معرفی وبسایتهای جوشکاری

bernardk

عضو جدید
سایت شرکت KJ's SERVICES به ارائه و معرفی این شرکت تولید کننده و مشاور در امور تولیدی ، ماشینکاری و جوشکاری می پردازد . این شرکت امریکائی با قدمت زیادی که دارد مشاوره خوب و مفیدی را در این امور ارائه می کند .
شرکت KJ's SERVICES
 

bernardk

عضو جدید
این سایت مربوط به یک شرکت خدمات رسانی در زمینه جوشکاری می باشد . در سایت این شرکت مواردی از قبیل LINK ، سازه های عظیم آهنی ،خنک کننده های ساخته شده توسط این شرکت و سایر تولیدات قابل دسترسی برای مراجعه کنندگان می باشد
شرکت خدمات رسانی در زمینه جوشکاری
 

bernardk

عضو جدید
سایتی که اینجا معرفی می شود یک رابط میان علاقمندان و متخصصان علوم به حساب می آید . این سایت امکان برقراری ارتباط همزمانCHAT و گفتگو را برای علاقمندان به موضوعات یکسان فراهم می آورد ، همچنین می توان از امکان جستجو SEARCH در این سایت بهره برد ، دریافت روزنامه و مجله های علمی رایگان نیز یکی دیگر از خدنات ارائه شده در این سایت می باشد .
رابط میان علاقمندان و متخصصان علوم
 

bernardk

عضو جدید
جوشکاری و ساخت نامی است که شرکت HODGES برای سایت خود در نظر گرفته است . این شرکت در زمینه جوشکاری فلزات سنگین و طرحهای بزرگ و سازه های فلزی عظیم فعالیت دارد . در این سایت می توان به سرویس های ارائه شده و همچنین کارهای انجام شده توسط این شرکت را مشاهده کرد .
شرکت HODGES
 

bernardk

عضو جدید
شرکت FRONIUS محصولات خود را در زمینه جوشکاری و صنایع مرتبط با آن در این سایت ارائه می کند . تکنولوژی جدید جوشکاری ، باطریهای قابل شارژ صنعتی ، روبات های جوشکار ، مولدهای صنعتی و غیر صنعتب جریان برای جوشکاری و ابزار های جوش و برش گاز از مواردی می باشند که در این سایت به آنها اشاره شده است .
شرکت FRONIUS
 

bernardk

عضو جدید
دراین سایت به معرفی شرکت LINCOLN ELECTRIC می پردازیم . این شرکا با داشتن سابقه طولانی درحدود110 سال در ساخت مولد های جوش صنعتی و غیر صنعتی به یکی از معتبرترین شرکت ها در این صنعت تبدیل گشته است . همچنین کسب جایزه واحد نمونه در سال 2004 در امریکا از افتخارات این شرکت محسوب می شود .
شرکت LINCOLN ELECTRIC
 

bernardk

عضو جدید
جوشکاری اوربیتالی تیوپها ، جوشکاری لوله ها و جوشکاری لبه و کناره لوله ها مواردی از معرفی نامه شرکت AMI در سایت خود می باشد . این شرکت با 28 سال سابقه کاری و کسب استانداردهای معتبر جهانی سعی در ارائه هر چه بهتر خدمات و توانائیهای خود در صنایع پیشرفته امروزی دارد . در این سایت می توان به موارد زیر نیز دسترسی داشت : لیست تولیدات شرکت ، اخبار جدید ، تبلیغات بازرگانی برای محصولات تولید شده ، آموزش و نرم افزاری برای شبیه سازی جوشکاری .
جوشکاری اوربیتالی - شرکت AMI
 

bernardk

عضو جدید
دزاین سایت با روشهای برش لیزری فلزاتی مثل آهن و فولاد آشنا می شویم . این اطلاعات را شرکت CENTRICUT در اختیار بازدیدکنندگان قرار می دهد . این شرکت که سازنده این تکنولوژی می باشد با ساخت و تولید قطعات ظزیف و دقیق برش خورده توسط دستگاههای برش لیزر به روشی برای ساخت و تولید قطعات دست یافته که بر پایه برش قطعه مورد نیاز از یک سطح اصلی می باشد و در این سایت ، این تکنولوژی و همچنین سایر تولیدات خود را معرفی می کند .
شرکت CENTRICUT
 

