مهم ترین اخبار فوتبال ایران

nader azimi

عضو جدید
۱- نکونام در راه واردات عطر و پوشاک
جواد نکونام . خوش پوشي و خوش تيپي ، هم مي تواند براي آدم دردسر ساز شود و هم کارساز، فعلاً که براي جواد بدجوري کارساز و پولساز شده و جواد در امر واردات عطر و پوشاک فعاليت خوبي دارد. ضمناً آقا جواد به اتفاق چند تن از دوستانش يک شرکت توليد پوشاک و لوازم ورزشي تاسيس کرده است.
2- نکيسا رستوران دارد!
روح لطيف نيما نکيسا ، او را وارد عرصه هنر کرده و آنطور که شنيده ايم بزودي کاست سنگربان سابق تيم ملي روانه بازار موسيقي خواهد شد. البته فعاليت غير ورزشي نکيسا فقط به هنر و موسيقي ختم نمي شود . نيم خان با همکاري پدرش اداره يک رستوران سيک و مدرن را در خيابان فراهاني برعهده دارد. خوش تيپي نيما باعث شده کار و کاسبي اش بگيرد.

3- گل محمدي صاحب يک آرايشگاه مجهز
يحيي گل محمدي ، مدافع تیم صباباطری از آن دست فوتباليست هايي است که همواره دور حاشيه را خط کشيده و بي سر و صدا به زندگي و کار خود مشغول است . او به همين چند روزه شهرت و قدرت دلخوش نکرده و اداره يک آرايشگاه مجهز به نام هنر پرشيا را بر عهده دارد. ضمن اينکه آقا يحيي در امور خيريه نيز پيشقدم است و آنطور که شنيده ايم هزينه يک موسسه خيريه را تامين مي کند.
4- باقري ، بازرگان فرش !
کريم باقري ، هافبک صاحب نام تيم پرسپوليس ، که زماني فوتبالش هم مثل فرش شهرش زبانزد عام و خاص بود در کنار شوت زدن و دويدن و پاس دادن در زمين چمن در امر صادرات فرش و ارز آوري براي کشور تجربه و تبحر بالايي دارد. کريم خان همراه پدر همسرش يکي از تجار معروف فرش ايران و به خصوص تبريز در دنياست!
5- دين محمدي ، کاسب در ميلاد نور
چندين سال حضور در استقلال و سابقه حضور دو ساله در فوتبال باشگاهي آلمان ، گذشته از تجربيات فني و حرفه اي فراوان براي سيروس خان ، از لحاظ مادي هم براي هافبک ريز نقش پگاهي ها سودآور بود. سيروس ، سرمايه اش را که هم ريالي است و هم ارزي در کار توليد پوشاک به کار انداخته و يک موسسه توليد پوشاک را اداره مي کند . البته يک باب مغازه در پاساژ ميلاد نور و در جوار هم قطاراني چون ميناوند ، پيرواني و دايي نيز از ديگر سرمايه گذاري هاي جناب سيروس خان است که در آن به عرضه پوشاک ورزشي مي پردازد

6- تجارت تهران در قبضه دايي
علي دايي ، مهاجم تيم صباباطری همانطور که در زمين سبز عناوين و رکوردهاي ملي و بين المللي را تصاحب کرده ، در زمينه سودآور اقتصادي سرمايه گذاري هاي کلاني انجام داده است . مشارکت در ساخت يک شهرک توريستي در اطراف چالوس ، مالکيت چندين فروشگاه و گالري کفش و لباس در مراکز خريد يوسف آباد ، منيريه ، ميدان محسني و ميلاد نور و همچنين اداره موسسه توليدي پوشاک ورزشي دايي ، مشغله هايي است که بعد از فوتبال ذهن دايي را به خود مشغول کرده است.
7- نيکبخت پوشاک توليد مي کند !
عليرضا نيکبخت واحدي ، هافبک ملي پوش تيم استقلال بيشتر از آنکه به فکر آينده اش باشد ، به تيپ و مد و ظاهرش مي رسد و فرصت چنداني براي پرداختن به امور تجاري ندارد . البته گويا به تازگي شم تجاري نيکي هم تقويت شده و شنيديم وي در يک موسسه توليد پوشاک مشارکت و سرمايه گذاري کرده است. البته حالا که او به ليگ امارات رفته و عضو تيم الوصل شده ، بيشتر از اينها مي تواند به فکر آينده اش باشد.
8- خداداد مسلط در تجارت جهاني !
خداداد عزيزي ، مهاجم تيم راه آهن همانطور که در زمين فوتبال تند و تيز است ، در عرصه تجارت نيز يد طولايي دارد و به قول معروف زير و بم کار را مي داند . خداداد علاوه بر مالکيت يک گالري طلافروشي در خيابان کريم خان زند ، صاحب يک شرکت توليد قطعات يدکي اتومبيل در سنگاپور نيز هست و در دبي هم سرمايه گذاري هاي خوبي انجام داده و فعلاً او تنها رقيب علي دايي است.
9- خطيبي ورزشگاه مي سازد!
رسول خطيبي ، مهاجم آذري تيم سپاهان اصفهان آنقدر به فوتبال و توپ و تور علاقه دارد که حتي سرمايه گذاري هايش هم يکجوري به فوتبال و ورزش ربط پيدا مي کند . مهاجم تبريزي سپاهان ، پروژه ساخت يک مجموعه ورزشي را در تبريز آغاز کرده و نظارت بر چگونگي انجام کار اين مجموعه و تامين هزينه هاي آن مهمترين مشغله خطيبي بعد از فوتبال است.
10- پژمان در آستانه آپارتمان سازي !
پژمان نوري ، هافبک تيم پیروزی پسر ارشد خانواده اي است که املاک زيادي در شمال دارند اما پژمان علاقه اي به کشاورزي و زمين داري ندارد. از قرار معلوم پژمان هم نان را در ساخت و ساز مي بيند. او قصد دارد در قطعه زميني که در اختيارش است ، آپارتمان سازي کند البته در فصل بهار! در اين مدتي هم که بيکار بوده سرش با خواهرزاده اش و مراقبت و پرستاري از او گرم بوده ، مثل اينکه پژمان خان در رشته پرستاري استعداد بسيار خوبي دارد!
11- کعبي براي خودش ارباب است
حسن کعبي ، هافبک ملي پوش تيم فولاد خوزستان هم سود و پول را در صنعت پر رونق خريد و فروش ملک و ساخت و ساز ديده است . آنطور که خود حسين مي گفت او چند باب مغازه و منزل دارد که با اجاره و رهن آنها کاسبي کوچکي براي خودش دست و پا کرده است.
12- سر و کار منصوريان با کامپيوتر !
عليرضا منصوريان ، هافبک استقلال ، دو سال حضور در آلمان و فوتبال ماشيني و حساب شده ژرمن ها ، حسابگري علي منصوريان را هم تقويت کرد ، به طوري که اين بازيکن مارک هايش را در بازار پر رونق کامپيوتر سرمايه گذاري کرد. اگر خريدار قطعات و لوازم کامپوتر هستيد ، حتماً سري به فروشگاه منصوريان واقع در چهار راه ولي عصر بزنيد.
13- جمشيدي گالري عطر و ادکلن دارد
پژمان جمشيدي ، هافبک تيم پاس علاوه بر اينکه بعد از چندين سال تحصيل در رشته عمران هنوز موفق به اخذ مدرک نشده و دائماً به خاطر پاس کردن واحدهاي درسي دنبال اساتيد خود است ، بخشي از وقتش را هم در گالري عطر و ادکلن فروشي اش که در کرج واقع است ، مي گذراند.
14- هاشمي نسب در فکر افتتاح پيتزافروشي
مهدي هاشمي نسب ، مدافع عقاب و بازيکن پر شر و شور سالهاي گذشته استقلال و پرسپوليس حالا به يک بازيکن بي حاشيه و آرام تبديل شده و حسابي به فکر آينده خود است . واردات لوازم آرايشي و بهداشتي آقا مهدي را راضي نکرده و حالا او قصد دارد يک پيتزافروشي داير کند ، البته اينکه کجا و با کي هنوز معلوم نيست ، اما احتمالاً يکي از پر رونق ترين پيتزافروشي هاي تهران از آن گلزن ترين مدافع فوتبال ايران خواهد شد.
15- پيتزافروشي برزگر غوغا مي کند
محمد برزگر ، در عرصه کار و فعاليت غير ورزشي ، بسيار کوشاست . محمدآقا در خيابان گيشا يک پيتزا فروشي شيک و پررونق دارد
16 – اکبري شغل نان و آب داري دارد
به نظر مي رسد ، شم اقتصادي فوتباليست ها خيلي بالاست . چون يدا... اکبري هم مثل بعضي از همقطارانش ، سرمايه اش را در کار ساخت و ساز ساختمان که سود کلاني هم دارد ، به کار انداخته است. خدا کند معماري يدي هم مثل فوتبالش ظريف و خوب باشد.
17- پيرواني سهامدار جورابان
افشين پيرواني ، حتماً تاکنون پيراهن و پوشاک ورزشي با مارک جورابان را ديده ايد ! حتماً هم مي دانيد بخشي از سهام اين شرکت معتبر توليد پوشاک ورزشي متعلق به افشين خان است. البته مشارکت در توليدي جورابان يکي از مشغله هاي پيرواني است و مدافع شيرازي سرخپوشان يک گالري پوشاک و کفش ورزشي هم در ميدان محسني دارد.
18- کاويانپور ، نمايشگاه دار اتومبيل
حامد کاويانپور ، هافبک ملي پوش تيم پرسپوليس بعد از بازگشت از امارات و حضور مجدد در پرسپوليس ، يک مدرسه فوتبال تاسيس کرد که همه امکانات و سهام آن متعلق به خودش است. در کنار آموزش فوتبال به نونهالان علاقمند ، آقا حامد ، در کار خريد و فروش اتومبيل هم فعال است و اتفاقاً اتومبيل هاي لوکس و گرانقيمتي هم در دست و بالش دارد.

