قدردانی رهبری از مردم قم

كربلايي حسام

اخراجی موقت
قدردانی دفتررهبر از مردم قم​
دفتر مقام معظم رهبري در پايان سفر ده روزه ايشان به شهر مقدس قم با قدرداني عميق از همه قشرهاي مردم مؤمن، بصير، خونگرم و حماسه آفرين اين شهر و تشکر صميمانه از مراجع عظام، علماي اعلام، فضلاي گرانقدر و طلاب فهيم و بصير، ابراز اميدواري کرد رهنمودهاي رهبر انقلاب اسلامي در ديدارهاي مختلف اين سفر، طليعه فصلي جديد در تاريخ سراسر افتخار قم قرار گيرد.

به گزارش ايسنا متن اطلاعيه دفتر مقام معظم رهبري به اين شرح است:

بسم الله الرحمن الرحيم

اليوم يئس الذين کفرو من دينکم

قم، «پرچمدار نهضت اسلامي، طلايه دار انقلاب و يار هميشگي و نستوه اسلام و امام»، در استقبالي تاريخي از رهبر حکيم انقلاب، يکپارچه قيام کرد تا اين حقيقت ناب بار ديگر چشم جهانيان را خيره کند که: قم «مرکز، خاستگاه و تکيه گاه جاودانه» انقلاب اسلامي بوده و خواهد بود».

صحنه هاي پرشکوه و حقيقتاً وصف ناپذير استقبال قشرهاي مختلف مردم با اخلاص، پرصفا و بيدار شهر جهاد و اجتهاد از حضرت آيت الله خامنه اي و ابراز مهر و محبت «مراجع معظم، علماي گرانقدر – اساتيد و فضلاي معزز»، اين حقيقت دلنشين را در اذهان دوست و دشمن زنده کرد که پيوند از هم ناگسستني ملت و ولايت فقيه – زيربناي عزت و عظمت روزافزوني است که پروردگار حکيم به برکت «ايمان، بصيرت، و استقامت ملي»، نصيب ايران عزيز ساخته است.

واقعياتي که در روزهاي اخير در شهر مقدس قم به عنوان عظيم ترين پايگاه معارف اهل بيت (ع)، متجلي شد نشان داد که توطئه هاي گوناگون دشمنان اسلام و ايران براي «جدايي مردم از انقلاب و جدايي دين از سياست» راه به جايي نبرده است و شور و اشتياق دفاع از اسلام و انقلاب به عنوان مهمترين يادگار امام خميني، همچنان در اعماق دلهاي ملت شعله ور است.

دفتر مقام معظم رهبري با سپاس بي پايان به درگاه احديت، تشکر صميمانه و عميق ايشان را از مراجع عظام، علماي اعلام، طلاب عزيز و همه قشرهاي مردم خونگرم، انقلابي و بصير قم اعلام مي دارد و از پروردگار کريم عزت و عظمت روزافزون قم و اعتلاي بيشتر حوزه مبارک و تاريخ ساز اين شهر مقدس را مسئلت مي نمايد.

اميد است به فضل الهي، رهنمودهاي مختلفي که رهبر انقلاب در ديدار با علما و اساتيد، مسئولان حوزه جليل القدر علميه قم، دانشجويان و جوانان، طلاب، بسيجيان، خانواده هاي شهدا و جانبازان و ديگر ديدارها ارائه کردند طليعه فصلي جديد در تاريخ سراسر افتخار قم قرار گيرد.

دفتر مقام معظم رهبري

هشتم مهر ماه 1389
 

Similar threads

بالا