فرزندان آنجلینا جولی و براد پیت + عکس

silver light

عضو جدید
کاربر ممتاز
مدوکس چیوان: در دهم مارس 2002 آنجلینا جولی به همراه همسر دومش بیلی باب تورنتون، پسر هفت ماهه ای را به نام مدوکس چیوان(Maddox Chivan) به فرزندی پذیرفتند. او متولد 5 آگوست 2001 در کامبوج بود و زمانیکه جولی و تورنتون از هم جدا شدند، جولی سرپرستی کامل مدوکس را به عهده گرفت!
زهرا مارلی: ششم جولای 2005، جولی دختر شش ماهه ای به نام زهرا مارلی(Zahara Marley) را از کشور اتیوپی به فرزندی پذیرفت. پس از مدتی براد پیت نیز حکم سرپرستی زهرا را امضاء کرد تا این کودک بصورت قانونی فرزند آنجلینا جولی و برد پیت شود. و سرانجام در نوزده ژانویه 2006 یک قاضی در کالیفرنیا حکم نهایی سرپرستی فرزندان جولی را به براد پیت داد و از آن پس این کودکان با نام خانوادگی "جولی-پیت" شناخته شدند.
شیلو نوول: در بیست و هفت مه 2006، اولین فرزند بیولوژیکی جولی و پیت متولد شد. این دختر که شیلو نوول (Shiloh Nouvel) نام گرفت در کشور نامبیا و بطور عمدی به شکل سزارین به دنیا آمد. آنها به عمد برای دخترشان پاسپورت نامبیایی گرفتند! عکسهای اولیه ی شیلو بیش از 4.1 میلیون دلار فروخته شد و جولی و پیت همه ی این پول را به سازمان خیریه ی جولی و پیت بخشیدند.
پکس تین: در پانزدهم مارس 2007 جولی پسر سه ساله ای بنام پکس تین (Pax Tien) را از ویتنام به فرزندی پذیرفت. این پسر متولد 29 نوامبر 2003 در بیمارستان Pham Quang Sang ویتنام بوده که پس از تولد در بیمارستان رها شده و کسی برای بردنش نیامده. انتخاب اسم پکس، سلیقه ی مادر جولی بوده است.
دو قلو ها: دو قلو های آنجلینا جولی و براد پیت که یک پسر به نام ناکس لئون (Knox Léon) و یک دختر به نام ویوین مارشلین (Vivienne Marcheline) در دوازده جولای 2008 در شهر نیس فرانسه پس از جشنواره ی کن 2008 به دنیا آمدند. حق چاپ اولین عکس ناکس و ویوین به مجله ی People و Hello در ازای 14 میلیون دلار داده شد که گرانترین عکس سلبریتی تا کنون بوده است! و این پول مجددا به بنیاد خیریه ی جولی/پیت رفت و صرف امور نیکوکارانه شد.




 

Similar threads

بالا