نامه الکترونیک ارسالی توسط شما از سایت شما مهمتر است

moein_13

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
ممکن است فکر کنید که منظور اهمیت کم سایت می‌باشد، در حالی که منظور این است که شما بایستی توجه ویژه‌ای به نامه‌های‌الکترونیک ارسالی داشته باشید تا بتوانید از طریق آن فروش سایت خود را بالا ببرید. بدون شک اگر در بازاریابی‌ الکترونیک، بازاریابی نامه‌های‌الکترونیک را نادیده بگیرید، تجارت شما در اینترنت خیلی موفق نخواهد بود.
بازاریابی پست‌الکترونیک بخش عمده‌ای از تجارت الکترونیک می­باشد. ممکن است برخی آنرا به عنوان هرزنامه یا اسپم بشناسند، اما برای صنعت بازاریابی همانند طلا ارزشمند است که به شرکت این امکان را می‌دهد تا به طور شخصی و مستقیم با خریداران و مشتری صحبت کند و بدین ترتیب فروش خود را تا حد مناسبی افزایش دهند.
کمتر از یک درصد کاربران سایت­های اینترنت اقدام به خرید می‌کنند. حتی موفق‌ترین و بهترین بازاریابان اینترنتی نیز نمی­توانند نرخ تبدیل (Conversion Rate) بالاتر از ۵ درصد به دست آورند. (نرخ تبدیل به درصدی از بازدیدکنندگان گفته می‌شود که در سایت اقدام به خرید محصول یا خدمات شما نموده­اند). به همین دلیل داشتن یک لیست ثبت‌نام شده برای شما یک امر حیاتی است چرا که در دنیای امروز رقابت بین شرکت­ها بسیار زیاد بوده و در این نوع بازاریابی نیز نباید از رقبا عقب ماند.
در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در زمینه روش های صحیح و تکنیک های بازاریابی پست الکترونیک به کتاب مدیریت بازاریابی الکترونیک تالیف امیر صالحی مراجعه نمایید.
 

Similar threads

بالا