هر کسی نقشه ( 3 بعدی از هر فرمتی ) از برینگهای شرکت SKF می خواد اعلام کنه

arman_sh_rad

عضو جدید
اگه می خواین نقشه ای از یه ماشین بکشین که توش بیرینگ باشه ، کد skf اون بیرینگ یا یاتاقان یا مجموعه رو اینجا بذارین به همراه فرمت نقشه درخواستی و نام نرم افزار مورد نظر که براتون بذارم.
 

m_alizadeh

عضو جدید
دوست عزیز بیشتر نرم افزار های مهندسی مثل سالید و مکانیکل بلبرینگ در جعبه ابزار خودشون دارن
ولی من یک پیشنهاد داشتم . میشه لطف کنید در مورد کلیه استاندارد های بلبرینگ ( یا بخشی از اون ) یک اطلاعات کلی بدین و ما رو با نحوه خواندن شماره های بلبرینگ اشنا کنید . بیشتر مهندسین در انتخاب و حتی در تهیه یدک دچار مشکل میشن .
 

arman_sh_rad

عضو جدید
سلام دوست عزیز

حرف شما کاملا درسته ولی مساله ای که هست اینه که اون نرم اقزار ها دیتیل کاملی رو ارائه نمی دن . برای این که متوجه تفاوت اونا با هم بشی من یه یاتاقانDouble Bearing شرکت SKF رو برات می ذارم اونوقت خودت می تونی مقایسه کنی . در مورد اونی هم که گفتی من حتماً این کارو میکنم و یه سری مطالب خیلی ساده رو واست می ذارم که بتونی به راحتی کد تجاری بلبرینگی که می خوای رو انتخاب کنی.

راستی اینی رو که اینجا گذاشتم ، از نوع ماکرو SolidWork هست و همونطور که می دونی باید از منوی Tools ، گزینه Macro و بعدش Run رو انتخاب کنی و آدرس این فایلو بهش بدی . وقتی هم که دیدیش حتماً نظرت رو بهم بگو .
 

پیوست ها

  • PARTserver10558543.ZIP
    10.9 کیلوبایت · بازدیدها: 0

jazemi

عضو جدید
نمیشه همه فایل رو بذاری تا برای تک تک بلبرینگها و یا یاتاقان ها و..... مزاحمت نشیم؟ چون همانطور که میدونی تنوع خیلی خیلی زیاده!! ممنون از تاپیکت
 
بالا