راستی امتیاز یادتون نره
 

moongirl

عضو جدید
علی دایی بهترین بازیکن منتخب جهان شد
به گزارش اختصاصی ایران ساکر ، دیدار تیم های منتخب فوتبال جهان و تیم منتخب قاره آفریقا که به مناسبت سالگرد تولد نلسون ماندلا و با شعار 90 دقیقه برای ماندلا در آفریقای جنوبی برگزار شد با نتیجه 3-3 به پایان رسید
در این دیدار علی دایی ، ملی پوش سابق تیم ملی کشورمان و بهترین گلزن جهان نیز حضور داشت و عملکرد بسیار خوبی را به نمایش گذاشت که پس از بازی بهترین بازیکن تیم منتخب جهان شد .

در تیم منتخب جهان بازیکنان بسیار بزرگی همچون "رود گولیت " " لئوناردو " "کریستین کارمبو " " زوبی زارتا" و ... بازی کردند و از بازیکنان مهم تیم حریف نیز میتوان به "ساموئل اتوئو و عابدی پله اشاره کرد .


به گزارش اختصاصی ایران ساکر ، علی دایی سرمربی فعلی تیم سایپا ، در دقیقه 16 بازی به زمین مسابقه آمد ، وی در حالی به زمین مسابقه آمد که نتیجه بازی 1-1 مساوی بود.

گل اول تیم منتحب جهان توسط "زامورانا" از روی سانتر زیبای "رود گولیت" به ثمر رسید. و گل تیم منتخب آفریقا در دقیقه 5 توسط "عابدی پله" به ثمر رسیده بود.

پس از حضور علی دایی که در نوک خمله تیم منتخب جهان قرار گرفته بود "حسام حسن" بازیکن مصری تیم منتحب آفریقا در دقیقه 30 دروازه تیم منتخب جهان را باز کرد اما چند دقیقه قبل از این گل ضربه محکم و بسیار زیبای علی دایی از پشت محوطه جریمه با برخورد به دیرک افقی دروازه تیم آفریقا به زمین بازگشت تا مهمترین خطر بازی تا قبل از گل دوم آفریقا توسط دایی رقم بخورد .

پس از اینکه تیم منتخب جهان عقب افتاد ، تیم منتخب آفریقا بود که همچنان توپ و میدان را در اختیار داشت اما در دقیقه 44 حرکت در عمق علی دایی و پاس عالی و عرضی او به لئوناردو رسید که ضربه وی توسط دروازه بان دفع شد و در برگشت "رود گولیت " به راحتی دروازه تیم منتخب آفریقا را بازکرد تا در این نیمه دو تیم به تساوی 2-2 برسند .

در نیمه دوم نیز علی دایی چند فرصت خوب را داشت که دروازه بان تیم منتخب آفریقا ضربات علی دایی را به خوبی دفع کرد ، ضمن اینکه پاس های علی دایی در این دیدار بسیار خوب و دیدنی بود .

در دقیقه 47 حسام حسن گل سوم آفریقا و دوم خودش را وارد دروازه منتخب جهان کرد

پس از گل تیم آفریقا ، علی دایی در دو صحنه خطر جدی را بر روی دروازه منتخب آفریقا به وجود آورد

در یک صحنه ، ضربه محکم دایی که از بین چند مدافع تیم حریف زده شده بود را دروازه بان منتخب آفریقا با جایگیری خوب در اختیار گرفت

در صحنه دیگر نیز حرکت خوب علی دایی و ضربه محکم او از پشت محوطه جریمه آفریقا باعث شد تا دروازه بان منتخب آفریقا به سختی و با خوش شانسی توپ را با نوک انگشتان خود از خط دروازه دور کند.

در دقیقه 71 و در محوطه جریمه آفریقا ، پاس علی دایی به گوئرو رسید تا این بازیکن گل سوم منتخب جهان را به ثمر برساند

در دقایق پایانی نیز سانتر "رود گولیت" به علی دایی رسید که ضربه سر دایی را دروازه بان تیم آفریقا به زیبایی دراختیار گرفت تا علی دایی با وجود بازی درخشانی که انجام داد نتواند به گل برسد .

در این دیدار که تمامی چهره های دو تیم از بازیکنان سرشناس قدیمی بودند درخشش علی دایی بازیکن تیم ملی کشورمان در حضور بازیکن های بسیار بزرگی مانند "رود گولیت" و " لئوناردوی برزیلی " که در تیم منتخب جهان بازی میکردند ، باعث خوشحالی فوتبالدوستان ایرانی شد.

پس از بازی علی دایی بهترین بازیکن تیم منتخب جهان شد .

علی دایی علاوه بر یک پاس گل ، و تأثیر مستقیم در یک گل دیگر برای تیم منتخب جهان ، چندین فرصت بسیار خطرناک نیز به وجود آورد و به عنوان بهترین بازیکن منتخب جهان انتخاب شد.

در این دیدار دوستانه " پله " ستاره افسانه ای برزیل هم در ورزشگاه حضور داشت و در بین دو نیمه به داخل زمین آمد و به احترام هواداران دور تا دور زمین دوید ، طبق گزارشات قبلی قرار بود که پله هم در این دیدار به میدان برود .
 

m@hy@r

عضو جدید
استقلال تهران 3 – 1 شیرین فراز کرمانشاه
استقلال در یک بازیه کاملا برتر و زیبا با ایجاد موقعیت های زیاد گلزنی شیرین فراز رو با 3 گل شکست داد.
هرچند این بازی میتونست با گلهای بیشتری برای استقلال به پایان برسه.
با تبریک این پیروزیه مقتدرانه به هواداران استقلال;);)
 

PostModern

عضو جدید
سه تا زدیم و سی تا نزدیم ! :yellowcard:

سی تا نزدیم تا دقیقه نود و سه گل بخوریم ! :redcard:

چرا اینها نمیفهمن فوتبال نود دقیقه نیست ؟ تا وقتی داور سوت نزده بازی ادامه داره . آقای حجازی . این رو به این بچه ها یاد بده ! :redcard::redcard:

هیچ تیمی تو این چند هفته به اندازه استقلال موقعیت گل نداشته اما امان از بدشانسی و فورواردهای گل نزن ! باید کفش حلبی گل نزنی رو داد به برهانی ! :wallbash:

نمیدونم کابوس علیزاده کی میخواد تموم بشه ؟! از کمتر کسی به اندازه این بی عرضه بدم میاد . اون فصل و توی اون بیست دقیقه آخر بازی با سایپا اگر این چلمن دوتا تک به تک رو خراب نکرده بود ما مثل آب خوردن قهرمان شده بودیم . اما این بی عرضه با همکاری مرفاوی کاری کردن که همه حریفها و سازمان و ... نکرده بودن . قهرمانی رو از استقلال گرفتن . کفش حلبی هم که مال برهانیه . من واقعا نمیدونم چه آشغالی باید به این علیزاده داد تا حق مطلب ادا بشه ؟! آخه کی تک به تک با اینهمه فاصله رو میکوبه به سینه دروازه بان ؟؟؟!!! آقای حجازی . چرا این غیرقابل تحمل رو آوردی توی زمین ؟ خدای راه رفتن روی اعصاب جماعته ! :wallbash::w09::wallbash:
دست تماشاچیهای اونجا درد نکنه که بازی رو به لجن نکشیدن . اگر همین بازی توی شیراز بود یا ... حتما دوباره قصه های هشت سال پیش تکرار میشد ! :w16:

دست حجازی درد نکنه که تیمی با هشتاد درصد تغییر رو جوری جمع میکنه که قشنگترین بازیها رو بکنه . آقای حجازی . یک کمی دقت کن روی تعویضها . این بچه ها رو هم یک کمی حرفه ای تر کن تو رو خدا ! :cap:
 

PostModern

عضو جدید
یک نکته جالب در لیگ ! چون متاسفانه برنامه این دوره باز هم به صورت خطی تهیه شده بازیها از الگوی ثابتی برخورداره . مثلا هر تیمی که با سپاهان بازی میکنه هفته بعدش باید با پرسپولیس بازی کنه . البته این کاملا اتفاقیه ! اینجوری سپاهان یک حریف رو خسته میکنه و باهاش کلنجار میره بعد پرسپولیس کارش خیلی ساده تر میشه . مثل همین راه آهن که هرچی داشت سر بازی سپاهان رو کرد و حالا با کسر دروازه بان و یکی دوتا بازیکن باید بره جلوی پرسپولیس . اما از همه جالبترش . استقلال باید طی سه هفته پشت سرهم با صباباطری و سپاهان و پرسپولیس بازی کنه . کاملا هم اتفاقی ! حالا اگر بخواد با تمام توانش بازی کنه و درگیر بشه احتمال مصدوم شدن بازیکنها یا کارت گرفتن و محروم شدنشون وجود داره . اگر هم بخواد دست به عصا راه بره امتیاز لازم رو نمیگیره . اینجاست که باید به قرعه کشی عادلانه لیگ آفرین گفت !

