معرفی وبسایتهای جوشکاری

bernardk

عضو جدید
در این سایت به معرفی شرکت جوشکاری HOBART می پردازیم . این شرکت تولید کننده انواع مولد برای جوشکاری می باشد و تمامی انواع تولیدات خود را در سایت خود به نمالیش گذاشته است .
شرکت جوشکاری HOBART
 

bernardk

عضو جدید
این سایت به معرفی شرکتی می پردازد که متخصصان جوشکاری خود را برای انجام پروژه های صنعتی در اختیار مراکز و کارخانجات دیگر قرار می دهد تا هم از نظر مشاوره ای و هم ساخت و تولید به همکاری با آنها بپردازند . در سایت این شرکت می توان به اطلاعاتی در مورد جوشکارهای این شرکت ، اخبار جدید ، برقراری ارتباط با مسئولان سایت دست یافت .
متخصصان جوشکاری
 

bernardk

عضو جدید
شرکت جوشکاری MICROWELD متخصص در تولید کحصولات تولید شده توسط روش تولید جوشکاری و برشکاری می باشد . این شرکت محصولات و خدمات خود را در سایت خود به معرض نمایش گذاشته است و می توان آخرین اخبار و اطلاعات و همچنین چگونگی کارکرد این شرکت را در این سایت مطالعه کرد .
شرکت جوشکاری MICROWELD
 

bernardk

عضو جدید
شرکت SMITH ، تولیدکننده مشعل و لوازم جوشکااری و برش با گاز می باشد و در این راستا فعالیت دارد ، انواع رگولاتورهای گازی و هوائی ، مشعل های استیلن و هوا ، شیلنگ های انتقال گاز به محل جوشکاری از تولیدات این شرذکت می باشند که در سایت مذبور به آنها اشاره شده است .
شرکت SMITH
 

bernardk

عضو جدید
شرکت WITROWSKI WELDING ، تولیدکننده انواع ماشین های جوشکاری ، ابزارهای جابه جا کردن تانک ها و مخازن ، موقعیت دهنده های جوشکاری ، ابزار جوشکاری و برش پلاسما ، ابزار برشی و جوشکاری هوا و گاز ، تولیدات خود را در این سایت برای دید بازدیدکنندگان به نمایش گذاشته است . علاقمندان هم می توانند با برقراری ارتباط و دادن سفارش محصول دلخواه خود را دریافت کنند .
شرکت WITROWSKI WELDING
 

bernardk

عضو جدید
در این سایت به ی روش جدید برای جوشکاری اشاره می شود که STUD WELDING METHOD نام دارد . در این روش بدون احتیاج به سوراخکاری سطوح می توان ستون ، پیچ ، نگه دارنده ، مهره را با دستگاه مخصوص این متد به صفحه زیرین جوش داد .
روش جدید جوشکاری: STUD WELDING METHOD
 

bernardk

عضو جدید
در این سایت مشاوره مناسب و مفیدی در مورد برش با پلاسما و انواع دستگاه های برش پلاسما به بازدید کننده ارائه می شود ، همچنینLINK هایس مناسبی جهت هر چه بهتر شناختن پلاسما و روش کا آن در این سایت آمده است .
انواع دستگاه های برش پلاسما
 

bernardk

عضو جدید
شرکت WELDPLUS یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان ابزار آلات و محصولات جوشکاری می باشد که محصولات خو را در سایت مورد نظر ارائه می کند ، از این محصولات می توان به ابزارهای اتوماتیک جوشکاری ، ماشین های برش دهنده ، دستکاه های جوش اوربیتالی ، حرکت دهنده های تانکر ، میزهای جوش با موقعیت دهنده های دقیق ، جوش های افقی و عمودی ، ابزار جوشکاری ورق های با قطر کم اشاره کرد . در این سایت همچنین می توان به اطلاعاتی درباره گروه تولیدکننده وسوابق کاری آنها دست یافت .
شرکت WELDPLUS
 

bernardk

عضو جدید
شرکتی که محصولات خود را در این سایت معرفی می کند ZENA نا م دارد . این شرکت تولید کننده ابزارآلات جوشکاری و برشکاری می باشد ، محصولات این شرکت از قبیل الکترودهای جوشکاری ، موتورهای جوش ، دستگیره و سیم های رابط برای جوشکاری و مشعل های جوش و برش با گاز (هوا) در این سایت معرفی می شوند .
شرکت ZENA
 

bernardk

عضو جدید
در این سایت محصولی با نام WELDING CAM عرضه می شود که نوعی دوربین کوچک است که برای تصویر برداری از فرایند جوشکاری به کار می رود و می توان در بازدیدهای بعدی از فیلم و تصویر این دوربین ها به عنوان مرجع استفاده بهره برد .
تصویر برداری از فرایند جوشکاری
 

bernardk

عضو جدید
در این سایت با گروه VALLEY WELDING SUPPLY آشنا می شویم که در امور مشاوره در ساخت و تولید تخصص دارند و در سایت خود مواردی از قبیل معرفی انواع محصولات تولیدی ، نحوه برقراری ارتباط و آموزش را جای داده اند .
گروه VALLEY WELDING SUPPLY
 

Similar threads

بالا