***** شکن...صد در صد تضمینی

peiman66

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
امروز می خواهیم چند تا ***** شکن برای شما معرفی کنیم این ***** شکن ها صد در صد کار می کند و تضمینی و کاملا رجستری شده است و شما می توانید بدون هیچگونه شک و تردیدی استفاده کنید البته همیشه در نظر داشته باشید که این روزها *****شکن های تقلبی و نوظهور زیادی وجود دارد که بسیار مخرب هستند و سیستم شما رو به هم می ریزند و به هدفی هم که دارید نمی رسید و بجای اینکه *****شکنی بکنند بین انسان و خدایش ***** درست می کنند.
از این ***** شکن ها که وارد دنیای انسان ها شده اند می توان به تعصب غیر صحیح، تقلید کور کورانه، پیروی کردن از اکثریت، مد گرایی، پیروی کردن از عادات زشت اجتماعی و غیره اشاره نمود .
وقتی انسان مرتکب گناه می شود به مرور و تکرار گناه ها خودش را از خدا دورتر می کند و کم کم گناهان *****هایی می شوند که مانع ارتباط انسان با خدای خودش می گردند در این نوشته قصد داریم ***** شکن هایی رو معرفی کنیم که با استفاده از انها هیچ *****ی نمی تواند مانع شما شود.
1- نماز: بهترین ***** شکن دنیا که خود خدا هم زیر این ***** شکن را امضا و مهر کرده خصوصیت مهم این ***** شکن این است که مانع می شود انسان با گناه کردن *****هایی رو بین خودش و خداش ایجاد کند ... اگه باور ندارید این آیه رو بخوانید " ان الصلاه تنهی عن فحشا و المنکر عنکبوت/44 2- قرآن : لنگه نداره همه کسانی که متخصص هستند از این ***** شکن بی بدیل استفاده می کنند و جلوی کلام خدای تبارک و تعالی زانو می زنند برای استفاده از این ***** شکن آن را بخوانید و بفهمید و به آن عمل کنید.
3- ولایت: این ***** شکن بسیار قوی عمل می کنه برای استفاده از آن باید علاوه بر اعتقاد و محبت اهل بیت علیهم السلام انسان به سلاح عمل هم مجهز باشد و اطاعت پذیری از ولایت جزء لا ینفک وجودش باشد
 

Similar threads

بالا