( میدونم الان قرمزهای سایت میگن که قرعه کشیه و دست کسی نیست . ولی چون قرعه کشی خطی خیلی شک برانگیزه و ضمنا سالهای قبل هم از این اتفاقها افتاده که مثلا استقلال با هر تیمی بازی داشته هفته بعدش اون تیم با پاس یا سایپا بازی کرده دیگه کم کم آدم ته دلش میلرزه که نکنه این آقایون رمل و اسطرلاب بلدن که همیشه قرعه کشی اونها اینطور دقیق به نفع یک تیم و ضرر اون یکیه ! )
 

Matrix

عضو جدید
یک نکته جالب در لیگ ! چون متاسفانه برنامه این دوره باز هم به صورت خطی تهیه شده بازیها از الگوی ثابتی برخورداره . مثلا هر تیمی که با سپاهان بازی میکنه هفته بعدش باید با پرسپولیس بازی کنه . البته این کاملا اتفاقیه ! اینجوری سپاهان یک حریف رو خسته میکنه و باهاش کلنجار میره بعد پرسپولیس کارش خیلی ساده تر میشه . مثل همین راه آهن که هرچی داشت سر بازی سپاهان رو کرد و حالا با کسر دروازه بان و یکی دوتا بازیکن باید بره جلوی پرسپولیس . اما از همه جالبترش . استقلال باید طی سه هفته پشت سرهم با صباباطری و سپاهان و پرسپولیس بازی کنه . کاملا هم اتفاقی ! حالا اگر بخواد با تمام توانش بازی کنه و درگیر بشه احتمال مصدوم شدن بازیکنها یا کارت گرفتن و محروم شدنشون وجود داره . اگر هم بخواد دست به عصا راه بره امتیاز لازم رو نمیگیره . اینجاست که باید به قرعه کشی عادلانه لیگ آفرین گفت !

( میدونم الان قرمزهای سایت میگن که قرعه کشیه و دست کسی نیست . ولی چون قرعه کشی خطی خیلی شک برانگیزه و ضمنا سالهای قبل هم از این اتفاقها افتاده که مثلا استقلال با هر تیمی بازی داشته هفته بعدش اون تیم با پاس یا سایپا بازی کرده دیگه کم کم آدم ته دلش میلرزه که نکنه این آقایون رمل و اسطرلاب بلدن که همیشه قرعه کشی اونها اینطور دقیق به نفع یک تیم و ضرر اون یکیه ! )


خوبه . ايول به پرسپوليس كه اين همه رمل و جادوگر داره ... ايول داره به خدا . قرعه كشي هم تو دستشونه.
چرا نميگيد يه تيمي كه از سپاهان ميبازه بعد از يه باخت چقدر زهر دار و خطرناكه و مياد جلو پرسپوليس واسه تلافي !؟
 

m@hy@r

عضو جدید
با سلام

در مسابقات جام پیشکسوتان تیم شاهین به قهرمانی رسید

اما در دیدار دیگر تیم پیشکسوتان استقلال با 4 گل تیم پیشکسوتان پرسپولیس را در هم کوبید;)

پیشکسوتان استقلال 4 - 1 پیشکسوتان پرسپولیس
 

Hsn_Abieteh

عضو جدید
به گزارش خبرگزاري فوتبال، در جلسه روز گذشته مقرر شد تا استقلال از اين پس با روش 1-6-3 مقابل حريفان قرار گيرد.وحيد طالب‌لو (دروازه‌بان) پژمان منتظري، لطفي و قرباني (مدافعان)، نوازي، جباري، روانخواه، سعيد بيات (حسين قنبري)، ميثم منيعي و مهدي اميرآبادي (هافبك‌ها) و برهاني به عنوان تك‌مهاجم تيم انجام وظيفه خواهد كرد.
================================================== ====

احتمالا اگر مطلب بالا درست از آب در بياد استقلال يكي از معدود تيمهاي فوتبال دنيا خواهد بود كه تركيب و طراحي فوتبالش را خيلي راحت چند روز مانده به مسابقه در اختيار مربيان رقيب قرار مي دهد !! ( البته خوش بينانه اميدوارم اينكار از سر صداقت نباشد و گروه فني باشگاه دستشان را به اين آساني پيش چشم حريف باز نكنند !)
 

Matrix

عضو جدید
به گزارش خبرگزاري فوتبال، در جلسه روز گذشته مقرر شد تا استقلال از اين پس با روش 1-6-3 مقابل حريفان قرار گيرد.وحيد طالب‌لو (دروازه‌بان) پژمان منتظري، لطفي و قرباني (مدافعان)، نوازي، جباري، روانخواه، سعيد بيات (حسين قنبري)، ميثم منيعي و مهدي اميرآبادي (هافبك‌ها) و برهاني به عنوان تك‌مهاجم تيم انجام وظيفه خواهد كرد.

----

پست مدرن عزيز . برگشت به سيستم سه دفاعه !؟
 

Hsn_Abieteh

عضو جدید
بهمن طهماسبى:
پرسپوليس را نگه داشتم تا استقلال برسد

بهمن طهماسبى بهترين بازيكن هفته در گفت و گويى اختصاصى با ما شركت كرد:
* ۲ گل بسيار زيبا زدى!
- متشكرم. واعظى در صحنه گل اول زيادى بيرون آمده بود و من هم خيلى استرس داشتم كه بتوانم ضربه ام را دقيق بزنم. خوشحالم كه توپ دقيقاً همان جايى كه بايد فرود آمد.
* و صحنه گل دوم؟
- زدم و وارد دروازه شد. روز شانس و خوشبختى من بود. فكر مى كردم كه واعظى نتواند واكنش نشان دهد چون ضربه ناگهانى بود.
* فكر مى كردى كه به پرسپوليس ۲ گل بزنى؟
- من بازيكن تازه كارى نيستم. سابقه بازى در استقلال و پيكان را دارم و با پيراهن اين تيم ها بارها و بارها به تيم هاى مختلف گل زده ام. اينجورى هم نيست كه گل نزده باشم. در مورد اين بازى هم خيلى علاقه داشتم و مى دانستم كه مى توانم گل بزنم. حالا يك گل يا دو گلش مهم نبود.
* قبلاً در استقلال بازى مى كردى، آيا اين قضيه هم در افزايش انگيزه تو تأثير داشت؟
-(مى خندد) بنويسيد پرسپوليس را متوقف كردم تا استقلال برسد. البته اين حرف به اين معنى نيست كه مقاومت سپاسى براى من اهميتى ندارد.خوشحالم كه براى اين تيم ۲ گل خوب زدم و خوشحالم كه اين گل ها باعث خوشحالى هواداران پرسپوليس هم شد.

------------------------------
البته منظور بهمن از هواداران پرسپولیس همون استقلال بوده که روزنامه اشتباه چاپ کرده
 

Hsn_Abieteh

عضو جدید
 

moongirl

عضو جدید
رئيس‌ سازمان‌ ليگ‌ اعلام‌ کرد: سپاهان‌ - استقلال‌ برگزار مى‌شود ديدار تيم‌هاى‌ فوتبال‌ سپاهان‌ و استقلال‌ از هفته‌ هشتم‌ مسابقات‌ ليگ‌ برتر طبق‌ برنامه‌ برگزار خواهد شد و تغييرى‌ نخواهد کرد.
سيدرضا افتخارى‌ رئيس‌ سازمان‌ ليگ‌ برتر درپايان‌ جلسه‌ ديروز ضمن‌ اعلام‌ اين‌ خبر افزود: ديدار تيم‌ سپاهان‌ در ليگ‌ قهرمانان‌ آسيا هيچ‌گونه‌ تداخلى‌ با مسابقات‌ هفته‌ هشتم‌ ليگ‌ برتر نخواهد داشت‌ و به‌ همين‌ جهت‌ بازى‌ هفته‌ هشتم‌ اين‌ تيم‌ (يکشنبه‌ 15 مهرماه) مقابل‌ استقلال‌ طبق‌ برنامه‌ برگزار خواهد شد.
افتخارى‌ تصريح‌ کرد: سازمان‌ ليگ‌ براى‌ کمک‌ به‌ تيم‌ سپاهان‌ و حضور قدرتمند اين‌ تيم‌ در مسابقات‌ ليگ‌ قهرمانان‌ آسيا، ديدارهاى‌ اين‌ تيم‌ درهفته‌ هاى‌ پنجم‌ و ششم‌ به‌ ترتيب‌ مقابل‌ پاس‌ همدان‌ و ذوب‌آهن‌ اصفهان‌ را لغو کرد ولى‌ ديدار سپاهان‌ مقابل‌ استقلال‌ تهران‌ در هفته‌ هشتم‌ مسابقات‌ ليگ‌ برتر هيچ‌گونه‌ تداخلى‌ با ديدارهاى‌ اين‌ تيم‌ درليگ‌ قهرمانان‌ آسيا ندارد و نيازى‌ به‌ تغيير زمان‌ اين‌ ديدارها وجود نداشت.


