قیمت سیم کارتت چقدره؟

AMIRREZA79

عضو جدید
این روزها که برای خرید و فروش سیم کارت، به قول معروف دست زیاد شده و تقریبا هر شخصی در این زمینه ادعاهایی دارد، واقعا به چه کسانی میشه اعتماد کرد؟!! از کجا و چگونه می توان با فعالان این حرفه ارتباط گرفت و بدون دردسر و با قیمت مناسب و واقعی سیم کارت شخصی رو فروخت و متضرر نشد؟ اگر شما هم چنین دغدغه هایی دارید و به دنبال یک منبع معتبر و به روز برای خریدو فروش سیم کارت هستید، تا پایان متن ما را همراهی کنید.

با توجه به این که سیم کارت ها از همان سالهای اولیه حضور در بازار، خرید و فروش می شدند و مانند بازار سکه و طلا، تبدیل شدنشان به پول نقد کار زمان بری نبود، افراد زیادی در این زمینه مستقیم یا غیر مستقیم فعالیت می کردند. کم کم حضور دلالان در این عرصه مانند هر بازار دیگری علاوه بر افزایش قیمت باعث به وجود امدن حس بی اعتمادی و دلسردی در بین خریداران و فروشندگان واقعی گردید و قیمت گذاری های شتابزده و غیرکارشناسانه در بازار، آنقدر زیاد شد که عملا کسی از خرید یا فروش سیم کارت خود راضی نبود.

به همین خاطر سایت ها و مراکز معتبری مانند رندباز با هدف بازگرداندن ثبات و اعتماد در بازار شروع به کار کردند و به صورت حرفه ای فعالیت خود را ادامه دادند. تا جایی که امروزه رندباز به عنوان محل ارجاع خریداران و فروشندگان حرفه ای برای استعلام قیمت واقعی سیم کارت، تلاش می کند تا با استفاده از به روزترین و بهینه ترین روشها، مانند یک مشاور واقعی عمل کرده و در همه زمینه ها بهترین خدمات را به مراجعه کنندگان ارائه دهد.

رندباز با دسترسی آسان و قیمت گذاری مناسب، مرجع مناسبی برای همه خصوصا خریداران و فروشندگانی است که برای اولین بار به خرید یا فروش سیم کارت اقدام می کنند. فرقی نمی کند سیم کارت شما متعلق به کدام اپراتور باشد، در رندباز امکان خرید یا فروش کلیه سیم کارت های دائمی و اعتباری اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و رایتل وجود دارد.

رندباز واسطه نیست که از خرید یا فروش سیم کارت مبلغی را به عنوان سود برای خودش در نظر بگیرد، بلکه چون پلی مستحکم بین خریدار و فروشنده ارتباط برقرار کرده و دستان آنها را برای معامله به هم پیوند می دهد. رندباز به هیچ وجه مانند دلالان در قیمت گذاری نهایی تاثیر ندارد و قیمت های اعلامی کاملا کارشناسانه و به روز می باشد.

در این سایت، کارشناسان خبره و حرفه ای رند باز قیمت واقعی سیم کارت شما را مشخص می کنند که این قیمت گذاری کاملا بر اساس معیارهای ارزش گذاری سیم کارت بوده و به هیچ وجه سلیقه ای و میلی نیست. بنابراین اگر قصد خرید یا فروش سیم کارت خود را دارید و می خواهید از قیمت دقیق سیم کارت بر اساس معاملات روز بازار آگاهی داشته باشید، بدون هیچ تاملی با کارشناسان این سایت که تا ساعت 21 در حال قیمت گذاری هستند، ارتباط بگیرید. تعرفه قیمت گذاری برای سیم کارت دائمی و بررسی کیفیت رندی خط 5000 تومان و این عدد برای سیم کارت اعتباری 2500 تومان می باشد که قیمت گذاری سیم کارت به هیچ وجه به معنی ثبت سیم کارت در سامانه فروش نیست.

پس اگر تصمیم قطعی مبنی بر فروش سیم کارت خود را دارید ، باید پس از اعلام قیمت از سوی کارشناسان با ایجاد فروشگاهی اختصاصی سیم کارت خود را ثبت نمایید تا مشتریان و خریداران واقعی با شما تماس بگیرند. البته اگر برای فروش هم عجله دارید، می توانید به بخش فروش فوری سیم کارت رند باز مراجعه کنید و از خدمات خاص این بخش بهره مند گردید.

در حال حاضر رندباز به عنوان اولین سامانه خرید و فروش آنلاین سیم کارت در کشور، از معتبرترین و مهم ترین بازارهای سیم کارت است که به یقین پاسخگوی تمامی نیاز های معاملاتی و خبری افراد در حوزه سیم کارت می باشد. این سایت با بیش از هزار فروشگاه و 5000 سیم کارت نه تنها از بیشترین تنوع در بازار سیم کارت برخوردار است بلکه بازدید روزانه دهها هزار نفر از این سایت، آن را به یک مرجع اختصاصی قیمت گذاری سیم کارت برای حرفه ایها بدل ساخته است. اعتماد به رند باز به همه خصوصا به آنهایی که قصد فروش سیم کارت شخصی خود را دارند کمک می کند تا با اطمینان و آرامش لذت یک معامله بی دردسر را تجربه کنند.
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
بالا