سلام . من سعید هستم .لیسانسیه دانشگاه ارومیه( استخراج) و فوق لیسانس از دانشگاه یزد (فرآوری). امیدوارم مطالب خوبی از دوستان عزیز در این سایت یاد بگیرم.