 

sarsaz

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
اخبار سال 88

اخبار سال 88

با تیم فوتبال هنرمندان آشنا شوید





هنرمندان سینما و تلویزیون است که در قالب یک تیم فوتبال به میدان رفتند. یعنی به میدان رفتند. هنرمندانی مثل پژمان بازغی، یوسف تیموری، رضا عطاران، جواد رضویان، مجید مظفری، سام رخشایی، مجید صالحی، شهاب حسینی، حسن جوهرچی، رامبد شکرآبی، فرهاد جم، علی دهکردی، مهدی صبایی در کنار مهدی تاتار، بهنام ابوالقاسم پور، علی انصاریان، بهروز رهبری فر، پژمان جمشیدی، نیما نکیسا، محمد برزگر و... که برای کمک به زلزله زدگان به میدان رفتند، پیش از شروع بازی به تمرینات این تیم در مجموعه ورزشی انقلاب به همراه یکی دو دوست مطبوعاتی دیگر رفتیم. (توجه داشته باشید که این گزارش پیش از بازی دو تیم تهیه شده است) بله داشتم خدمتتان عرض می کردم که تمرین جالبی بود، هنگامی که ببینید، هنرمندانی که تصویر آنان را از جعبه جادویی تلویزیون می دیدید در زمین تمرین و روی زمین چمن پا به پای عده ای فوتبالیست می دوند، برای مثال امیر نوری، همان نوجوان بامزه سریال بدون شرح که از آن استقلالی های تیر است با یک پیراهن آبی در زمین تمرین حاضر شد و با علی انصاریان و بهروز رهبری فر کری می خواند و جالب این که به بهروز رهبری فر می گفت: «پیراهن قرمزت را برای من آورده ای یا نه!» عجیب است، نه؟ یک استقلالی دو آتیشه پیراهن سرخ بهروز رهبری فر را می خواست!
در گوشه ای از زمین انقلاب به سراغ علی انصاریان رفتیم، او که داشت به همراه امیر نوری می دوید، حسابی با وی شروع به کری خواندن کرده بود، امیر می گفت: آبیته و علی می گفت: نه بابا قرمزته....
جواد رضویان هم در گوشه ای ایستاده بود و به خبرنگارانی که دورش جمع شده بودند می گفت: خیالتان جمع ۱۰ تا یا شاید ۲۰ تا گل بخوریم، چرا که بدنهایمان افتضاح است. خبرنگاری از او پرسید: وضعیت تیم تان چه طور است و او گفت: خراب آقا، خراب خراب، امیدی به پیروزی نداریم فقط شانس بیاوریم، شاگردان پروین زیاد بازی را سخت نگیرند و گرنه ۲۰ تا رو شاخمونه.
از علی انصاریان پرسیدیم نتیجه را چگونه پیش بینی می کنی و او گفت: زیاد سفت و سخت بازی نمی کنیم، شاید یک کاری کنیم که بازی با نتیجه شادی خاتمه پیدا کند، در این هنگام «امیر نوری» گفت: اگر من راست بازی کنم، مطمئن باشید که تیم ما برنده می شود، چون نفوذهایم از راست بسیار قابل توجه می باشد، حال شما تصور کنید امیر تپل چه طور می خواهد در راست زمین بدود...
در همین هنگام «شهاب حسینی» هم وارد شد، شهابی که خود زمانی فوتبالیست بود و مصاحبه با وی را در همین شماره خواندید. شهاب می گفت: خط حمله تیم هنرمندان که از بین نرفته است، من که هستم، پس باکی نیست. جالب این که دو تا فولاد زیر آسمان شهر هم حاضر بودند، فولاد ۱ (یوسف تیموری) که خیلی خوب می دوید و فولاد ۲ (مجید صالحی) که با شکل و شمایلی جدید در میدان حاضر شده بود. فولاد ۱ می گفت: ۱۰ کیلو اضافه وزن دارم، پاهایم زیاد قوت دویدن ندارد، چون من رزمی کارم، اما نگران نباشید، آبروی تیم هنرمندان و داریوش خان را نمی بریم، (داریوش ارجمند مربی تیم هنرمندان است) از طرفی بهروز رهبری فر می گفت ما هم نمی گذاریم آبروی علی آقا برود! تصور کنید دو مرد کار آمد در عالم هنر و ورزش روبه روی هم بایستند. علی پروین با کوله باری از تجربه در عالم فوتبال و داریوش ارجمند با کوله باری از تجربه در طرف دیگر. داریوش ارجمند مردی است که البته یک بار در سریال «به سوی افتخار» در نقش یک مربی فوتبال ظاهر شد. رضا عطاران هم خیلی خوب نقش (آخ ببخشید) فوتبال بازی می کرد، او می گفت: رحم نمی کنیم، ما را دست کم نگیرید، شاید اصلا خودمان روزی یک تیم حرفه ای تشکیل دهیم و در لیگ حرفه ای بازی کنیم.
آن طرف میدان هنوز کری خواندن امیر نوری با علی انصاریان و بهروز رهبری فر ادامه داشت، از امیر پرسیدم چه از بهروز می خواهی که این قدر به او می گویی چرا نمی آوری؟ و امیر گفت: قرار است پیراهن پرسپولیس را برای من بیاورد، اما انگار نه انگار، همش امروز و فردا می کند. و از آن طرف بهروز گفت: خب بابا، آبروی ما رو نبر برایت می آورم، تمرین بعدی حتما...
نظر علی انصاریان را در رابطه با بازی پرسیدیم و او گفت: «مهم این است که می خواهیم در یک کار خیر شرکت کنیم، کمک به هموطنان زلزله زده، فکر کنم تماشاگران زیادی به بازی بیایند، چون دیدن هنرمندان در داخل زمین چمن صددرصد دیدن دارد، به خصوص که داریوش ارجمند مربی گری این تیم را بر عهده دارد.» در گوشه ای دیگر مجید مظفری هم دیده می شود، بازیکن با سابقه سینما و تلویزیون، مجید خان هم تمرینی آمده، در طرف دیگر سام رخشانی، بازیگر نقش امیر در سریال خانه پدری هم دیده می شود، او به همراه مجید صالحی در حال دویدن است.
حال تیم هنرمندان می خواهند تمرینات خودشان را در بازی پیاده کنند و به دو تیم ۱۱ نفره تقسیم شوند و جالب این که «امیر نوری» که دوست داشت در سمت راست زمین بازی کند، ناخواسته در سمت چپ زمین ظاهر شد و به تمرین پرداخت.
 

enteha

عضو جدید
کاربر ممتاز
اظهارات قطبي درباره ليست سياه

اظهارات قطبي درباره ليست سياه

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس با تاكيد بر اينكه هيچ ليست سياهي در اين تيم وجود ندارد، خبرهايي كه در مورد استعفا و كناره گيري اش مطرح شده بود را تكذيب كرد.
به گزارش مهر ، افشين قطبي كه امروز براي حضور در جلسه كميته انضباطي راهي باشگاه پرسپوليس شده بود در مورد دليل حضورش در اين جلسه گفت : راجع به مصاحبه‌ اي بود كه چند خبرنگار با من انجام داده بودند. آنها درباره موضوع مرزبان و از وضعيت باشگاه سوال كردند، جواب من هم خيلي شفاف بود. اينكه آقاي كاشاني فرهنگ ايران را بيشتر مي شناسد و به شرايط موجود تسلط بيشتري دارد. ضمن اينكه من او را مثل برادرم دوست دارم و به خاطر احترامي كه براي ايشان قائل هستم به درخواست ايشان با بازگشت مرزبان موافقت كردم.

