هتل هیلتون باتومی

somayeh72

عضو جدید
[h=2]هتل هیلتون باتومی[/h] [h=2]hilton batumi hotel[/h] تور باتومی از جذابترین و دلچسب ترین تورهای گرجستان است . در هنگام رزرو تور می توانید یکی از هتل های ۵ ستاره باتومی را برای اقامت انتخاب کنید و با خیال آسوده از اقامتتان لذت ببرید . یکی از بهترین هتل های گرجستان که می توانیم به شما پیشنهاد کنیم ، هتل‌ هیلتون است .هتل 5 ستاره هیلتون باتومی که از مجموعه هتل های زنجیره ای هیلتون است و در مرکز شهر باتومی قرار دارد.از این هتل تا ساحل دریای سیاه تنها 200 متر فاصله است و تا پارک 6 می فقط 100 متر و 5 کیلومتر تا فرودگاه بین المللی باتومی فاصله دارد.


هتل هیلتون باتومی

هتل هیلتون باتومی گرجستان

هتل هیلتون باتومی دارای 247 اتاق است اتاق های این هتل مستقیما به کافه ای راه دارد که صبح و ظهر و عصر انواع صبحانه و میان وعده و عصرانه ارائه میدهد و هر اتاق دارای سیستم تهویه مطبوع، همچنین یک کتری برقی ، تلویزیون صفحه تخت و مینی بار میباشد. همه اتاق ها دارای حمام خصوصی با حوله ، لوازم بهداشتی و سشوار هستند.



هتل هیلتون باتومی گرجستان




از دیگر امکانات ویژه اتاق های هتل هیلتون یک میز کار/آرایش، گاوصندوق و گاوصندوق لپ تاپ،،پذیرش پیش ازموقع ،استخر سرپوشیده،امکانات ورزشی،تراس،تلفن،تلویزیون،ویدئو مرکزی،کافی‌شاپ،یخچال … میباشد و زبان مورد استفاده در هتل گرجی , انگلیسی , آلمانی, فرانسوی , اسپانیولی و روسی می باشد زما ورود به این هتل ساعت 15:00 و زمان خروج از این هتل ساعت 12:00 می باشد .چنان که با هتل های زنجیره ای هیلتون آشنایی داشته باشید آگاهی دارید که همه هتل های هیلتون در سرتاسر دنیا دارای استانداردهای خاصی هستند و قطعا کشور گرجستان هم مستثنا نیست و مدیران و کارکنان هتل هیلتون گارانتی میکنند که همه مسافران تور گرجستان باتومی را با خاطره ای خوش راهی خانه کنند و بدون شک برای آرامش و رفاه شما بیشترین تلاش خود را به کار میگیرند .


هتل هیلتون باتومی گرجستان

هتل هیلتون گرجستان

اطلاعات هتل هیلتون باتومی گرجستان

  • آدرس هتل هیلتون باتومی :40 Rustaveli Ave, Batumi 6010, Georgia
  • تلفن هتل هیلتون باتومی :0995422222299
  • وبسایت هتل هیلتون باتومی :www.hilton.com

هتل هیلتون باتومی

هتل هیلتون باتومی







 

Similar threads

بالا