هر آنچه یک پی ال سی کار (PLCMAN) نیاز دارید

asad heidar

کاربر فعال
سلام به همه دانش آموزان، دانشجویان، مهندسان و علاقه مندان به موضوع و مبحث کنترل، شاخه صنعتی (اختصاصا PLC).
بعد از مدتها (شاید 4 یا 5 سال)، ریختن و اضافه کردن مطالب و فایل ها دانلود شده و ... داخل هارد اکسترنال ام، هفته گذشته به فکر مرتب سازی و طبقه بندی کردن فایل ها و اطلاعات افتادم که یه فایل wordpad پیدا کردم که اون موقه ها لینک تمامی سایت هایی که عضو بودم را بهمراه نام کاربری و پسورد داخلش ذخیره کرده بودم. یکی از اون لینک ها برای سایت iran-eng بود.
من از زمان دانشجویی تو این سایت عضو بودم و همیشه دنبال بدست آوردن اطلاعات از گروه ها و انجمن های برقی بودم. متاسفانه نظام آموزشی کشور ما یک خلاء بزرگی داره و اون هم ارائه سیبلابس های صرفا علمی-تئوری می باشد که یک دانشجو بعد از گذراندن دوره تحصیل و کسب مدرک مهندسی وارد بازار کاری میشود که تفاوت های اساسی با آنچه آموزش دیده است، دارد .
خود من بعد از 4 سال دانشگاه و 2 سال خدمت سربازی وارد بازار کاری شدم که عملا هیچی از اون نمیدونستم و مجبور شدم چندین سال با حقوق و مزایای پایین کار کنم تا بتوانم آنچه که در دانشگاه به ما نگفته اند را خودم با تجربه کسب کنم.
من از سال 92 وارد حرفه اتوماسیون صنعتی از زیر شاخه های برق کنترل و ابزار دقیق شدم و بصورت تخصصی روی برند ژاپنی میتسوبیشی الکتریک کار کردم.
دوست دارم تجربات و آموخته های این 10 ساله را در این صفحه با شما به اشتراک بزارم، تا شاید تجربیات و آموخته های من برای کسی مفید باشه،
سعی میکنم که حداقل هفته ای یک مطلب اضافه کنم،
مطالبی که ارائه میدم، حول محور معرفی برند و محصولات میتسوبیشی، نرم افزار های مورد نیاز، کابل های ارتباطی، صنایع پر کاربرد، فیلم ها و عکس های آموزشی و مثال های کابردی از پروژه های انجام شده خودم می باشد.
 

Similar threads

بالا