منشور بازاریابی مدرن دارای پنج وجه است. محیط؛ کارکنان؛ محصول؛ فکر؛ مشتری.
اگر شما بتوانید یک وجه آن را به صورت کامل مورد توجه قرار بدهید و روی آن تفکر کنید وجوه دیگر نیز درست میشود. اگر محیط خلاق ایجاد کنید سایر موارد از قبیل کارکنان؛ فکر؛ مشتری و محصول نیز ایجاد میشوند.
روی استخدام کارکنان خلاق فکر کنید. یک کارمند؛ دوست و همکار خلاق می تواند در پیشبرد فروش و بازاریابی ما نقش بسیار مهمی داشته باشد. ایده های خلاق واقعا در بازاریابی و فروش مدرن اثر گذارند.
در مورد مشتری نیز هر چه قدر سعی کنیم با مشتری خلاقانه تر برخورد کنیم در بازار موفق تر خواهیم بود و در نهایت؛ فکر بازاریابی پارتیزانی؛ فکری است که روی شیوه های جدید متمرکز است.
هر چقدر بر روی روش های جدید بیشتر تاکید کنیم احتمال موفقیت ما بیشتر خواهد بود.
وزارت تعاون معاونت پژوهش،آموزش و کار آفرینی تعاونی ها
اگر شما بتوانید یک وجه آن را به صورت کامل مورد توجه قرار بدهید و روی آن تفکر کنید وجوه دیگر نیز درست میشود. اگر محیط خلاق ایجاد کنید سایر موارد از قبیل کارکنان؛ فکر؛ مشتری و محصول نیز ایجاد میشوند.
روی استخدام کارکنان خلاق فکر کنید. یک کارمند؛ دوست و همکار خلاق می تواند در پیشبرد فروش و بازاریابی ما نقش بسیار مهمی داشته باشد. ایده های خلاق واقعا در بازاریابی و فروش مدرن اثر گذارند.
در مورد مشتری نیز هر چه قدر سعی کنیم با مشتری خلاقانه تر برخورد کنیم در بازار موفق تر خواهیم بود و در نهایت؛ فکر بازاریابی پارتیزانی؛ فکری است که روی شیوه های جدید متمرکز است.
هر چقدر بر روی روش های جدید بیشتر تاکید کنیم احتمال موفقیت ما بیشتر خواهد بود.
وزارت تعاون معاونت پژوهش،آموزش و کار آفرینی تعاونی ها