bernardk

عضو جدید
این شرکت با نام KOIKE ARONSON تولید کننده قطعات و محصولات صنعتی با کیفیت بالا می باشد که از روش های جوشکاری ، برشکاری و ریخته گری تولید می شوند ، موقعیت دهنده های یونیورسال ساخت این شرکت دارای دقت فوق العاده بالا می باشند ، حرکت دهنده های زاویه ای برای ماشین های تراش و ابزار های ماشینکاری از دیگر تولیدات این شرکت محسوب می باشد .
شرکت KOIKE ARONSON
 

bernardk

عضو جدید
در این سایت با روش های برش توسط امواج نوری لیزر آشنا می شویم . نور لیزر با توانائی برش بسیار دقیق فلزات در صنایع دقیق و پیشرفته کاربرد فراوانی دارد و در این سایت می توان با انواع این دستگاه ها و روش کار آنها آشنا شد .
روش های برش توسط امواج نوری لیزر
 

bernardk

عضو جدید
در این سایت با شرکت ALCOTEC که سازنده دستگاه های برش با سیم WIRECUT می باشد ، آشنا می شویم . این تکنولوژی توانایی ایجاد برش و ساخت قطعات را با دقت در حد میکرون فراهم می آورد و کاربرد وسیعی در صنایع دارد .در سایت این شرکت همچنین می توان عناوینی همچون انواع محصولات ، انواع سیم های برش دهنده ، خطوط تولید ، جوشکاری و برش آلومینیوم را مشاهده کرد .
شرکت ALCOTEC
 

bernardk

عضو جدید
دراین سایت با شرکت ROBERT OXYGEN آشنا می شویم که در تولید گاز اکسیژن جهت جوشکاری و برش با گاز تخصص دارد . همچنین در این شرکت مخازن نگهداری و حمل و نقل گاز اکسیژن نیز با ابعاد و حجم های مختلف ساخته می شود .مشعل های جوش و برش ، رگولاتورهای تنظیم فشار هوا برای جوشکاری و برشکاری و برش دهنده های پلاسمائی از سایر تولیدات این شرکت می باشند .
شرکت ROBERT OXYGEN
 

bernardk

عضو جدید
این سایت به منظور آشنائی بازدید کننده با روش های اتصال فلزات به یکدیگر و همچنین جوشکاری های دقیق تاسیس شده است . امکان جستجو بر اساس کلمات کلیدی ، اخبار و اطلاعات جدید ، LINK های صنعتی و منابع علمی در زمینه جوشکاری از دیگر مواردی می باشند که در این سایت به آنها اشاره شده است .
روش های اتصال فلزات
 

bernardk

عضو جدید
این سایت ارائه کننده محصولات شرکت ARC-ZONE می باشد که انواع دستگاه های مولد جریان برای جوشکاری ، هیتر های CO2 ، سیم های برش دهنده ، تفنگ های برش دهنده و ابزار های جوشکاری و برش با ابعاد کوچک را در بر می گیرد .
شرکت ARC-ZONE
 

bernardk

عضو جدید
در این سایت به انواع ماشین های ساخت قطعات اشاره می شود که ساخت شرکت TORCHMATE می باشند . این سایت در بر گیرنده اطلاعات گسترده ای در مورد دستگاه های برش پلاسما ، ماشین ها CNC ، نرم افزار های کنترل CNC ، دستگاه های برش لیزری ، آموزش نحوه کار برش دهنده های پلاسما و نمونه هایی از برش های انجام شده با دقت بسیار بالا توسط محصولات این شرکت می باشد .
شرکت TORCHMATE
 

