همین الان چکار میکنید ؟!

ALIREZA.F.1988

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
مگه شما ناهارم‌میخورین؟؟!!!شنیدم اصفهانیا شامو ناهارشون‌یکیه!!!🤣🤣
ما اصفهانی نیستیم
ما تیرانی هستیم
بعدشم قدیما اینجوری بوده الان اصفهانیا ولخرجترین در کشورند
 

***##***

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
دارم لعنت و فحش نثار اونایی میکنم که باعث و بانی این وضعیت هستن:w00::w00:
که بدون اطلاع رسانی‌برق رو قطع میکنن نمیگن شاید نیاز نباشه به این حجم از بی شعوری و یه اطلاع رسانی‌ کنن قبلش،مردم ایران دیگه ظرفیتشون تکمیل هست

توی‌اوج نیاز حیاتی به برق یهو میبینم برق قطع شد و امروز با قطع شدن آب و برق روزم رو ساختن
لعنت به هرچی‌ بی مسئولیته امیدوارم منقرض بشن.
 

Similar threads

بالا