فعالیت صوفیانه به سبک صهیونیست ها!

آذرمهر

عضو جدید
کاربر ممتاز
فعالیت صوفیانه به سبک صهیونیست ها!

فرقه ضاله صوفیت در یکی از محله های کرج و در دل این شهر در حال انجام فعالیت گسترده ای است.

به گزارش جهان در چند سال اخیر فرقه ضاله صوفی گری، علی اللهی در شهرهای مختلف در حال فعالیت بوده اند که در پی تخریب مسجد ضرار صوفیان در قم متحد می شوند و دست به تجمع گسترده می زنند که در این تجمع همه صوفیان کشور حضور فعالی داشتند که نهایت با دخالت نیروی انتظامی این شورش به اتمام می رسد.
دست اندرکاران این فرقه ضاله وقتی دیدند در شهر مقدس قم جایی برای فعالیت باقی نمانده تصمیم گرفتند مکان خود را تغییر دهند و به مکانی بروند که به پایتخت نزدیک تر باشد که در فتنه های آتی هم حضور موثری داشته باشند.
این فرقه در حال حاضر در یکی از محله های کرج که در دل این شهر واقع شده است در حال فعالیت هستند.
لازم به ذکر است این اشتباه همان اشتباهی است که مسوولین استان قم در سالهای گذشته انجام دادند و اجازه فعالیت این فرقه را دادند که منجربه یک شورش بزرگ در این شهر شد که اگر مسوولان کرج توجه لازم را نداشته باشند این حادثه با شدت بیشتری در این شهر تکرار خواهد شد.
در همین رابطه گزارش خبرنگار ما نشان می دهد این فرقه اخیرا با استفاده از روش های صهیونیستی ، تصمیم به تصرف یک محله در کرج کردند وهمه ساکنین محل را با اذیت وآزار مجبور به فروش منزلشان کردند به طوری که مادر شهیدی که با دختر خود در آن محله سکونت می کرد و حاضر به فروش خانه نبودند چندین بار در شبانه روز مورد آزاد و اذیت قرار گرفتند که نهایتا در یک شب تاصبح که مورد آزار قرار می گیرند مجبور به فروش خانه و ترک آن محل می شوند.
مدتی پیش یکی از روحانیون قم نیز که قصد سخنرانی در این محله را داشت با حضور حامیان این فرقه مواجه می شود و پس از درگیری تعدادی از همراهان این روحانی را مورد ضرب و جرح قرار می دهند که موجب مجروح شدن تعدادی از آنها می شود.
گفته می شود تا به حال چندین مورد نسبت به وجود این گروهک غیرقانونی به مسئولین شهر هشدار مردمی داده شده است، ولی هیچ توجه ای از سمت و سوی مسوولین به این امر صورت نگرفته است.
http://www.rajanews.com/detail.asp?id=55295
 
بالا