مرکز تولید دستگاه‌های موبایلی سونی واگذار می‌شود

*Ertebat*

عضو جدید
در فضای کنونی بسیاری از شرکت‌های نوظهور بازار را در اختیار گرفته‌اند و برخی شرکت‌های بزرگتر قدیمی هم سهم خود را همچنان حفظ کرده‌اند. در این میان برخی غول‌های قدیمی تولیدکننده گوشی از جمله نوکیا و زیمنس از این بازار خارج شدند و رقبای تازه‌کار توانستند جای آنها را بگیرند.

به گزارش موبنا، در حال حاضر کنونی برخی شرکت‌های قدیمی تولیدکننده گوشی از جمله سونی برای ادامه حضور در این بازار مشکلات فراوانی را پیش‌روی خود می‌بینند و از این رو سناریوهایی مبنی بر خروج آنها به گوش می‌رسد.

موفقیت در مقیاس جهانی و حضور در این بازار برای مدت طولانی به این معنی خواهد بود که رقبای ضعیف‌تر از بازار بیرون بروند. شرکت سونی تلاش فراوان می‌کند تا نام خود را در جمع شرکت‌های بزرگ جا دهد و عرضه گوشی هوشمند Xperia Z5 از جمله این تلاش‌ها است که البته در بخش گوشی‌های میان رده نیز M5 سونی توانسته است توجه کاربران جهانی را جلب کند.

«کازو هیرای» مدیرعامل سونی به مرکز تولید دستگاه‌های موبایلی این شرکت یک سال فرصت داده است تا به سوددهی برسد و در غیر این صورت تصمیم دارد بخش تولید دستگاه‌های موبایلی سونی را به یک شرکت دیگر واگذار کند.

او در این خصوص گفت: «ما تا کنفرانس سال آینده خود به این کسب و کار ادامه می‌دهیم، ... اگر این بخش به سوددهی نرسید، سناریوهای دیگر مبنی بر جدا شدن بخش تولید دستگاه‌های موبایلی را بررسی می‌کنیم».

نمایندگی سانترال
 
بالا