bernardk

عضو جدید
در این سایت به معرفی و ارائه دستگاه های برش و حکاکی پرداخته می شود . انواع برش دهنده های CO2 ، دستگاه های حکاکی بر روی فلز و چوب و پلاستیک ، کاتالوگ 29 صفحه ای شرکت ، مرکز پاسخ گوئی به سوالات و بسیاری مطالب دیگر را می توانید در این سایت مطالعه کنید .
دستگاه های برش و حکاکی
 

bernardk

عضو جدید
در این سایت به ارائه محصولات شرکت RODOVENS پرداخته می شود . این شرکت تولید کننده سقف های پیش ساخته ، طبقه های پیش ساخته ، چهارچوب های فلزی برای صنایع می باشد ، همچنین این شرکت خدمات پیشرفته و حرفه ای جوشکاری را نیز ارائه می کند .

شرکت RODOVENS
 

bernardk

عضو جدید
این سایت با نام PLASMA TEAM یک سایت خدماتی و آموزشی در جهت آموزش تکنولوژی پلاسما به علاقمندان می باشد . انراع محصولات قابل تولید به روش پلاسما ، اخبار و اطلاعات ، منابع تحقیقاتی ، آموزش نحوه عملکرد این دستگاه ها از مواردی هستند که در این سایت مشاهده می شوند .
آموزش تکنولوژی پلاسما
 

bernardk

عضو جدید
سرویس های مهندسی شرکت ROMAN در این سایت قابل دسترس می باشد . این شرکت خدمات خود را در زمینه های جوشکاری و مهندسی مواد ارائه می کند وامکان مشاوره با متخصصان این سایت نیز وجود دارد .
سرویس های مهندسی شرکت ROMAN
 

bernardk

عضو جدید
در این سایت با امکانات و وسایل ایمنی در جوشکاری که ساخت شرکت DAYTONA می باشد آشنا می شویم . وسایل ساخت این شرکت از نظر ایمنی در سطح بالائی قرار دارند و همچنین از قیمت مناسبی برخوردارند .
شرکت DAYTONA
 

bernardk

عضو جدید
در این سایت با شرکتی آشنا می شویم که ایستگاه های کاری می سازد . منظور از ایستگاه کاری همان میزهای کار صنعتی در کاخانجات می باشد . انواع میز کار با توجه به نوع استفاده ر آن در این شرکت با روش های مختلف تولیدی ساخته می شود . تمامی این میزهای کار دارای استانداردهای ارگونومیک بوده و ار هر لحاظ برای اپراتور ها راحت می باشند و همین مسئاله ساده باعث بالا رفتن میزان تولید در واحد تولیدی به کارگیرنده این میزهای استاندارد می شود .
ایستگاه های کاری
 

bernardk

عضو جدید
شرکت WELDLOGIC ارائه دهنده راه حل های تکنولوژیکی در زمینه صنایع ساخت پیشرفته در این سایت محصولات خود را که به چهار دسته TIG,LASER , PLASMA , MIG تقسیم شده اند را ارائه می کند . این ابزار ها وسایل برش و ساخت قطعات پیشرفته ای می باشند که با دقت بالا و حد اکثر کیفیت محصولات مورد نظر را تولید می کنند .
شرکت WELDLOGIC
 

bernardk

عضو جدید
شرکت BRANSON تولید کننده انواع دستگاه های برش دهنده و جوشکاری با متد های پلاسما ، لیزر ، قوس الکتریکی و امواخ مافوق صوت می باشد و در سایت خود به معرفی این دستگاه ها ، روش کار آنها و آموزش کارکردن با این دستگاه ها را گنجانده است .
شرکت BRANSON
 

