مژده - پست الکترونیک فرماندار گتوند با بیشترین فضا راه اندازی شد.

masood kavosh

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
وقتی رئیس نیروی انتظامی از آنتی پروکسی صحبت می کند و بیل گیتس را به تحسین وا می دارد، فرماندار هم برای اینکه از قافله عقب نماند، سریع می رود و یک اکانت جی میل باز می کند و از حد اکثر فضا استفاده می کند.!

وقتی می گوییم ما می توانیم و پیروزی با ما است، باور کنید. ما با دولتی طرف هستیم که فرماندارش تازه یک اکانت ایمیل باز می کند (آن هم با حد اکثر فضا که خدا می داند این چیست؟). آنها نمی توانند. چون اغلب افراد بی سواد و خارج از بحث های روز را بر سر کار گذاشته اند.

به زودی در جشنواره نوآوری و شکوفایی باید منتظر اعلام راه اندازی اکانت مسنجر احمدی نژاد نیز باشیم!

می گویند مقایسه در هیچ شرایطی کار خوبی نیست. مخصوصاً بین فرزندان. اما این یک مورد را به من حق بدهید که حسودی کنم به این که چندین و چند مشاور روانشناسی در کاخ سفید مشغول درمان اعتیاد اوباما به اینترنت همراهش هستند و اینکه اوباما از بس تو ایمیل و فیس بوک می چرخد که خیلی وقتها از برنامه و کارهای اصلی کشور هم می ماند! در مقابل من باید دولتی را تحمل کنم که رئیس پلیسش از آنتی پروکسی حرف می زند (که وجود خارجی ندارد) و فرماندارش هم تازه ایمیل باز می کند و ___َش هم که بیش از بیست سال است از کشور خارج نشده که ببیند دنیا چه خبر است و تصویر تار پشت سر تصمیماتش را از کانال یک و دو تلویزیون میلی و روزنامه کیهان و خبرگزاری فارس می گیرد.


 

Similar threads

بالا