معرفی فروشگاه ساز فورکیا

saeed05

کاربر بیش فعال
ساخت فروشگاه اینترنتی
آیا شما فایل هایی در کامپیوتر دارید که فکر می کنید دیگران به آن نیاز دارند.بله هر فایلی که شما در کامپیوتر دارید و فکر می کنید که هیچ فایده ای برای شما ندارد اشتباه می کنید ممکن است دیگران به فایل شما نیاز داشته باشند. آیا شما فایل های زیادی دارید و می خواهید فروشگاه ایجاد کنید و نمی دانید چطوری باید اقدام کنید چون هیچ دانش برنامه نویسی ندارید. نگران نباشید
برای ساخت فروشگاه اینترنتی بدون داشتن هیچ دانش برنامه نویسی و خرید هاست و ...، هم اکنون با این آموزش همراه باشید.
سرویس های فروشگاه ساز بسیاری وجود دارند که امکانات یک فروشگاه اینترنتی کامل را در اختیار شما قرار می دهند. یکی از بهترین این سرویس ها، سرویس فروشگاه ساز 4kia می باشد که خودم فروشگاهمو اونجا ایجاد کردم و از امکانات آن راضی هستم.
هنوز دیر نشده شما هم می توانید فروشگاه خودتان را داشته باشید.
حال به مزایای این سرویس می پردازم:
" فورکیا " یک فروشگاه مستقل فایل به آدرس اختصاصی با امکان پارک دامین اختصاصی با تمامی امکانات مورد نیاز فروش فایل به صورت کاملا رایگان و بدون هیچ هزینه ای در اختیار کاربران قرار می دهد البته شما با خرید یک دامنه می توانید فروشگاه خودتون رو به دامنه متصل کنید و نام 4kia در آدرس اختصاصیتون را حذف نمایید.
سایت امکانات زیر را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می دهد و هر کاربر بدون پرداخت هیچ گونه هزینه ای و با چند کلیک ساده صاحب یک فروشگاه پیشرفته فایل می شود و فقط بعد از فروش هر فایل کارمزدی از کاربران کسر می گردد.

  1. امکانات یک فروشگاه جهت فروش فایل
  2. فضای نامحدود رایگان برای آپلود، دانلود فایل و فروش فایل
  3. پهنای باند نامحدود رایگان برای آپلود، دانلود فایل و فروش فایل
  4. سئوی پیشرفته صفحات و فروشگاه ها
  5. معرفی فروشگاه ها به موتورهای جستجو جهت افزایش بازدید و فروش
  6. درگاه بانکی پرداخت انلاین توسط کارت های شتاب جهت فروش فایل
  7. ایجاد قالب های مختلف برای فروشگاه
  8. دارای پشتیبانی بسیار قوی
  9. ...
سرویس فروشگاه ساز فورکیا تنها در ازای خرید هر فایل از فروشگاه شما 13٪ آن را به عنوان حق کمیسیون و فضایی که برای آپلود فایل ها به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهد دریافت می کند و بقیه ی وجه را به صورت آنی به حساب کاربری شما انتقال می دهد.
شما می توانید بدون هیچ شرط حداقل برداشت، پول را از حساب کاربری خارج کنید.
در صورتی که سرویس های دیگر حق کمیسیون بیشتری را دریافت می کنند.
برای ورود و ساخت فروشگاه کلیک نمایید.

 
بالا