aref shams
عضو جدید
سلام / دوستان من مدتی هست که در شرکت عقاب در حال پژوهش بر روی سیکل سرمایش و گرمایش اتوبوس های اسکانیا هستم. حتما در انتهای کار نتایج رو به صورت فایل PDF برای دانلود همه میگذارم
ولی به یک سوال برخوردم - لطفا راهنمایی کنید
در اتوبوس های شهری اسکانیا از کمپرسور 4سیلندر استفاده شده و قطر لوله مکش ( لوله ای که از خروجی اواپراتور به ورودی کمپرسور وصل میشود ) 35cm است ولیکن در اتوبوس های بین شهری از کمپرسور 6 سیلندر استفاده گشته و لوله مکش آن شامل 2 لوله , هرکدام به قطر 22cm است
لازم به ذکر است که طول لوله مکش حدودا 5m است
حال سوال : چرا در اتوبوس های بین شهری از دو تا لوله 22 استفاده شده ؟؟ چرا از یک لوله مثلا به قطر 44cm استفاده نشده است ؟
ممنون
ولی به یک سوال برخوردم - لطفا راهنمایی کنید
در اتوبوس های شهری اسکانیا از کمپرسور 4سیلندر استفاده شده و قطر لوله مکش ( لوله ای که از خروجی اواپراتور به ورودی کمپرسور وصل میشود ) 35cm است ولیکن در اتوبوس های بین شهری از کمپرسور 6 سیلندر استفاده گشته و لوله مکش آن شامل 2 لوله , هرکدام به قطر 22cm است
لازم به ذکر است که طول لوله مکش حدودا 5m است
حال سوال : چرا در اتوبوس های بین شهری از دو تا لوله 22 استفاده شده ؟؟ چرا از یک لوله مثلا به قطر 44cm استفاده نشده است ؟
ممنون
