها و فحاشی های طرفداران تیمش به مردم ترک زبان , انتخاب وی به عنوان مرد اخلاق ده سال اخیر بود!!
در اینصورت به فدراسیون فوتبال پیشنهاد می شود که خوش خدمتی وی را نیز با انتخاب ایشان به عنوان با غیرت ترین فوتبالیست قرن جبران نمایند. باشد که زحمات ایشان هم بی مزد و مواجب نماند.
با همه این تفاسیر , رسانه ها و تریبونها جملگی در دست پایتخت نشینهاست و جملات و حرفهای نامربوط آقای دایی را هر روز با رنگ و لعاب بیشتری پیگیری می نمایند و اینجاست که هوشیاری هواداران تیمهای آذربایجانی را بیش از پیش می طلبد که مبادا در دام افرادی مثل آقای دایی و فردوسی پور بیفتند که اینان اهدافی جز ضربه زدن به اتحاد و یکدلی شان ندارند و یقین داشته باشند که در نهایت

حق بر باطل پیروز است
 

rahbari91

عضو
بازي تركتورسازي با پيروزي كه سعي ميشود بدون تماشاگران تركتور سازي انجام شود
 

Tabrizli Atila

اخراجی موقت
21 آذر سالروز نجات آذربایجان نشان میدهیم با مرگ پیشه وری صدهزار پیشه وری به دنیا آمده است
 

Sarp

مدیر بازنشسته
علی دائی یا بازی قبل تراختور از زمین اخراج میشه و بازی تراختور رو از دست میده
و یا همراه تیمش به تبریز میاد که تراختور رو با تحریک کردن تماشاگرانش محروم کنه !

گزینه اولی احتمالش کمه !

لطفا گزینه دومی رو به اطلاع همه رسونید .
نباید از هیشکی کوچکترین خطایی سر بزنه تا بدخواهان با شرمندگی ورزشگاه سهند رو ترک کنند !

90 دقیقه فقط تشویق تراختور ! بدون حاشیه
 

rahbari91

عضو
موضوع فقط تراكتور نيست طرفدارنماهاي پرسپوليس به تركا اهانت كردن
 

rfa_65

عضو جدید
کاربر ممتاز
سلام
دوستلار سيرداشلار هئچ اولماسا گلين بو بؤلومون مودورونه ديياخ کي بو قونولاري بير ائلسين




[h=3]آزربایجان-اؤره گی نین قاپئسئ،تبریز،بؤتؤن آزربایجانلئلارا آچئقدئر[/h] [h=3]ارومیه دوسلاریمیز (آذربایجان غربی)[/h] [h=3]زنگان شَهَرینین قاپئسئ بوراداندئر،بو قاپی بؤتؤن آزربایجانلئلارا آچئقدئر[/h] [h=3]گوروشوک ( تاپیک ویژه ی اردبیلیها و دانشجوهای دانشگاه های اردبیل )[/h] [h=3]biya tooo ZANJAN[/h] [h=3]شهر من تبريز .... قربانوام تبريز[/h] [h=3]████████ میتینگ عمومی بچه های تبریز ████████[/h] [h=3]ترکی را صحیح حرف بزنیم.........تؤرکی کونوشوخ[/h] [h=3]کتابخانه ی ترکی[/h] [h=3]پاتوق گرم بچه های اردبیل[/h] [h=3]بر و بچ تراکتوری بیان تو[/h] [h=3]biya tooo ZANJAN[/h] [h=3]درد دلي از يك ترك- چرا ترك زبان در حال شكوه است آيا دوست داري بشنوي يا رخصت ندارمكه بگويم؟؟؟[/h] [h=3]زبان دیرینه آذربایجان[/h] [h=3]کیم لر میللیت چی دی؟[/h] [h=3]قزوینیاش بیان تو! سریع!

بچهای قزوین عقب نمونید(قزوینیا بیان تو)
[/h] مدرسه ی زبانمان ترکی

*** دیدار حضوری بچه های قزوین ***

[h=3]هواداران تراكتورسازي 21 آذر ورزشگاه هفت هزارنفري يادگار امام

بچه های قزوین بابام جان بیاین داخل .
[/h]
 
بالا