نام رمزی منسوب به اسمارت فون های نکسوس HTC فاش شدند

d.ertebat

عضو جدید
مدتی پیش شایعاتی در مورد تولید گوشی های نکسوس گوگل در فضای مجازی منتشر شده بود. در این شایعات آمده که گوشی های نکسوس امسال توسط HTC ساخته خواهند شد و به نظر می رسد دو شرکت گوگل و HTC یک بار دیگر تمام توان خود را به کار گرفته اند تا یک دستگاه نکسوس دیگر تولید کنند. این شرکت ها پیش از این نیز در کنار تولید اسمارت فون های اورجینال نکسوس، یک تبلت به نام نکسوس 9 را نیز به بازار عرضه کرده بودند.

البته ماجرا به این شایعات ختم نمی شود و اخیراً شایعات دیگری در مورد اینکه شرکت اچ تی سی قصد دارد به جای یک گوشی، دو گوشی نکسوس تولید کند نیز به بیرون درز کرده است. گفته می شود که امسال یک گوشی نکسوس با صفحه نمایش 5 اینچی و گوشی دیگر با صفحه نمایش 5.5 اینچی تولید خواهد شد. به غیر از اشاره به ابعاد صفحه نمایش این اسمارت فون ها، منبع خبر در مورد سایر جزییات و تفاوت این دو مدل حرفی نزده است.

منبع اصلی این شایعات، وب سایت چینی Weibo ست و اکنون یک منبع دیگر نیز به نام LlabTooFeR در حال انتشار اسرار محرمانه اسمارت فون های نکسوس شرکت اچ تی سی ست. بر اساس توییت جدیدی که روز گذشته توسط این منبع جدید ارسال شد، نام رمزی دو اسمارت فون بعدی نکسوس T50 و T55 خواهد بود. این منبع نام رمزی منسوب به گوشی های نکسوس اچ تی سی را اعلام کرد و به نظر می رسد که این نام های رمزی با ابعاد صفحه نمایش این دو اسمارت فون مرتبط است. بنابراین می توان پیش بینی کرد که T50 همان نکسوس 5 اینچی و T55 همان نکسوس 5.5 اینچی خواهد بود. با وجود اینکه یک منبع دیگر به شایعه ساخت دو اسمارت فون نکسوس توسط اچ تی سی قوت بخشیده است، اما هنوز هم این شایعه کمی دور از ذهن به نظر می رسد و باور کردنش کار ساده ای نیست.




تعمیر سانترال
 
بالا