نرم افزار WebSite Auditor ابزاری مناسب برای بهینه سازی صفحات وب

Sarp

مدیر بازنشسته


کسب رتبه مناسب در موتورهای جستجو، می تواند موفقیت سایت شما را در دنیای پهناور اینترنت چندین برابر کند. به همین منظور نیز علم SEO (بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو) یکی از پرطرفدارترین علومی است که صاحبان سایت های بزرگ و کوچک به آن علاقه دارند و سعی می کنند تا از جدیدترین راهکارها و ترفندهای آن برای بهینه سازی صفحات وب خود کمک بگیرند.
نرم افزار WebSite Auditor نیز یکی از معروف ترین ابزارهایی است که برای بهینه سازی صفحات وب توسط مدیران سایت ها، طراحی شده و قادر است با روش کار آسان خود، کاربران مبتدی را نیز با علم SEO آشنا کرده و آنها را در بهینه سازی اصولی صفحات وب یاری کند. صاحبان سایت ها، مدیران سایت ها، کاربران حرفه ای SEO و تمام افرادی که به نوعی با بهینه سازی صفحات وب برای کسب رتبه های مناسب در موتورهای جستجو سروکار دارند، از جمله علاقه مندان این نرم افزار به شمار می آیند. آماده سازی اطلاعات کامل از سایت شما، ارائه تمام نکات و آموزش های مورد نیاز برای بهینه سازی سایت، ارائه پیشنهادات مناسب برای تخصیص کلمات کلیدی، عنوان، توضیحات سایت و...، ذخیره گزارش ها در فرمت های PDF، HTML و ... برخی از امکاناتی است که توسط این نرم افزار قدرتمند در اختیار شما قرار می گیرد.
نرم افزار فوق در سیستم عامل های ویندوز، مکینتاش، لینوکس و یونیکس قابل نصب است و می توانید نسخه آزمایشی آن را از سایت WebSite Auditor دانلود کنید.


منبع: جام جم آنلاین (jamejamonline.ir)
 

Similar threads

بالا