سلام

saeed-a

عضو جدید
سلام . من سعید هستم .لیسانسیه دانشگاه ارومیه( استخراج) و فوق لیسانس از دانشگاه یزد (فرآوری). امیدوارم مطالب خوبی از دوستان عزیز در این سایت یاد بگیرم.
 

ali.siama

عضو جدید
سلام سعید جان
به جمع ما خوش آمدی.
امیدوارم ما هم از تجربیات شما استفاده کنیم.
 
Similar threads
Thread starter عنوان تالار پاسخ ها تاریخ
T سلام بر دوستان مهندسی معدن 1
ع سلام مهندسين معدن مهندسی معدن 2

Similar threads

بالا