مستند كريس آنجل جادوگر قرن

pishva62

عضو جدید
مستند كريس آنجل جادوگر قرن

كريس آنجل جادوگر قرن

پوشش سراسر ايران ، بيمه و گارانتي تعويض تمامي محصولات
– يك خانوم روي يك كاغذ پروانه‌اي ميكشد و بعد كريس آن كاغذ را تا ميكند بعد از باز كردن كاغذ يك پروانه واقعي پرواز ميكند و جالب اينكه كه نقاشي پروانه از كاغذ پاك ميشود
- پرواز ار بالا به پايين و از پايين به بالا بر روي يك پاساژ بلند
- كريس آنجل و آتش
- كريس آنجل و سايه
- كريس آنجل در عرض 1 ثانيه وارد ماشين حمل پول ميشود (ماشيني كه هيچ راه نفوذي ندارد) – بازيگر هاليوود از بين چندين هزار سي دي يكي را انتخاب و كريس آنجل به او مي‌گويد كه چه سيدي را انتخاب كرده است Christopher Nicholas Sarantakos در سال ۱۹۶۷ در آمريكا بدنيا آمد. او بهمراه مادر يوناني ، پدر و دو برادرش Costa و JD و دوگربه خانگيش در نيويورك بزرگ شد . او در نوجواني به يادگيري و نواختن سازهاي موسيقي مثل فلوت و آكوديون پرداخت . يكي از بزرگترين مشكلات كريس در زندگي از دست دادن پدرش بدليل سرطان بود وقتي در سن ۶ سالگي عمه او يك شعبده بازي با ورق براي او انجام داد مسير زندگي كريس تغيير كرد و از همان دوران به انجام كارهاي عجيب و غريب و شعبده بازيهايي كه بيشتر جنبه واقعيت داشته باشند پرداخت . دو نفر از بزرگترين شعبده بازاني كه او را تحت تاثير قرار دادند و كريس از كارهاي آنها الهام ميگيرد Harry Houdini و Aldo Richiardi هستند . او از همان دوران نوجواني در مهمانيها و جشنها شروع به انجام شعبده بازيهاي فراگرفته و ابتكاري خود ميزد . در همين زمان شعبده بازي بنام James Randi كه از خوانندگان گروه AngelDust بود ورقهاي بازي را بنام Angel منتشر كرد و آهنگ MindFreak را براي برنامه هاي نمايشي كريس آماده كرد.
كريس با پشتكار و تلاشهاي روز افزون به اوج قدرت و شهرت رسيد تا آنجا كه در سال ۲۰۰۱ و ۲۰۰۴ برنده جايزه IMS Magicians (International Magicians Society) كه از سال ۱۹۶۸ تا بحال مجموعا ۳۷۰۰۰ عضو در سرار دنيا دارد و در سال ۲۰۰۵ برنده جايزه بزرگترين شعبده باز آمريكا شد و برنامه اي در يكي از كانالهاي ماهواره بنام A&E هرهفته كارهاي جديدش را پخش ميكند . او در اين كانال شروع به آموزش كارهاي ساده شعبده بازي به بينندگان كرد و در مصاحبه اي با Penn Jillette اظهار كرد كه باور نميكند كه انساني با كه قدرت ماوراءطبيعه وجود داشته باشه .

نمونه كارهاي كريس ميشه به كليپ راه رفتن روي آب و جدا كردن يك خانم در پارك اشاره كرد كه امروزه در تلفن همراه اكثر مردم پيدا ميشه.

اين مجموعه شامل سه فصل Mindfreak + Criss Angel Supernational + دو فصل MasterMindes در واقع كامل ترين مجموعه موجود از اين شعبده باز يا جادوگر است كه در قالب 4 عدد DVD به صورت Divx آماده براي فروش مي باشد.
- يك خانوم روي يك كاغذ پروانه‌اي ميكشد و بعد كريس آن كاغذ را تا ميكند بعد از باز كردن كاغذ يك پروانه واقعي پرواز ميكند و جالب اينكه كه نقاشي پروانه از كاغذ پاك ميشود
- پرواز ار بالا به پايين و از پايين به بالا بر روي يك پاساژ بلند
- كريس آنجل و آتش
- كريس آنجل و سايه
- كريس آنجل در عرض 1 ثانيه وارد ماشين حمل پول ميشود (ماشيني كه هيچ راه نفوذي ندارد)
- بازيگر هاليوود از بين چندين هزار سي دي يكي را انتخاب و كريس آنجل به او مي‌گويد كه چه سيدي را انتخاب كرده است

Christopher Nicholas Sarantakos در سال ۱۹۶۷ در آمريكا بدنيا آمد. او بهمراه مادر يوناني ، پدر و دو برادرش Costa و JD و دوگربه خانگيش در نيويورك بزرگ شد . او در نوجواني به يادگيري و نواختن سازهاي موسيقي مثل فلوت و آكوديون پرداخت . يكي از بزرگترين مشكلات كريس در زندگي از دست دادن پدرش بدليل سرطان بود

وقتي در سن ۶ سالگي عمه او يك شعبده بازي با ورق براي او انجام داد مسير زندگي كريس تغيير كرد و از همان دوران به انجام كارهاي عجيب و غريب و شعبده بازيهايي كه بيشتر جنبه واقعيت داشته باشند پرداخت . دو نفر از بزرگترين شعبده بازاني كه او را تحت تاثير قرار دادند و كريس از كارهاي آنها الهام ميگيرد Harry Houdini و Aldo Richiardi هستند .

او از همان دوران نوجواني در مهمانيها و جشنها شروع به انجام شعبده بازيهاي فراگرفته و ابتكاري خود ميزد . در همين زمان شعبده بازي بنام James Randi كه از خوانندگان گروه AngelDust بود ورقهاي بازي را بنام Angel منتشر كرد و آهنگ MindFreak را براي برنامه هاي نمايشي كريس آماده كرد.



جهت خريد پستي به سايت زير مراجعه نماييد باتشكر.

http://jamezar.com/ads/fa/14/388/84269
 

Similar threads

بالا