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس در پاسخ به اين پرسش كه" از قول شما نوشته بودند كه مرزبان به شما تحميل شده است و اگر اين دخالت‌ها ادامه پيدا كند، استعفا مي‌دهيد!" خاطر نشان كرد: خيلي از اين عباراتي را كه به كار برديد از شما مي‌شنوم و اصلاً حرف من نبوده! فكر مي‌كنم اصطلاحات ديگري را به جاي حرف‌هاي من استفاده كرده‌اند و حرف من عوض شده است. مگر مي‌شود من در يك جاي مصاحبه بگويم آقاي كاشاني را مثل برادرم دوست دارم و بعد، از همان مصاحبه حرف تحميل و استعفا بيرون بيايد؟! الان خيلي صريح مي‌گويم، به هيچ وجه بحث تحميل مطرح نبوده و من بنابه درخواست آقاي كاشاني و شناخت بيشتر ايشان از شرايط حاكم بر فوتبال ايران، اين موضوع را پذيرفتم.
افشين قطبي ادامه داد: من فكر مي‌كنم عده‌اي قصد دارند ميان من و آقاي كاشاني اختلاف بيندازند، چرا كه مي‌دانند يكي از دلايل مهم موفقيت پرسپوليس تا امروز، حمايت كامل مدير باشگاه از ما بوده است. آنها مي‌دانند كه با اين حمايت و با اين شرايط خوبي كه آقاي كاشاني بوجود آورده، موفقيت ما قطعي است، بنابر اين تلاش مي‌كنند كه اين شرايط را به هم بزنند.
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس ادامه داد: من در طول عمرم هيچ وقت استعفا نداده‌ام و كاري را در نيمه راه رها نكرده‌ام. لغت استعفا براي من لغت جديدي است اما مطمئن باشيد به قولي كه به هواداران پرسپوليس داده‌ام پشت نمي‌كنم و تمام توانم را براي قهرماني پرسپوليس به كار مي‌برم. باز هم مي‌گويم، از من پرسيدند اگر روزي در كار شما دخالت كنند و اين دخالت‌ها زياد شود، چه مي‌كنيد كه من هم پاسخ دادم، دخالتي در كار نيست در عين حال مربي‌ها در همه جاي دنيا وقتي در كارشان دخالت شود كنار مي‌روند. از شما سوال مي‌كنم آيا اين حرف من يعني اينكه در كار من دخالت مي‌كنند؟ اين برداشت، برداشت درستي نيست.
وي در مورد مقابله با چنين حاشيه هايي گفت: بهترين راه براي مقابله با حاشيه‌ها اين است كه همگي با صداقت پيش برويم و اگر مشكلي بود مثل يك خانواده بين خودمان حل كنيم. ما همه انسان هستيم و چه خوب است كه اگر اشتباهي داريم بيائيم و با هم در ميان بگذاريم و به خارج از خانواده پرسپوليس نبريم. صداقت، رمز موفقيت پرسپوليس است. قهرماني پرسپوليس يعني قهرماني باشگاه، قهرماني سرمربي، مربي، بازيكن، مديريت و هواداران، يعني قهرماني همه. بنابر اين قهرماني پرسپوليس به نفع همه ماست. اگر به اين موضوع معتقد باشيم انگيزه‌هاي شخصي كنار مي‌رود و هدف بزرگتري مطرح مي‌شود. هدف من قهرماني پرسپوليس است و ترديد ندارم هدف همه كساني كه در پرسپوليس هستند هم همين است. پس مي‌توانيم و بايد به حاشيه‌ها بي‌توجه باشيم و در مواقع لزوم با آن مبارزه كنيم.
قطبي در پاسخ به اين پرسش كه " يكي از اين حاشيه‌ها كه خيلي هم به آن پرداخته مي‌شود، موضوع ليست سياه بعضي بازيكنان است. اين طور مطرح كرده‌اند كه شما ليست سياه درست كرده‌ايد و خواستار اخراج شش بازيكن از پرسپوليس شده‌ايد، آيا اين موضوع درست است؟" خاطر نشان كرد: شش بازيكن يعني يك تيم! چطور مي‌شود من خواستار اخراج شش بازيكن از تيم بشوم و اصلاً به چه دليل؟ ليست سياهي در پرسپوليس وجود ندارد و من به هيچ وجه نمي‌خواهم بازيكني از پرسپوليس كنار برود. من به همه بازيكنانم براي رسيدن به قهرماني نياز دارم و به هيچ وجه ليست سياهي در كار نيست.
قطبي در مورد رابطه با بازيكنان و برخي تبعيض ها گفت: اول اجازه بدهيد يك نكته را مشخص كنم، اينكه بازيكنان، مربي را دوست داشته باشند ضامن موفقيت يك تيم نيست بلكه عملكرد و انگيزه بازيكنان مهم است. بنابر اين هدف اول من، انگيزه دادن به بازيكن هاست. من اگر نيكبخت را در نيمه اول بازي با سپاهان به كار نگرفتم به جز مسائل فني دليل ديگري نداشت. من مي‌دانستم كه نيمه اول، بازي بسته‌اي را پيش رو داريم و نيكبخت بازيكني است كه نياز به فضا دارد، اين فضا در نيمه دوم بوجود مي‌آمد، بنابر اين او را در اين نيمه به ميدان فرستاديم. به نظرم نيمه دوم بازي سپاهان يكي از بهترين عملكردهاي نيكبخت بود و او تيم حريف را با عملكرد بسيار خوب خود به آتش كشيد و اگر اشتباهات سنگين نيمه اول نبود ما حتماً نتيجه را مي‌برديم.
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس يادآور شد: من در قلبم همه بازيكنان پرسپوليس را دوست دارم اما در عمل بايد كاري را بكنم كه به نفع او و به نفع تيم باشد. باز تاكيد مي‌كنم اينكه چه كسي، چه كسي را دوست دارد مهم نيست، مهم نتيجه‌گيري تيم است.
وي در مورد اشتباهات فردي بازيكنان و عواقب آن گفت: ما قبل از انتخاب بازيكنان تيم ملي فكر كرديم دو دروازه‌بان خوب داريم كه مي‌توانيم با بازي دادن به هر دو آنها نتيجه بگيريم. اين ريسك را كرديم و البته تاوان آن را هم داديم اما براي نيم فصل دوم ديگر اين كار را نخواهيم كرد و فقط از بهترين دروازه‌بان استفاده مي‌كنيم. به اين ترتيب دروازه‌بانان اين استرس را دارند كه با يك اشتباه، جايگاه خود را از دست خواهند داد. ما با جابجا كردن دروازه‌بانها، تمركز خط دفاعي و انسجام آنها با دروازه‌بان را هم متزلزل كرديم و اين مسئله در نيم فصل دوم اصلاح مي‌شود.
قطبي در مورد جذب بازيكنان خارجي گفت: از ميان همه آنهايي كه تست كرديم دو نفر را پسنديديم كه با آنها قرارداد هم مي‌بنديم. اجازه بدهيد اسم و پست آنها را هم نگويم كه مشكلي براي جذب آنها ايجاد نشود. يكي از آنها كاملاً بازيهاي جديدي را براي ما انجام خواهد داد و ديگري هم براي محكم كردن يكي از پست‌هايمان در صورت مصدوميت بازيكن اصلي كارايي بالايي دارد. ضمن اينكه در تيم‌هاي خوبي بازي كرده‌اند و سابقه خوبي دارند.



منبع:
http://www.iranianuk.com/article.php?id=24323

 

enteha

عضو جدید
کاربر ممتاز
اولتیماتوم کریمی به استقلالی‌ها

اولتیماتوم کریمی به استقلالی‌ها


تمرینات تیم فوتبال استقلال تهران روز شنبه در سالن سرپوشیده ورزشگاه شهید دستگردی برگزار شد.
به نقل از ایسنا، در این تمرین كه راس ساعت 12 آغاز شد، ابتدا بازیكنان به مدت 20 دقیقه زیرنظر اعتماد مقدم مربی بدنساز تیم، بسكتبال بازی كردند. پس از ورود كریمی به سالن محل تمرین وی بازیكنان را به دور خود جمع كرد و درباره برنامه‌ها و اهداف تیم با آنها صحبت كرد.
كریمی خطاب به بازیكنان گفت: برای بازی‌های برگشت لیگ و جام حذفی 25 برنامه تاكتیكی را در نظر گرفته‌ام كه هم اكنون به 16 برنامه آن گذشته است.
وی ادامه داد: اكنون در آستانه شروع بازی‌های برگشت بوده و هیچ یك از بازیكنان نباید در تمرینات تیم غیبت كنند. همچنین بازیكنان باید از تاكتیك تك بعدی بیرون آمده و به همه برنامه‌ها و تاكتیك‌های خود عمل كنند.
كریمی درمورد اعتراض برخی بازیكنان نسبت به تعویض‌شان در نیم فصل اول گفت: مطمئن باشید كه با شروع نیم فصل دوم و جام حذفی به هر بازیكن بیش از 10 بازی نمی‌رسد.
دویدن، گرم كردن و انجام حركات كششی برنامه‌ای بود كه بازیكنان پس از سخنان فیروز كریمی انجام دادند. ساعت 13 بازیكنان در قالب گروه‌های چند نفره با كار با توپ و آقا وسط پرداختند. بازیكنان سپس به دستور كریمی دو به دو كاورهای سبز و زرد پوشیده و پاس‌های تك ضرب، دو ضرب و حركت با توپ انجام دادند.
عبور از مانع و ضربات شوت آخرین تمرینی بود كه بازیكنان به دستور كریمی و حدود 30 دقیقه انجام دادند. تمرین استقلالی‌ها ساعت 14 و 15 دقیقه با سرد كردن بدن‌هایشان پایان یافت.
* وحید طالب‌لو، مجتبی جباری، امیرحسین صادقی، علی علیزاده، پژمان منتظری و اصغر حاجیلو از غایبان تمرین استقلال بودند و حجازی هم با 30 دقیقه تاخیر در تمرینات حاضر شد. مهرداد پولادی نیز به دلیل مصدومیت در اردوی امارات از روی سكوها شاهد تمرینات بازیكنان بود.
کریمی: حالا مردانم 90 دقیقه می دوند



كریمی پس از پایان تمرین گفت: در نیم فصل دوم شاهد استقلالی متحول شده خواهید بود. پس از برپایی اردوی امارات به تمامی اهدافی خود دست یافتیم و بازیكنان هم به لحاظ بدنی و هم لحاظ تاكتیكی از آمادگی كاملی برخوردار شدند.
وی تصریح كرد: هر چند كه پس از بازگشت از امارات در تمرینات ما كمی وقفه به وجود آمد اما، از مدیریت باشگاه درخواست كرده‌ایم تا در روزهای آینده اردویی را در مناطق جنوبی كشور برپا كنیم.
سرمربی استقلال تهران با اشاره به اینكه هنوز در سالن تمرین می‌كنیم، خاطرنشان كرد: با انجام تمرینات در سالن نمی‌توانیم برنامه‌های خود را ادامه دهیم. زیرا شرایط تمرین در سالن و چمن كاملا از یكدیگر متفاوت بوده و در صورت تداوم در سالن دچار مشكل خواهیم شد.
وی بازیكنان استقلال را دارای آمادگی كامل دانست و تاكید كرد: آبی‌پوشان پس از برپایی اردوی امارات از لحاظ تاكتیكی 20 درصد و از لحاظ بدنی 30 درصد پیشرفت داشته‌اند و به دنبال این هستیم تا در روزهای باقی مانده تا شروع نیم فصل دوم این پیشرفت را بالاتر ببریم.
كریمی در پایان گفت: بازیكنان استقلال هم اكنون قادر هستند كه 90 دقیقه به صورت پیوسته و مدام در زمین بدوند. هر چند كه در نیم فصل اول از لحاظ بدنی كمی مشكل داشتند اما در نیم فصل دوم این نقطه ضعف كاملا برطرف خواهد شد.
 

