خبرگزاري فارس: فروشهاي فصلي در تمام اصناف يكي از پر رونق ترين دورههاي فروش طي سال به شمار ميرود، در حوزه ITنيز اين نوع استراتژي در كانالهاي فروش جايگاه ويژه اي دارد.
به گزارش خبرنگار اقتصادي خبرگزاري فارس، شركتهايي كه محصولات خود را در ايران عرضه ميكنند هراز چند گاهي ،فستيوال فروشي را برپا ميكنند تا توجه خود را به آيين و رسوم و خواستگاه بازار مصرف خود نشان دهند و ارتباط خود را بر اساس گرايشات بومي آن منطقه با بازار مصرف خود محكمتر كنند.
از اين رو يكي از شركتهايي كه در چند سال اخير دست به برپايي چنين فستيوالهايي زده، اسوس است. اين شركت در نظر دارد با آغاز فصل شروع مدارس فستيوالي را با نام بازگشت به مدرسه (Back to school) مختص بازار ايران برگزار كند. فستيوال فوق قرار است طي 2 ماه مهر و آبان برگزار شود.
در اين فستيوال جوايزي چون يك دستگاه نوت بوك لوكس لامبورگيني VX3، 1/12 اينچي است كه با مشاركت كمپاني خودرو سازي لامبورگيني به شمار ميرود.
اگرچه اين فستيوال به گفته مديران دفتر اسوس در ايران به صورت سراسري برگزار ميشود اما تبليغات در اين زمينه در چهار شهر اصفهان، شيراز، مشهد و تهران صورت گرفته است.
بر اساس اظهارات وي،ASUS رشد خود را در بازار ايران پله پله به دست آورده است و از همين روش نيز در آينده استفاده خواهد كرد تا به لايههاي درونيتر اين بازار خاص كه حجم وسيعي از آن سازمانهاي دولتي هستند راه پيدا كند، اگرچه هم اكنون نيز اين ادعا را ميكند كه بيشترين حجم فروش را با بهره گيري از فعاليت مستمر توزيع كنندگان و ويژگيهاي توسعه يافته تكنيكال مادربوردهاي خود همچون Express Gate (تنها 5 ثانيه زمان براي ورود به اينترنت) EPU 6-engin(مصرف بهينه انرژي ) و Drive Xpert(بك آپ گيري آسان) به خود اختصاص داده است.
اسوس در زمينه عرضه نوت بوك در ايران نيز با 28 مدل مختلف سعي بر اين داشته تا به عنوان يك ارائه كننده تكنولوژيهاي اختصاصي شناخته شود.
اين شركت به عنوان اولين استفاده كننده از پردازنده مو نتوينا (Montevina) اينتل شناخته ميشود،كه اين پردازنده را در اكثر نوت بوكهاي اسوس مي توان مشاهده كرد كه به طور مثا ل مي توان به سري F6 اشاره كرد.
در اين ميان دفتر اسوس خبر از ورود سه مدل ديگر از سري Eeepc با نام 900 ،901 و1000 تا پايان فصل اول سال 2009 به بازار ايران را داد و ياد آور شد هم اكنون نوت بوكهاي Eeepc سري 701 كه در ايران موجود ميباشد همراه با مودم و بلوتوث اكسترنال عرضه ميشوند.

از اين رو يكي از شركتهايي كه در چند سال اخير دست به برپايي چنين فستيوالهايي زده، اسوس است. اين شركت در نظر دارد با آغاز فصل شروع مدارس فستيوالي را با نام بازگشت به مدرسه (Back to school) مختص بازار ايران برگزار كند. فستيوال فوق قرار است طي 2 ماه مهر و آبان برگزار شود.
در اين فستيوال جوايزي چون يك دستگاه نوت بوك لوكس لامبورگيني VX3، 1/12 اينچي است كه با مشاركت كمپاني خودرو سازي لامبورگيني به شمار ميرود.
اگرچه اين فستيوال به گفته مديران دفتر اسوس در ايران به صورت سراسري برگزار ميشود اما تبليغات در اين زمينه در چهار شهر اصفهان، شيراز، مشهد و تهران صورت گرفته است.
بر اساس اظهارات وي،ASUS رشد خود را در بازار ايران پله پله به دست آورده است و از همين روش نيز در آينده استفاده خواهد كرد تا به لايههاي درونيتر اين بازار خاص كه حجم وسيعي از آن سازمانهاي دولتي هستند راه پيدا كند، اگرچه هم اكنون نيز اين ادعا را ميكند كه بيشترين حجم فروش را با بهره گيري از فعاليت مستمر توزيع كنندگان و ويژگيهاي توسعه يافته تكنيكال مادربوردهاي خود همچون Express Gate (تنها 5 ثانيه زمان براي ورود به اينترنت) EPU 6-engin(مصرف بهينه انرژي ) و Drive Xpert(بك آپ گيري آسان) به خود اختصاص داده است.
اسوس در زمينه عرضه نوت بوك در ايران نيز با 28 مدل مختلف سعي بر اين داشته تا به عنوان يك ارائه كننده تكنولوژيهاي اختصاصي شناخته شود.
اين شركت به عنوان اولين استفاده كننده از پردازنده مو نتوينا (Montevina) اينتل شناخته ميشود،كه اين پردازنده را در اكثر نوت بوكهاي اسوس مي توان مشاهده كرد كه به طور مثا ل مي توان به سري F6 اشاره كرد.
در اين ميان دفتر اسوس خبر از ورود سه مدل ديگر از سري Eeepc با نام 900 ،901 و1000 تا پايان فصل اول سال 2009 به بازار ايران را داد و ياد آور شد هم اكنون نوت بوكهاي Eeepc سري 701 كه در ايران موجود ميباشد همراه با مودم و بلوتوث اكسترنال عرضه ميشوند.