عکس های معماری

Rebika

عضو جدید
4. خانه زیرزمینی، انگلستان

4. خانه زیرزمینی، انگلستان

h4.jpg
این خانه دو طبقه را که بر روی یک معدن قدیمی ساخته شده معماری به نام جان بوجر برای زوجی به نام های فیل و هلن ردی ساخت.
 

Rebika

عضو جدید
5. خانه گل ناز، بریتانیا

5. خانه گل ناز، بریتانیا

h5.jpg این خانه طوری ساخته شده که بیشترین نورگیری ممکن را داشته باشد، هرچند که خانه ای زیرزمینی است! این خانه هم دوستدار محیط زیست است، هم سرد و گرم کردنش راحت است و هم از یک سیستم منحصر به فرد در برداشت آب باران استفاده می کند. با این اوصاف، صاحب این خانه حتما آدم خوشبختی خواهد بود.
 

Rebika

عضو جدید
6. خانه گلبرگ، بریتانیا

6. خانه گلبرگ، بریتانیا

h6.jpg
گری نویل، کاپیتان پیشین تیم منچستر یونایتد انگلیس، طرح این خانه را برای خود در بولتون ارائه کرده که البته هنوز مورد موافقت قرار نگرفته است. این خانه که به شکل گلبرگ های یک گل طراحی شده، چهار خوابه است و 8 هزار فوت مکعب هم مساحت دارد. این خانه همچنین در مصرف انرژی صرفه جویی می کند.
 

Rebika

عضو جدید
7. خانه سنگی کویر، یونان

7. خانه سنگی کویر، یونان

h7.jpg
این سازه مستطیل شکل از جمله دوستداران تراز اول محیط زیست است و از نور و گرمای طبیعی بهره می گیرد. این خانه که بین شیب دو کوه مجاور ساخته شده، طرحی جعبه مانند دارد و از ترکیب عناصر سنتی معماری یونان در آن بهره گرفته شده است.
 

Rebika

عضو جدید
8. ملک لاتنستراسه، سوئیس

8. ملک لاتنستراسه، سوئیس

h8.jpg این ملک سوئیسی متشکل از 9 خانه است که با راه پله به هم متصل می شوند و حتی پارکینگ زیرزمینی هم دارند. برای عایق کاری این خانه از سطح زمین استفاده شده است، به طوریکه سطح زمین به عنوان سقف این خانه ها، آنها را از باد و باران و دمای بالا و آسیب محافظت می کند.
 

Rebika

عضو جدید
9. خانه هابیت، سوئیس

9. خانه هابیت، سوئیس

h9.jpg
بیشترین شهرت این خانه به خاطر حمام های گرما و چشم اندازهای باورنکردنی است. از آنجاییکه این خانه تقریبا کامل زیر زمین است، نیازی به هیچ وسیله گرمایشی و سرمایشی ندارد.
 

Rebika

عضو جدید
10 کندوان، ایران

10 کندوان، ایران

h10.jpg
این خانه های زیبا که در کوه سهند در سرزمین خودمان 700 سال است که خودنمایی می کند. از آنجاییکه قدمت این خانه ها بسیار زیاد است، نیاز به تعمیر و تجهیز آنها اجتناب ناپذیر بود که با انجام تغییرات لازم هم اکنون این خانه ها دارای همه امکانات لازم برای زندگی هستند.

 

Aihab

عضو جدید
Edel AG

Edel AG



























 

Eagle Golden

عضو جدید
کاربر ممتاز
صرفا جهت ايده

صرفا جهت ايده

مجموعه تصویرسازی های عکاسانه ای که سواد بصری و ذهنیت معمارانه شما و درک تون رو از معماری های پیرامونتون به کل به هم می ریزه.
خیلی این طور کارها به آدم ایده و خلاقیت می ده

Prepared to have your mind blown. Filip Dujardin‘s set of structurally impossible architecture photographs will have you looking at every detail in search of those details that are basically implausible. Working with a set of photos of real buildings in and around Ghent, Belgium, and using digital collaging techniques, the photographer created a mind-dazzling collection of photos entitled “Fictions“. Filip Dujardin studied history of art at the University of Ghent, specializing in architecture and now works as an independent photographer. His work on this project expresses the intricacy of architecture while pushing the limits of reality well beyond the immediate visual effect. Transforming existing buildings into fictional structures, Filip took out details and added some unusual ones instead. How many can you spot?
















 
بالا