طراحی سایت حرفه ای

hooman_h

عضو جدید
آموزش طراحی سایت حرفه ای: طراحی سایت یکی از دانش هایی است که دنیای پهناوری دارد و خیلی افراد در این دنیای پهناور سعی بر پیشی گرفتن از دیگر رقبای خود دارند. اما به واقع طراحی سایت حرفه ای به چه وب سایت هایی اتلاق می شود؟ و طراح حرفه ای سایت چه کسی می تواند باشد؟ نکات فراوانی نیز برای طراحی یک وب سایت حرفه ای وجود دارد که باید رعایت شود. این نکات چه نکاتی هستند؟ نرم افزارهایی برای تست نرم افزار وجود دارد اما آیا برای طراحی سایت نیز نرم افزاری و راهی برای تست وجود دارد؟ تمام این سوالات که شاید در ذهن شما بارها و بارها پیش آمده باشد سعی شده تا در این مقاله به آن ها پاسخ گفته شود. سوالاتی در ارتباط با انتخاب بهترین کلمات کلیدی برای سئو سایت و سئو سایت آرایشی و زیبایی را در این مطالب دنبال نمایید.

امکانات طراحی سایت حرفه ای
شاید بسیاری از شما نام طراحی سایت حرفه ای به گوشتان خورده باشد. اما آیا معیار و مقیاس مشخصی برای تشخیص حرفه ای بودن یک وب سایت وجود دارد؟ در این مقاله مواردی را مطرح می کنیم تا به پاسخ سوال هایی از این قسم، دست یابید. یکی از امکاناتی که یک طراحی سایت حرفه ای باید داشته باشد UI مناسب و کاربر پسند است. UI یا User Interface رابط کاربری است، که باید ظاهر زیبا و جذابی داشته باشد. رابط کاربری اولین چیزی است که کاربر پس از باز نمودن سایت شما مشاهده می نماید. پس مسلما از اهمیت فراوانی برخوردار است. مطالب طراحی سایت با فونت یکان اصلاح شده‎ و طراحی سایت هوشمند چیست؟ به روند طراحی سایت حرفه ای شما بسیار کمک خواهد نمود.

خصوصیات طراحی سایت حرفه ای
مورد بعدی که بسیار مورد اهمیت است UX وب سایت است. UX همان User eXpriense است که تجربه ی کاربر محسوب می شود. تجربه ی کاربر همان راحتی کار با یک وب سایت است. به عنوان مثال یک کاربر یک وب سایتی را که با ورود به آن نداند برای عضویت به کدام بخش باید برود را نمی پسندد. کار با وب سایت نباید برای کاربر گیج کننده باشد، زیرا در این صورت به راحتی بر روی ضربدر کلیک می کند و به سایت رقیب شما می رود. پس تمام شرایط را برای استفاده ی راحت کاربر فراهم نمایید. البته توجه داشته باشید این هدف را با درنظر گرفتن این نکته که ظاهر وب سایتتان یکنواخت نشود دنبال نمایید. آموزش ابزارهای مفید برای طراحی سایت حرفه ای به طراحی UII شما کمک خواهد نمود.

چگونه یک طراحی سایت حرفه ای داشته باشیم؟
راه های متعددی برای دست یابی به این امر وجود دارد. بسیاری از افراد سعی بر این دارند تا خودشان چنین سایتی طراحی نمایند اما تحقق این امر با سعی و خطا امکان پذیر نیست. یا برخی سعی بر این دارند تا با سرچ در اینترنت و در نظر گرفتن سایت های رقبای خود به این هدف دست یابند. اما کپی برداری از سایت های رقبا هم صحیح نیست هم شانس رقابت با آن ها را کم می کند. پس سعی بر آن داشته باشید تا وب سایت مخصوص به خودتان را داشته باشید. این امر با طراحی سایت اختصاصی امکان پذیر می باشد. گروه طراحی سایت در این امر شما را یاری می نماید. طراحی سایت با قالب وردپرس به کمک اینتن

مطالب بیشتری در ارتباط با آموزش طراحی سایت را می توانید در این صفحه دنبال نمایید.
 

Similar threads

بالا