enteha

عضو جدید
کاربر ممتاز
عناوين روزنامه هاي ورزشي امروز ، استقلال جوان

عناوين روزنامه هاي ورزشي امروز ، استقلال جوان

/ مجيدي زير سرم رفت
/ علي آبادي : فدراسيون فوتبال به سمت استقلال مالي گام برمي دارد
/ استقلال نيم فصل دوم فقط در انديشه پيروزي
/ آبي پوشان به كمتر از سه امتياز راضي نمي شوند
/ نخستين نشست هيئت فوتبال برگزار شد
/ فتح الله زاده: انتخاب سرمربي تيم ملي در اولويت برنامه هاي هيئت رييسه است
/ به رغم مشكلات و محدوديت هاي موجود، كريمي به قول خود عمل مي كند
/ باران ، بازي ايران ـ مالي را شست و برد
/ لطفي : با آمدن كريمي انگيزه ام بيشتر شد
/ حضور استعدادهاي ناب محلات تهران در اردوي تيم ملي
/ يك سوال از آقاي معزي پور ، انتخابي به دل شما نشست ؟
/ بارسلونا با چهار گل مورسيا را شكست داد
/ يوونتوس مقابل كاتانيا متوقف شد
 

enteha

عضو جدید
کاربر ممتاز
عناوين روزنامه هاي ورزشي امروز ؛ پيروزي

عناوين روزنامه هاي ورزشي امروز ؛ پيروزي

/ قطبي: تا قهرماني پا پس نمي کشم
/ جريمه نقدي در انتظار سرمربي پرسپوليس
/ معدنچي: پرسپوليس قهرمان شود احتمال بازگشتم زياد است
/ چهار بازيکن پرسپوليس امروز در کميته انضباطي
/ پروين، مايلي کهن و مربيان ليگ امروز در فدراسيون فوتبال؛ نسخه تيم ملي امشب پيچيده مي شود
/ کاظميان: از پيراهن الشباب مي ترسم
/ کاشاني: مي خواهند صدر جدول را از پرسپوليس بگيرند
/ العربيه: مارادونا صهيونيست ها را عصباني کرد
/ فوتبال سري آ؛ پيروزي مدعيان در شبي رويايي
/ کفاشيان: درپي جذب رنه سيموئز
/ حيدري: به خاطر يک سري شايعات در انتخاب شرکت نکردم
/ شوستر: بارسلونا بي انصاف ترين هواداران را دارد
 

enteha

عضو جدید
کاربر ممتاز
احضار قطبي به كميته انضباطي باشگاه

احضار قطبي به كميته انضباطي باشگاه


ديگر نمي توانم اين فشارها را تحمل كنم. اگر اين داستان تمام نشود، كناره گيري مي كنم چون مسائلي كه پيش مي آيد، مرا از هدفم كه قهرماني پرسپوليس است، دور مي كند.» اين مصاحبه كوتاه افشين قطبي با خبرنگار يكي از روزنامه هاي ورزشي مشكلات را به اوج رساند، اما ريشه ماجرا جاي ديگري شكل گرفت؛ زماني كه افشين قطبي به مرزبان تاكيد كرد بايد چند روزي را روي سكوها بگذراند و به جاي مربي، تماشاگر باشد، حبيب كاشاني نظر سرمربي را وتو و با كاهش اختيارات مرزبان مخالفت كرد. تهديد افشين قطبي به استعفا، پس از حمايت مديرعامل پرسپوليس از مرزبان انجام شد اما اين تهديد تلويحي هم بي پاسخ نماند. اين بار كاشاني در گفت وگو با شبكه خبر حرف آخر را زد؛«رئيس جمهور و نخست وزير مملكت شهيد شدند و اتفاق خاصي براي كشور رخ نداد. حالا آقاي قطبي هم اگر مي خواهد استعفا كند، 150 ميليون بدهد و اين كار را انجام بدهد. مطمئن باشيد هيچ اتفاقي رخ نمي دهد.» اين مصاحبه شوكه كننده كه خيلي سريع روي خروجي خبرگزاري فارس قرار گرفت، صبح ديروز توسط كاشاني تكذيب شد اما تكذيبيه مصاحبه تلويزيوني او را نمي توان چندان جدي گرفت. درون ستيزي پرسپوليس وارد فاز تازه يي شده؛ مرحله يي كه اختلافات را نمي توان انكار كرد و شايد آخرين و بهترين راه اجراي همان تهديد قطبي باشد؛ كناره گيري. سرمربي پرسپوليس فكر مي كرد با اخراج مرزبان و درخواست استخدام يك دستيار كره يي، اپوزيسيون خود را در موضع ضعف قرار داده و حميد استيلي هم نمي تواند مثل گذشته دردسرساز شود اما در نخستين جلسه تمرين پرسپوليس پس از تعطيلات متوجه عمق فاجعه شد؛ فاجعه يي كه بوي «جدايي» مي دهد. حميد استيلي كه از بدو حضور حبيب كاشاني در هيات مديره پرسپوليس زوجي هدفمند با او تشكيل داد، رابطه اش را با مديرعامل پرسپوليس تقويت كرده و كار را به جايي رسانده كه كاشاني به سرمربيگري استيلي هم فكر مي كند. البته مصاحبه تازه كاشاني با فارس تلاش او براي خارج كردن پرسپوليس از بحران تازه را نشان مي دهد؛«اختلاف طبيعي است اما برخي براي ناكامي پرسپوليس سنگ اندازي مي كنند كه براي من جاي سوال است. باز هم تاكيد مي كنم هيچ گونه اختلاف عميقي در پرسپوليس وجود ندارد. افشين قطبي با ساير اعضاي كادر فني مشورت مي كند و حرف نهايي را مي زند. در بيرون زمين هم من و همكارانم در هيات مديره آرامش لازم را در باشگاه برقرار مي كنيم.»

مديرعامل پرسپوليس درباره مصاحبه قبلي خود توضيح مي دهد؛«مبلغ قرارداد قطبي با پرسپوليس 550 ميليون است كه تا امروز 350 ميليون آن را دريافت كرده است. در قرارداد اما شرايط فسخ از سوي دو طرف لحاظ شده و اگر بخواهيم اين مربي را اخراج كنيم، بايد 200 ميليون به او پرداخت كنيم و در صورتي كه قطبي بخواهد پرسپوليس را ترك كند، بايد 350 ميليون تومان دريافتي را به باشگاه برگرداند.» جدال پينگ پنگي مديرعامل و سرمربي پرسپوليس در حالي ادامه دارد كه عصر ديروز كميته انضباطي باشگاه پرسپوليس تشكيل جلسه داد و همه در انتظار تصميم نهايي حبيب كاشاني هستند، آن هم در شرايطي كه بوي جدايي در پرسپوليس پيچيده است.​
 

enteha

عضو جدید
کاربر ممتاز
جادوگر از موشک سبقت گرفت

جادوگر از موشک سبقت گرفت


علی کریمی کاپیتان تیم ملی کشورمان دردیدار با قطر، با حضور در آن مسابقه به رکورد 105 بازی ملی دست یافت تا بالاتر ازبازیکنانی چون مهدوی کیا و نکونام جایگاهش را در رتبه دوم بیشترین بازی ملی تاریخ فوتبال ایران تحکیم بخشد.
به نقل از مهر، کریمی در بیست و یکم مهرماه سال 1377(13 اکتبر سال 1998) و درحالیکه تنها 19 سال، 11 ماه و 5 روزسن داشت، برای نخستین بار پیراهن تیم ملی کشورمان را در دیدار دوستانه برابر کویت برتن کرد.
برپایه این گزارش، این مسابقه در شهر کویت برگزارشد و تیم ملی کشورمان در نهایت با نتیجه 3 بر صفر مغلوب میزبان خود شد که علی کریمی از ابتدای بازی برای این تیم به میدان رفت.
جادوگر یا مارادونای فوتبال آسیا درتاریخ بیست و هشتم آذرماه سال 1377 در دیدار تیم ملی ایران برابرکویت موفق شد، نخستین گل ملی خود را در نهمین مرتبه پوشیدن پیراهن مقدس کشورمان به ثمربرساند.

درآن مسابقه که فینال بازی های آسیایی بود و در ورزشگاه راجامانکالا تایلند برگزارشد، کریمی در دقیقه 7 و باقری دردقیقه 26 برای تیم ملی ایران گلزنی کردند تا تیم ایران با نتیجه 2 برصفر پیروز شده تاعنوان قهرمانی آن رقابت ها را بدست آورد.
جادوگر فوتبال آسیا در 10 سال حضورخود درتیم ملی ایران در 105 بازی رسمی و یک دیدار غیررسمی به میدان رفته و 35 مرتبه نیز دروازه حریفان را بازکرده است. همچنین کریمی در این دیدارها 65 مرتبه طعم پیروزی، 19 بار تساوی و 19 مرتبه طعم شکست را چشیده است.
وی در این مدت درتیم های فتح و پرسپولیس تهران، الاهلی امارات، بایرن مونیخ آلمان و القطر قطر بازی کرده و درسال 2005 نیز به عنوان بهترین بازیکن سال آسیا انتخاب شد. ضمن اینکه در سال 2006 هم در بین 10 بازیکن برتر قاره کهن قرار گرفت.

