شایعه: Galaxy S III دارای صفحه ۴.۶ اینچی Super AMOLED HD Plus است

a_gadget

عضو جدید

گوشی Galaxy S III احتمالاً یکی از معدود دستگاه.های آندرویدی است که شایعات پیرامون آن، به مرز شایعات گوشی iPhone رسیده است. به تازگی شایعه..ای دیگر توسط DDaily شکل گرفته است با این مضمون که: بخش نمایشگرهای موبایل سامسونگ،. سرگرم ساخت صفحه.ای ۴.۶۵ اینچی با وضوح720p برای گالکسی اس ۳ است. بنا به این شایعه، صفحه گالکسی اس جدید PenTile نیست و از نوع Super AMOLED HD Plus خواهد بود.


در اين بین، سامسونگ تأیید کرد که اپراتورهای کره.جنوبی در حال تست و بررسی Galaxy S III هستند. این شرکت امیدوار است که روند تست محصول فوق، کمتر از دو ماه (= مدت معمول). به طول بیانجامد. البته از آنجایی که گالکسی اس ۳ دارای پردازنده ۴ هسته.ای و پشتیبانی از LTE است، این احتمال بعید به نظر می.رسد.


منبع: http://hellosmartphone.wordpress.co...ی-صفحه-۴-۶-اینچی-super-amoled-hd-plus-است-سا/
 

prp-e

متخصص سیستم های Apple
کاربر ممتاز
صفحه ۴.۶ دیگه واقعا افتضاح میشه؛ مثلا الان مال گلکسی نوت خیلی بد در اومده ؛ اما باز برای اس۲ بهتره؛ در کل صفحه بزرگ به شرطی خوبه که ابعاد هم کنترل بشه که متاسفانه سامسونگ خیلی داره ضعیف در این زمینه عمل میکنه ؛ الان نمونه های ۴.۵ اینچی موتورلا هست که ابعادشون تقریبا با آیفون برابری میکنه ؛ مطمنا اونا از اس۲ بهتر هستند چون در دست گرفتن و کار باهاشون راحتتره !
 
بالا