لوازم مورد استفاده در تجهیزات آمفی تئاتر

mojtaba_br

عضو جدید
لوازم مورد استفاده در تجهیزات آمفی تئاتر: تجهیز سالن آمفی تئاتر با مناسب ترین و شیک ترین تجهیزات آمفی تئاتر جزو تخصصی ترین و پرهزینه تریت پروژه ها در حوزه مبلمان ادرای و دکوراسیون می باشد. لذا تجربه، تخصص و کار تیمی با هماهنگی و دقت بالایی را می طلبد. اولین قدم در تجیز سالن آمفی تئاتر بازدید و طراحی مناسب می باشد که درنهایت منجر به یک پیشنهاد خوب و کارآمد و درخور و شایسته آن مجموعه خواهد شد. امروزه تجهیز سالن‌ كنفرانس از شکل سنتي خود خارج گردیده و با استفاده از تكنولوژيهای روز، به سمت سيستم‌هاي دیجیتال از قبیل دیتا ویدئو پروژکتور، پرده نمایشهای برقی با کنترل از راه دور و میکروفن کنفرانس روي آورده‌اند که توسط سیستم مرکزی اداره و پشتیبانی می گردد. تجهیز سالن کنفرانس باتوجه به مدل، نقشه و ساختار سالن کنفرانس متفاوت می باشد. سالن کنفرانس باید دارای صدای دالبی و صندلی های راحت باشد تا شرکت کننده بتواند در فضایی آرام از کلیه مطالب استفاده و نت برداری نماید.

میز اداری

اصلی ترین هزینه و مهم ترین انتخاب ها در چیدمان یک محیط اداری مناسب ، انتخاب صحیح میز اداری اعم از میز مدیریت ، میز کارمندی و کارشناسی، میز جلسه و میز پذیرش است .

انتخاب میزهایی که علاوه بر زیبایی ، هزینه منطقی و کیفیت مناسب ، کاربرد خوبی هم داشته باشند جزو حساس ترین نکات انتخاب میز اداری است .

میز اداری باید متناسب با سمت و رتبه فردی که از آن استفاده می کند باشد.

سیستم صوت و تصویر
سیستم صوت و تصویر بسته به نوع کاربرد آن در هر محیطی دارای اجزای مشخص و متفاوتی می باشد. لذا جهت استفاده صحیح از سیستم صوت و تصویر می بایستی کاربرد آن توسط مصرف کننده مشخص گردد.

میز کنفرانس
میز کنفرانس در سالن های جلسه ، از مهم ترین بخش های فضای اداری به شمار می آیند. رنگ ها و متریال های مورد استفاده در میز کنفرانس از جمله عناصر تعیین کننده در طراحی دکوراسیون داخلی فضاها هستند.

سیستم کنفرانس
سیستم کنفرانس و مترجم همزمان (ترجمه همزمان) در سالنهای کنفرانس و جلسات کاربرد بسیار مهمی داشته و با توجه به امکانات متنوع سیستم کنفرانس، کنترل جلسه ها بهتر شده است.
 

Similar threads

بالا