با سلام
سوال این است که آیا در یک سیستم مدارفرمان راه اندازی یک موتور که برای مدار فرمان ان از یک ترانس ایزوله کننده 380 ولت به 230 ولت استفاده شده است . آیا ارت کردن یک طرف ثانویه ترانس اجباری است یا نه؟
در این سیستم فعلی که طبق فایل پیوست است بوبین k15 بعد از مدتی می سوزد علت چه می تواند باشد؟
سوال این است که آیا در یک سیستم مدارفرمان راه اندازی یک موتور که برای مدار فرمان ان از یک ترانس ایزوله کننده 380 ولت به 230 ولت استفاده شده است . آیا ارت کردن یک طرف ثانویه ترانس اجباری است یا نه؟
در این سیستم فعلی که طبق فایل پیوست است بوبین k15 بعد از مدتی می سوزد علت چه می تواند باشد؟