هدست هوشمند بلوتوثی سونی

bue.s5

عضو جدید
11296578315789057581.jpg

بپوشید و لذت ببرید
برای پوشیدن و استفاده در طول روز و درهر موقعیتی طراحی شده است.SBH80 راحت و مناسب با هر نوع لباس و پوشش در خانه یا محیط کارمی باشد.بخش اصلی و هدفون خارجی، ضد ترشح آب است بنابراین شما در هوای بارانی نگران استفاده از آن نباشید. بلوتوث بی سیم هدست توازن فوق العاده عالی روی گردن شما برقرارمی کند.دو نوارفلزی سبک حافظه هوشمند، روی شانه های شما قرار می گیرد.درواقع شما متوجه وجودآن نخواهید شد.sbh80 خودش را با وضعیت بدن شما وفق می دهد.
صدای فوق العاده سونی
طراحی خیره کننده سونی وراحتی استفاده تنها مزیت و ویژگی هدست بی سیم بلوتوث نیست، صدایی عالی دارد.sbh80 ازافزایش کیفیت صدای aptX™ برخورداراست. برای ارائه یک تجربه بی سیم بدون عیب با قابلیت بالای کدک صوتی طراحی شده است.از موسیقی به عنوان یک موسیقی واقعی لذت ببرید.
تکنولوژی صدای فراگیر
دارایورهای میکرو دینامکی در sbh80، وضوح و دقت فرکانسی مورد نیاز، برای بهترین تجربه صدای درون- گوشی را ارائه می دهد. با داشتن لایه دوگانه مغناطیسی مستحکم، به بالاترین رنج صدای قوی دست پیداخواهیدکرد. مواد و شکل باندهای گوشی در این هدفون ها به گونه ای طراحی شده است که ازبالاترین صداهای خارجی و پس زمینه جلوگیری می کند در این صورت بهترین تجربه وبالاترین کیفیت موسیقی راخواهید داشت.
بهترین کیفیت تماس
هدست بلوتوثی استریوsbh80 آماده برای پخش HD Voice است و به عنوان صدابا بالاترین پهنای باند شناخته می شود.هنگامی که با شخصی صحبت می کنید امکان شنیدن صدای واقعی خودتان را به صورت کاملا طبیعی به او می دهید.HD Voice صداهای پس زمینه را حذف یا کم می کند در این صورت شما به راحتی صدا راتشخیص خواهیدداد.sbh80 دو میکروفون دارد.به هرطرف سرتان را بچرخانید به میکروفون نزدیک هستید. یک آلارم لرزشی در قسمت اصلی به شما تماس ها را اخطار می دهد.با این هدفون ها راحت ترین و لذت بخش ترین تماس ها را خواهید داشت.
استفاده کنید و زندگی آسان تری داشته باشید
وقتی شما می خواهید با sb80 به تلفن هوشمندتان متصل شوید، بایستی تلفن را به قسمت اصلی هدست بی سیم بلوتوثی تماس دهید، سپس شروع به کار کرده و ارتباط برقرار می کند. زندگی بی سیم را ساخته و لذت ببرید. وقتی گوشی شما زنگ می خورد، فقط کافی است دکمه پاسخ در زیر هدفون را فشار دهید. همچنین شما می توانید میزان صدا را کنترل کنید.
قابلیت های چندگانه
SBH80 از امکان ارتباط با گوشی های هوشمند، تبلت و لپ تاپ برخوردار است.و می تواند همزمان با دو دستگاه ارتباط داشته باشد.

منبع : هدست بلوتوثی هوشمند سونی
 

Similar threads

بالا