مرد شماره 8 خط میانی ایران در این مدت 24 بازی درمرحله مقدماتی جام جهانی، 2 مسابقه در رقابت های جام جهانی، 14 دیدار درمرحله مقدماتی جام ملتهای آسیا، 15 بازی درجام ملتهای آسیا، 8 دیدار در بازی های آسیایی، 12 مسابقه در رقابت های غرب آسیا، 19 مسابقه دوستانه، یک مسابقه بین قاره ای و 10 بازی در تورنمنت های مختلف با پیراهن تیم ملی کشورمان انجام داده است.
علی دایی با 149 بازی ملی و 109 گل زده درصدر جدول بیشترین بازی ملی درتاریخ فوتبال ایران قراردارد. پس از این بازیکن علی کریمی با 105 بازی ملی و 35 گل زده، مهدی مهدوی کیا با 103 بازی ملی و 12 گل زده و جواد نکونام با 87 بازی ملی و 19 گل زده در رده های دوم تا چهارم این جدول قرار دارند.
همچنین کریمی با 35 گل زده پس ازعلی دایی با 109 گل زده و کریم باقری با 47 گل زده در رده سوم بهترین گلزن تاریخ فوتبال ایران قرار گرفته است. پس از این بازیکن غلامحسین مظلومی، فرشاد پیوس و جواد نکونام با 19 گل زده و علی اصغر مدیر روستا با 18 گل زده قرار دارد
 

enteha

عضو جدید
کاربر ممتاز
بازیكنان پاراگوئه ای و برزیلی در راه آهن و پرسپولیس

بازیكنان پاراگوئه ای و برزیلی در راه آهن و پرسپولیس

دو باشگاه پرسپولیس و راه آهن تهران دو بازیكن از امریكای لاتین به خدمت گرفتند.
به گزارش شبكه خبر ، جورج گوانا آراندا پاراگوئه ای با حضور در باشگاه پرسپولیس برای حضور در این تیم برای رقابتهای نیم فصل دوم به توافق رسید.
همچنین تیاگوجونیوآكینو برزیلی كه در باشگاه كوندومار پرتغال توپ می زد هم با باشگاه راه آهن تهران برای نیم فصل دوم بازی های لیگ برتر قرارداد منعقد كرد.
 

enteha

عضو جدید
کاربر ممتاز
جدول برگذاري هفته 18 مسابقات ليگ برتر

جدول برگذاري هفته 18 مسابقات ليگ برتر

سه شنبه 2بهمن

ميزبان ساعت ميهمان

سپاهان 14:45 پگاه
برق 14:45 پيكان
ملوان 14:45 ذوب آهن
صباباطري 14:45 ابومسلم
مس 14:45 پاس
شيرين فراز 14:45 مقاومت
سايپا 14:45 راه آهن
پرسپوليس 14:45 صنعت نفت
استقلال ا 16:45 استقلال ت
 

enteha

عضو جدید
کاربر ممتاز
اختلاف استقلال و پرسپولیس برای چند میلیون بیشتر

اختلاف استقلال و پرسپولیس برای چند میلیون بیشتر

خبرگزاری مهر - گروه ورزشی: در حالیکه هر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تحت حمایت یک حامی مالی قرار دارند اما نحوه پرداخت این موسسه اختلافاتی را در این دو باشگاه بوجود آورده است.به گزارش خبرنگار مهر، باشگاه های استقلال و پرسپولیس که از جمله باشگاه های مطرح پایتخت هستند در فصل جاری بیشتر و بهتر از قبل حمایت های مالی شهرداری تهران را به دنبال خود داشتند و با بهره گیری از کمک های مالی یکی از موسسه های مالی زیر مجموعه شهرداری بخش اعظمی از نیازهای مالی خود را برطرف کردند.
باشگاه های استقلال و پرسپولیس با شرایطی برابر از حمایت مالی این اسپانسر استفاده کردند و قراردادی تقریبا یکسان به امضا رساندند اما نحوه دریافت مطالبات شان تا به امروز تفاوت هایی عمده داشته است.
این دو باشگاه برای عقد قرارداد با این حامی مالی توافق کردند که رقمی در حدود یک میلیارد و سیصد میلیون تومان دریافت کنند. این مبلغ به صورت یک جا به باشگاه پرسپولیس پرداخت شد اما باشگاه استقلال به صورت مقطعی تا به امروز تنها یک میلیارد و یکصد میلیون تومان دریافت داشته و در انتظار پایان ماه جاری است تا مبالغ دیگری دریافت کند.
به گفته یکی از مسئولان باشگاه استقلال ، یکی دیگر از موارد توافق باشگاه های استقلال و پرسپولیس با حامی مالی فصل جاری شان استفاده از تسهیلات وام بود که ظاهرا پرسپولیسی ها بیش از هفتصد میلیون تومان دریافتی در این بخش داشته اند.
در عین حال باشگاه استقلال در انتظار است تا شاید از حمایت های مالی یکسانی نسبت به تیم رقیب بهره مند شود. آنچه مسلم است نگاه حامی مالی آنها به مقوله ورزش و به خصوص دو باشگاه استقلال و پرسپولیس یکسان است.
به گفته یکی از مسئولان باشگاه استقلال، مدیران این باشگاه از اینکه نتوانسته اند در شرایطی مساوی باشگاه پرسپولیس از تسهیلات حامی مالی خود بهره مند شوند گله مند هستند و قصد دارند در نشست هایی با مسئولان این موسسه مشکلات خود را مطرح کنند.
 

enteha

عضو جدید
کاربر ممتاز

پروين: شايد مدير فني تيم ملي شوم

هواي پرسپوليس را داشته باشيد

قطبي و رسانه ها، چالش جديد پرسپوليس مشكلي كه بايد حل شود

بلاتر: به حمايت و كمك هاي فيفا اعتماد كنيد

پژمان نوري: اين وصله ها به من نمي چسبد

قطبي: براي تيم ملي نه با من صحبت شده، نه تماسي گرفته اند

مهاجم پاراگوئه اي در فهرست ۲۳ ساله ها

هواداران اميدوارند و منتظر بهار پرسپوليس در دل زمستان مي آيد؟!

نيكبخت: مشكلي با قطبي ندارم

آقايي: كم كاري را اصلا قبول ندارم

كريمي در تعقيب دايي

نصرتي: براي پرسپوليس حاشيه مي سازند

يك تازه وارد از اروپاي شرقي!

رد پاي خرسندي در پيروزي پرسپوليس
 

enteha

عضو جدید
کاربر ممتاز
آقای گلی با پنالتی فایده ندارد

آقای گلی با پنالتی فایده ندارد

محسن خلیلی تاكید كرد: كسی می تواند ادعای آقای گلی كند كه با چهار پنالتی به صدر جدول گلزنان لیگ برتر نرسیده باشد.
بازیكن تیم فوتبال پرسپولیس تهران در گفتگوی اختصاصی با پایگاه اطلاع رسانی شبكه خبر گفت: لئوناردو پیمنتا بازیكن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با چهار پنالتی 9 گله شده و به صدر جدول گلزنان لیگ برتر رسیده است.
بازیكن 9 گله لیگ برتر فوتبال ایران تصریح كرد : فعلاً كه پیمنتا با چهار پنالتی به من رسیده است ، هر وقت توانست در بازی هم تعداد گلهایش را به من برساند آن وقت ادعای آقای گلی كند.
خلیلی درباره وضع خود هم خاطرنشان كرد : بعد از استراحت در تعطیلات نیم فصل ؛ اكنون تمرینات خود را آغاز كرده ام و امیدوارم تا بازی صنعت نفت به بهترین شرایط آمادگی برسیم.
بازیكن تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد : رابطه خیلی خوبی ، با علی دایی دارم و ایشان یكی از بهترین مربی های من بوده اند.
وی درباره این صحبت دایی كه گفته بود اگر خلیلی یك كم تلاش كند به یك بازیكن بین المللی تبدیل می شود هم گفت: باید از دایی بپرسم یك کم چقدر است؟
خلیلی ابراز امیدواری كرد : بتواند تا پایان فصل یكی از بهترین بازیكنان پرسپولیس باشد.
 

enteha

عضو جدید
کاربر ممتاز
شماره هشت پرسپولیس برای بهترین هاست

شماره هشت پرسپولیس برای بهترین هاست

حسین بادامكی در گفتگوی اختصاصی با پایگاه اطلاع رسانی شبكه خبر گفت : شماره هشت پرسپولیس همیشه بر تن بهترین های این تیم بوده است.
وی افزود : این موضوع مسئولیت من را دو چندان می كند و بار سنگینی را بر دوش من قرار می دهد.
شماره هشت پرسپولیس تاكید كرد : برای رسیدن به كسانی كه قبلاً این شماره را می پوشیدند باید بیشتر تمرین كنم.
حسین بادامكی گفت : در نیم فصل دوم بهتر بازی خواهم كرد و قهرمان می شویم.
بادامكی تصریح كرد : از باشگاه های خارجی پیشنهاد دارم ولی تا آخر قراردادم در كنار پرسپولیس خواهم ماند.
 

مونا

عضو جدید
زندگي «علي دايي» فيلم مي‌شود

زندگي «علي دايي» فيلم مي‌شود

«نقي نعمتي» برنده جايزه جشنواره «لوكارنو» و هم‌محله‌اي قديمي «علي دايي»، قصد دارد مستندي درباره اين مربي و فوتباليست بسازد.

