همایش یک روز با دانشکده فنی دانشگاه تهران

mehrdadzzz

عضو جدید
سلام بر همگی
"همایش یک روز با دانشکده فنی دانشگاه تهران" جهت آشنا کردن بچه ها با رشته های مهندسی و همینطور دانشکده فنی دانشگاه تهران امسال روز یکشنبه نوزدهم مردادماه در محل دانشکده فنی پایین برقراره. بعد از ظهر همونروز هم برنامه آشنایی با دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر برگزار میشه.
هدف از این برنامه کمک به دانش آموزها برای یک انتخاب رشته درسته و برنامه ریزی ها و زحمات زیادی انجام شده تا این برنامه مفید و در شأن دانشگاه باشه. اکثریت کار امسال با دانشجوهاست و تمام ارائه ها به دانشجوها واگذار شده تا دید درست تری به بچه ها داده بشه. در برنامه بعدارظهر برای کساییه که دوست دارن با رشته های برق و کامپیوتر بیشتر آشنا بشن، بازدید از آزمایشگاه ها و معرفی پروژه های درحال انجام و همچنین مشاوره اختصاصی با دانشجوهای دکتری و ارشد در نظرگرفته شده که البته برخلاف "بعضی" از دانشگاه ها که برنامه مشابهی دارن کاملا رایگانه D:
بنابراین ازتون تقاضا میکنیم که لطفاً برگزاری این مراسم رو به هرکسی از دوست و آشنا و فامیل و همسایه و مخصوصاً بچه های سال پایینی خودتون در مدارسی که توی اونها درس خوندین و احتمالا هنوزم باهاشون ارتباط دارین اطلاع بدین! حتی اگه می تونین به مدرستون سر بزنین و ازشون بخواید که به دانش آموزا اطلاع بدن؛ به ویژه شهرستانی ها که ممکنه اطلاع رسانی درستی براشون انجام نشه و خیلی هاشون اصلا دانشکده فنی دانشگاه تهران رو نشناسن.
اگر هم کسی فکر میکنه که رتبه اش به رشته مورد علاقه اش تو دانشگاه تهران نمی رسه، حداقل فایده اومدنش اینه که از کلیت رشته ای که میخواد انتخاب کنه اطلاع دقیق تری پیدا میکنه و مطمئن میشه رشته ای که دوست داره رو حالا تو هر دانشگاهی انتخاب میکنه.
دانش آموزا برای ثبت نام می تونن به آدرس stueng.ut.ac.ir مراجعه کنن. در ضمن حضور والدین هم مشکلی نداره.
 
بالا