bernardk

عضو جدید
این سایت در حقیقت یک فروشگاه اینترنتی برای خرید لوازم مورد نیاز در جوشکاری و صنایع تولیدی می باشد . تفنگ های جوشکاریMIG ، ابزار قوس الکتریکی ، ابزار جوش TIG ، ابزار جوشکاری پلاسما و برش پلاسما ، ابزارآلات سوراخکاری ، دریل های قابل شارژ ، نواع پیچ بند ، گیره های الکترو ، انواع الکترود جوشکاری ، ابزبرآلات جوش و برش با سیم ، منبع های جریان و ترانسفورماتورهای مختلف ، وسایل ایمنی جوشکاری ، ابزار اتوماتیک جوشکاری و برش ، ابزار جوشکاری و برش دستی ، انواع فلاکس شیمیائی و محلول های مورد نیاز و همچنین کمپرستورهای هوا با ظرفیت ها و فشار های مختلف از مواردی می باشند که در ای سایت قابل مشاهده می باشند که در انواع و قدرت های مختلف موجود می باشند .
فروشگاه اینترنتی لوازم مورد نیاز در جوشکاری
 

bernardk

عضو جدید
در این سایت می توان یکی از قدرتمندترین موتورهای جستجوی موضوعات صنعتی را در اختیار داشت . در این موتور جستجو می توان با انتخاب کلمه کلیدی به نتایج مطلوبی دست یافت . همچنین LINK های مناسبی هم در این سایت قرار داده شده اند که می توانند کار جستجو را تسهیل بخشند .
موتور جستجوی موضوعات صنعتی
 

bernardk

عضو جدید
این سایت متعلق به یک شرکت استرالیایی به نام BINZEL می باشد که در سایت خود به معرفی محصولاتش می پردازد از قبیل دستگاه های برش پلاسما که تکنولوزی جدید برش و جوشکاری محسوب می شود .
شرکت استرالیایی BINZEL
 

bernardk

عضو جدید
در سایتی که در اینجا معرفی می شود می توان با تولیدات شرکت ESAB آشنا شویم . کیفیت یکی از خصوصیات محصولات تولیدی در این شرکت محسوب می شود . در این سایت امکان جستجوی مطالب وجود دارد ، همچنین می توان با عضویت در این سایت به اشتراک مجلات صنعتی منتشر شده در این شرکت دست یافت و این مجلات را به صورت رایگان دریافت کرد .
تولیدات شرکت ESAB
 

bernardk

عضو جدید
در این سایت می توان به گستره وسیعی از انواع محصولات صنعتی تولیدی دست یافت و در مورد آنها به کسب اطلاعات پرداخت . امکانات جستجوی قرار داده شده در این سایت پیدا کردن مطلب مورد نظر را برای مراجعه کننده به این سایت آسان تر می کند . امکان SIGN UP در این سایت برای عضویت در جمع اعضای این سایت مه به صورت رایگان امکان پذیر می باشد . اعضا می توانند مجلات الکترونیکی صنعتی را به صورت رایگان دریافت کنند و همچنین اخبار و اطلاعات جدید را روی E-MAIL شخصی خود داشته باشند .
انواع محصولات صنعتی تولیدی
 

bernardk

عضو جدید
در این سایت مارک های معتبر و معروف ابزار جوشکاری و برشکاری از قبیل ابزار های برش و جوش هوایی ، کمپرسورهای هوا ، موتورهای فراهم کننده جریان الکتریکی برای قوس های الکتریکی ، ابزار های جوشکاری و برش گزی و غیره معرفی می شوند تا افرادی که به ابن ابزارها نیاز دارند با مراجعه به این شرکت هر کدام از انواع محصولات را خرید کنند .
مارک های معتبر و معروف ابزار جوشکاری و برشکاری
 

bernardk

عضو جدید
در این سایت با محصولات شرکت SPOTCO آشنا می شویم که در زمینه جوشکاری فعالیت می کند . ابزارهای جوش و خال جوش صفحات فلزی با قطر پایین و فرق های مسی و آلومینیومی و آهنی با توان های مختلف اصلی ترین تولیدات این شرکت را در بر می گیرد ، این ابزارها به صورت دستی و ثابت ساخته می شوند و طرز کار بسیار ساده ای دارند . محصول دیگر تولید شده در این شرکت جرثقیل های قرقره ای است که بوسیله نیروی الکتریسیته کار می کنند و وزن های تا 5 تن را حمل می کنند .
محصولات شرکت SPOTCO
 

Similar threads

بالا