عجیب ترین هدایای عروسی جهان !

AMIN 00

عضو جدید
1.ترانی کامشاپاهل استرالیا یک پنگوئن ، یک زرافه ، یک بچه فیل ، یک میمون ، یک توله ببر به همراه دوازده سگ را برای هدیه عروسی خریداری کرد ونام این باغ وحش کوچک را به افتخار همسرش (پارک خانگی عروس زیبای من) نهاد.

2.کارول وینگر تکنسین راه سازی که در برزیل زندگی میکند روز ازدواجش عروس خانم را بایک هدیه عجیب سورپرایز کرد این هدیه ویژه یک جسد مومیایی شده ی قدیمی بود که آن را در یک حراجی عتیقه به قیمت بالایی خریداری کرده بود .

3.الیزابراون که به علایق همسر ورزشکار خود تامی کاملا واقف بود در روز ازدواج یک راکت بدمینتون هدیه داد که تور وسط این راکت از موهای خود الیزا تهیه شده بود .

4.مارک کیریستی ون نقاش ساختمان اهل برلین به عنوان کادوی عروسی 18 دستگاه اتومبیل دزدی به همسرش هدیه داد که حدود یک هفته بعد از عروسی آنها را به صاحبانشان باز گرداند و به آن ها گفت که این کار را فقط برای این انجام داده که به همسرش نشان دهد بخاطر او هرکاری میکند.

5.مری کامفورد در روز عروسی در مقابل میهمانان گفت که قصد دارد در این لحظه اعجاب انگیز ترین هدیه عروسی را به همسرش بدهد و بعد در مقابل چشمان حیرت زده ی میهمانان و از جمله داماد که منتظر یک کادوی بی نظیر و گران قیمت بود ، مقداری از آب بینی اش را در دستمال کاغذی خالی کرد و به همسرش داد .
 

Similar threads

بالا