اين كارگردان در گفت‌و‌گو با خبرنگار سينمايي فارس درباره ساخت مستند «علي دايي» اظهار داشت: از مدت‌ها قبل ايده ساخت اين مستند در ذهنم بود‌، اما اكنون به‌صورت جدي متمركز روي اين موضوع هستم.
وي ادامه داد: ساخت اين مستند منوط به موافقت صد‌در‌صد آقاي «علي دايي» است اما به دليل مشغله‌هايي كه دارند، هنوز امكان مذاكره جدي پيش نيامده است.
كارگردان فيلم برگزيده «آن سه»، درباره روند توليد اين مستند به فارس گفت:با توجه به اينكه اين مستند، كاري تك بعدي نيست و ابعاد گوناگون شخصيت «علي دايي» را در بر مي‌گيرد، به حدود يك سال زمان نياز دارد.
نعمتي به دلايل ساخت مستند «علي دايي» اشاره كرد و گفت:يكي از دلايل ساخت اين مستند،ارادت هميشگي است كه به «علي دايي» دارم، ضمن اينكه او همشهري و هم محله‌اي من بوده است.
وي همچنين افزود:در جشنواره «كن» فيلم مستندي ديدم كه درباره زين‌الدين زيدان بود و به لحاظ سينمايي بسيار فيلم قابل تاملي محسوب مي‌شد. پس از ديدن اين فيلم فكر كردم كه چرا سينماي ما نبايد به شخصيت‌هاي ورزشي‌ و چهره‌هاي تاثيرگذار بپردازد؟
نعمتي به فارس گفت: سينما مي‌تواند چهره‌اي جهاني‌تر از فوتباليست‌هاي ايراني ارائه كند. آنها داراي شخصيتي چند بعدي هستند كه در فوتبال خلاصه نمي‌شود و با پرداخت همه جانبه اين ابعاد مي‌توانيم چهره جهاني و شفافي از آنها ارائه كنيم.
بر اين اساس،«نقي نعمتي» كه تاكنون با فيلم سينمايي «آن سه» در بيش از 40 جشنواره بين‌المللي حضور داشته و جوايزي را نيز به‌دست آورده است.
اين كارگردان قرار است،پس از شركت در جشنواره «وسول» ،فيلم مستند«آن دو» را در كوه‌هاي سبلان بسازد. اين مستند درباره ارتباط يك پيرمرد و سرباز است.
 

enteha

عضو جدید
کاربر ممتاز
سمت های مهم برای پروین

سمت های مهم برای پروین

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان گفت: در تصمیم‌گیری‌های مهم از دیدگاه‌های علی پروین استفاده خواهم كرد.
علی كفاشیان ضمن بیان مطلب فوق به ایرنا افزود: از سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در یكی از پست‌های مهم این فدراسیون استفاده می‌شود.
وی اظهارداشت: به‌زودی یكی از پست‌های مهم فدراسیون فوتبال را كه در تصمیم‌گیری‌ها نقش موثری دارد ، به وی پیشنهاد خواهیم كرد.
رئیس فدراسیون فوتبال همچنین در خصوص تعیین سرمربی خارجی برای تیم ملی فوتبال ایران اظهارداشت: یك تیم كاری متشكل از حسن غفاری رئیس كمیته بین‌الملل مسعود معینی (كمیته مربیان)،مرتضی محصص (امور آموزش)، محمدمهدی نبی (دبیر فدراسیون)، مهدی تاج نایب رئیس اول و ناصر شفق عضو هیات رئیسه برای گزینش سرمربی خارجی تشكیل شده است.
كفاشیان‌ادامه داد: این افراد فهرست مربیان خارجی را بررسی و رایزنی‌های نهایی را با آنان انجام می‌دهند تا بهترین گزینه انتخاب شود.
رئیس فدراسیون فوتبال خاطرنشان كرد: انتخاب سرمربی خارجی بحثی است كه نیاز به زمان دارد و باید كمی صبوری در مورد آن به خرج داد.
وی در خصوص استفاده از محسن صفایی فراهانی رئیس سابق كمیته انتقالی درفدراسیون فوتبال گفت: ما از وی درخواست كردیم برای كمك به اعضای جدید در فدراسیون حضور یابد.
كفاشیان بیان داشت: فراهانی دارای ارتباطات گسترده‌ای در مجامع بین- المللی فوتبال است و باید از وی بهره ببریم .
وی درباره استفاده از سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: امیر قلعه‌نویی نیز یكی دیگر از گزینه‌های اعضای هیات رئیسه برای كارهای مختلف برای تیم‌های فوتبال در رده‌های مختلف سنی است.
رئیس فدراسیون فوتبال افزود: تمام افرادی كه تجربه‌های مختلفی در فوتبال ایران دارند باید در فدراسیون مشغول به فعالیت شوند.
كفاشیان تاكید كرد: فوتبال متعلق به یك گروه خاص و یا فرد خاصی نیست بلكه برای تمام كسانی است كه این رشته را بزرگ كردند.
 

enteha

عضو جدید
کاربر ممتاز
ایران در رده چهل و یكم جهان و دوم آسیا

ایران در رده چهل و یكم جهان و دوم آسیا


در نخستین رده‌بندی برترین های فوتبال جهان در سال جدید میلادی فوتبال ایران بدون تغییر نسبت به ماه گذشته در مكان چهل و یكم جهان و دوم آسیا قرار گرفت.
به نقل ازایسنا، كمیته فنی فیفا روز چهارشنبه (امروز) تازه‌ترین رده‌بندی برترین های فوتبال جهان را اعلام كرد كه براین اساس فوتبال ایران با 14 امتیاز منفی و بدون تغییر در جایگاه در مكان چهل و یكم جهان و دوم آسیا قرار گرفت. این در حالی است كه فوتبال كره‌جنوبی با یك پله صعود و هم امتیاز با ایران در همان رده چهل و یكم و دوم آسیا قرار گرفته است.
امتیاز فوتبال ایران و كره‌جنوبی در این رده‌بندی 663 امتیاز است. فوتبال ژاپن نیز با 748 امتیاز هم‌چنان برترین تیم قاره كهن است. پس از فوتبال ژاپن، ایران و كره تیم‌های استرالیا، عربستان سعودی و ازبكستان به ترتیب در رده‌های چهارم تا ششم رده‌بندی برترین تیم‌های آسیا قرار گرفته‌اند.
فوتبال آرژانتین، برزیل، ایتالیا، اسپانیان و آلمان نیز پنج تیم برتر جهان هستند.
* رده‌بندی فوتبال جهان:



1- آرژانتین 1523 امتیاز
2- برزیل 1502 امتیاز
3- ایتالیا 1498 امتیاز
4- اسپانیا 1349 امتیاز
5- آلمان 1305 امتیاز
6- جمهوری چك 1290 امتیاز
7- فرانسه 1243 امتیاز
8- پرتغال 1241 امتیاز
9- هلند 1170 امتیاز
10- كرواسی 1129 امتیاز
* رده‌بندی فوتبال آسیا:



1- ژاپن 748 امتیاز
2- ایران 663 امتیاز
كره‌جنوبی 663 امتیاز
4- استرالیا 607 امتیاز
5- عربستان 571 امتیاز
6- ازبكستان 492 امتیاز
7- عراق 474 امتیاز
8- چین 396 امتیاز
9- قطر 379 امتیاز
10- عمان 359 امتیاز
در این رده‌بندی فوتبال امارات، سوریه و كویت حریفان ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی در رده‌های یازدهم، سیزدهم و شانزدهم قرار گرفته‌اند.
 

enteha

عضو جدید
کاربر ممتاز
تشريح آخرين وضعيت مصدومان استقلال

تشريح آخرين وضعيت مصدومان استقلال

پزشك تيم فوتبال استقلال تهران گفت: اگر مشكل خاصي پيش نيايد استقلال نيم فصل دوم را بدون مصدوم آغاز خواهد كرد.
دكتر امين نوروزي اظهار كرد: مصدوميت قسمتي از فوتبال بوده و هر لحظه امكان آسيب‌ديدگي بازيكنان وجود دارد. همان طور كه در نيم فصل اول بازيكنان زيادي از استقلال دچار مصدوميت شدند و همه‌ي آنها با شروع نيم فصل دوم مي‌توانند مجددا براي تيم به ميدان بروند.
وي درمورد مصدومان فعلي تيم تصريح كرد: هم اكنون اميرحسين صادقي و مهرداد پولادي در زمان بدنسازي در اردوي امارات كمي تحت فشار تمرينات قرار گرفتند و هر كدام دچار مصدوميت جزيي شدند كه هم اكنون در حال انجام فيزيوتراپي بوده و از اواخر اين هفته مي‌توانند مجددا با تيم تمرين كنند.
پزشك استقلال ادامه داد: هم اكنون بايد از دست علي عليزاده نيز عكس گرفته شود تا از جوش خوردن دست وي و سلامتي كامل اين بازيكن مطمئن شده و پس از آن است كه عليزاده مي‌تواند به جمع بازيكنان اضافه شود.
نوروزي در رابطه با حضور برخي از بازيكنان ساير تيم‌ها در مطب فيزيوتراپي‌اش تاكيد كرد: كلينيكي كه ما در آن مشغول به كار هستيم تقريبا مجهز بوده و همه‌ي دستگاه‌هاي موردنياز را در آنجا آماده داريم. بنابراين نمي‌توانيم جلوي بازيكني را گرفته و اجازه‌ي حضور در اين كلينيك را به وي ندهيم.
وي در پايان گفت: معيار كلينيك ما رنگ نبوده و همه‌ي ورزشكاران از سرتاسر ايران مي‌توانند در كلينيك ما حاضر شده و به مداواي خود بپردازند
 

enteha

عضو جدید
کاربر ممتاز
فیروز کریمی :با مردم اهواز ارتباط عاطفی خوبی داریم

فیروز کریمی :با مردم اهواز ارتباط عاطفی خوبی داریم

با مردم اهواز ارتباط عاطفی خوبی داریم .همه ما عضو یک خانواده هستیم به همین دلیل مشکلی وجود ندارد وحرف های بعضی جراید در مورد مشکلات ما با تیم همنام اهوازی بی پایه واساس می باشد.فیروز کریمی با بیان این مطلب به خبرنگار سایت رسمی باشگاه گفت :از امروز تمرینات اصلی استقلال آغاز شد،بازیکنان از نظر بدنی مشکلی ندارند وفقط مقداری از کارهای تاکتیکی به دلیل شرایط جوی عقب افتاده است که تا شروع مسابقات این مورد نیز حل می شود.کریمی در پایان صحبت هایش تاکید کرد :جوورزشگاه اهواز جو سالمی است واستقلال در اهواز با مشکلی روبرو نخواهد بود
 

Similar threads

بالا