شهادت 9 نفر در عمليات بمب‌گذاري مهاباد

zadshafagh

عضو جدید
کاربر ممتاز
فخر‌علي نيكبخت امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در مهاباد با ابراز تاسف به خاطر وقوع اين حادثه‌ ضدانقلابي و تروريستي اظهار داشت: در عمليات بمب‌گذاري مهاباد 9 نفر از بانوان اين شهرستان به درجه رفيع شهادت رسيدند.
وي تصريح كرد: اين بمب‌گذاري در ساعت 11 صبح امروز در پياده‌روي خيابان محل رژه نيروهاي مسلح صورت گرفته كه در اين اقدام ضدانقلابي 9 نفر از مردم عادي در دم جان خود را از دست دادند و 20 نفر نيز مجروح شدند كه سريع توسط مسئولان و مردم حاضر در صحنه به بيمارستان منتقل شدند.
نيكبخت اظهار داشت: مسئولان اطلاعاتي استان اقدامات خود را براي يافتن گروهك مغرض آغاز كردند ولي هنوز در اين ارتباط اطلاع موثقي در دست نيست.
وي بيان داشت: دشمنان ايران اسلامي توان ديدن اقتدار و صلابت نيروهاي مردمي و مسلح ايران را ندارند از اين رو براي انهدام اين همبستگي از كشتن انسان‌هاي بي‌گناه دريغ ندارند ولي مسلم است كه اين‌گونه دشمني‌ها نتيجه‌اي جز سر افكندگي براي آنان در بين ملل و سرافرازي براي ملت شريف ايران ندارد.
مديركل سياسي و انتظامي استاندار آذربايجان‌ غربي تاكيد كرد: مردم بايد به هوشياري خود بيفزايند و اجازه ندهند كه ضدانقلاب‌ها با نفوذ در بين آنها به كشتار هموطنان بپردازد.
منبع
 

Similar threads

بالا