قیمت دستگیره هتلی کارتی

geekgirl

عضو
امروزه هتل ها به مکان هایی عمومی و پر تردد تبدیل شده اند و صاحبان آنها برای اینکه محیطی کارآمد ، مجهز و مدرن برای مسافران ایجاد کنند باید کلیات و جزئیات هتل را مورد بررسی قرار دهند.

مثلا یکی از مواردی که باید به آن توجه کرد راحتی رفت و آمد به اتاق ها برای صاحبان اتاق و امنیت و آرامش مسافران در اتاق های هتل است که برای این کار میتوان از دستگیره هتلی یا همان دستگیره کارتی هتلی استفاده کرد.

1653426060184.png

دستگیره هتلی​

دستگیره هتلی یکی از انواع دستگیره دیجیتال شرکت آریا لاک به حساب می آیدکه جزو پر فروش ترین و پر کاربرد ترین قفل و دستگیره های هتلی میباشد که با تکنولوژی رادیو فرکانسی مایفر 13.56 طراحی شده اند.

این نوع دستگیره ها دارای تنوع مدل بسیار بالایی هستند که هر کدامشان قابلیت ها و ویژگی های مخصوصی دارند که آفلاین بودن آنها جرو قابلیت هایی است که باعث محبوبیت بیشتر آنها نسبت به سایر دستگیره ها شده است.

قابلیت گزارشگیری از این قفل کارتی نیز برای مدیران فراهم می باشد. مدیران می توانند گزارش 1000 تردد اخیر برای هر دستگیره هتلی که مد نظر آن ها باشد را تنها با یک کارت دریافت نمایند.

نکته مهم در مورد این دستگیره ها این است که میتوان از آنها مانند دستگیره رمزی هم برای هتل و هم برای ورودی ساختمان ها و آپارتمان ها استفاده کرد و حتی میتوان ساعات اجازه ورود را محدود کرد مثلا از ساعت 2 بامداد تا 4 صبح کسی اجازه ورود را نداشته باشد.

از دیگر ویژگی های این محصولات این است که میتوان با نصب اپلیکیشن موبایل ، هم بدون کات ورود و خروج انجام داد و هم اینکه میتواند تردد ها را از راه دور نیز کنترل کرد.

1653426071254.png

دستگیره کارتی هتلی​

دستگیره کارتی هتلی کاملا شبیه قفل و دستگیره های مکانیکی میباشد اما با این تفاوت که دارای قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فردی است.

این دستگیره ها یکی از مدل های دستگیره کارتی هستند که در کنار اینکه میتوان برای ورود و خروج از کارت استفاده کرد ، قابلیت استفاده از رمز ورود یا حتی در برخی مدل ها اثر انگشت هم دارند.

بدنه این قفل هتلی از جنس زینک ساخته شده است. بدون شک می‌توان گفت این دستگیره یکی از قوی‌ترین دستگیره های هتلی در دنیا می‌باشد. بدنه بسیار مستحکم و با متریال فلزی سنگین و نوع دایکست به کار رفته در ساخت این محصول، سبب افزایش قدرت و استحکام آن در بازه زمانی طولانی شده است. توان تحمل فشار بر روی دسته‌های این محصول بیش از 2200 نیوتن بوده که کیفیت این دستگیره را به رخ دیگر رقبا می‌کشد.

از مدل های این دستگیره ها میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

_ دستگیره کارتی مغناطیسی

_ دستگیره کارتی RFID

_ دستگیره کارتی NFC

1653426085954.png

مشصات و ویژگی های انواع دستگیره هتلی​

مشخصات دستگیره هتل
قابلیتتعریف 1 میلیون کارت ، گزارش گیری از 1000 تردد اخیر با ذکر دقیق اطلاعات ، تعریف بازه ها زمانی یک بار مصرف ، اتصال به سیستم های هوشمند آسانسور و پارکینگ ،
اتصال و همگام سازی با انواع پاورسوئیچ های تخصصی ، اتصال کارت اتاق به سیستم های خرید و فروش فروشگاهی ، بی صدا کردن کلیه هشدار ها
دارایهشدار استفاده از کارت نا معتبر ، هشدار باز ماندن درب ، هشدار بسته شدن قفل شب بند ، هشدار کاهش میزان باتری ، نرم افزار تخصصی هتلی
مجهزکلید مکانیکی برای مواقع اضطراری ، منبع تغذیه 4 عدد باتری قلمی
سیستمسیستم مد عبور تردد آزاد بدون نیاز به کارت Passage Mode ، سیستم عدم دسترسی افراد در بازه زمانی خاص Block Mode ، سیستم مزاحم نشوید Do not disturb ،
سیستم اعلان حریق
سایرقطعات برد وموتور ساخت ژاپن ، تکنولوژی برد و کارت مایفر Mifare 13.56 Mhz ، فاصله خواندن کارت 6 سانتی متر
  • عمر عملکرد هر دوره باتری معمولی برای این بیش از 18 ماه و در صورت استفاده از باتری آلکالاین بیش از 30 ماه خواهد بود
  • جریان ایستایی : < 10 میکرو آمپر Static Current )
  • جریان دینامیک : 180 میکرو آمپر ( Dynamic Current )
  • 5 سال گارانتی Warranty بی قید و شرط
  • طراحی شده بر اساس استاندارد ANSI آمریکا
  • تکنولوژی 5 Latch ضد کارت
  • دارای استاندار های روز دنیا : CE – FCC – ISO 9001 QAL England – ANSI
  • بسیار مستحکم با قدرت توان تحمل بیش از 2200 نیوتن نیرو وفشار مستقیم بر روی دستگیره
  • قابل شستشو و نظافت
  • مقاوم در برابر رطوبت 98 درصد
  • دمای کارکرد : 30- تا 70+

قیمت دستگیره هتلی کارتی​

همانطور که گفته شد این دستگیره ها دارای مدل های مختلفی هستند که هر کدام از آنها دارای قابلیت و ویژگی های خاصی هستند که نیاز ها را بر طرف میکنند.

قیمت این محصولات هم به همین قابلیت ها بستگی دارد و متغیر میباشد.
https://arialock.com/tag/دستگیره-هتلی
 

Similar threads

بالا