سایپا مطمئن!!!

sJaguar

عضو جدید




 

sJaguar

عضو جدید
واسه این که ایران خودرویی های عزیز ناراحت نشن هم چند تا دسته گل رو میزاریم!





این 405 بوده یه زمانی
 

sJaguar

عضو جدید
حالب اینه همین پراید رو بورس ترین ماشین ایران هست و عوض اینکه کسی نخره تولید نیشه و قیمت نداشته باشه هر روزم گرونتر میشه الان صفرش دیگه تقریبا 9 میلیون هست!!!!
 

waffen

اخراجی موقت
تو جمهوری دزدان و قاتلان زندگی میکنیم. دیگه از این بیشتر نمیشه انتظار داشت.
اینم صنعت اتوموبیل سازیشونه.
 
  • Like
واکنش ها: spow

spow

اخراجی موقت
مشکل اصلی میدونی از کجاست؟
مشکل اینه که مثل خیلی از فرایندهای وارداتیمون ما فرایند وپروسه رو میخریم بدون اینکه بستر فرهنگیش اماده باشه
یه نگاه به موضوعات زیر بندازید
مطمئنا شما هم میتونید چندتایی به اونا اضافه کنید
موبایل
رانندگی
تولید
انتخابات
دموکراسی
اینترنت(ناراحت نشید...هنوز شاهکارهای ایرانی یاهو360 وفیس بوک جلو چشام دارن رژه میرن!)
 

عاشورا

عضو جدید
اگه ما ایرانیا سوار ماشینای روز اروپا بشیم با امنیت بالا و قیمت مناسب دیگه کی باید از تولیدات داخلی حمایت کنه
تولیدات روز اروپا چرا همین کره که از ما عقب تر بوده اگه تولیداتش با قیمت واقعی بیاد تو ایران دیگه ببخشین کی لگن های سایپا و ایران خودرو رو سوارمیشه
بعدشم تنها چیزی که تو ایران واسه مسئولان مهم نیست جون ادماست
 
  • Like
واکنش ها: spow

waffen

اخراجی موقت
مشکل اصلی میدونی از کجاست؟
مشکل اینه که مثل خیلی از فرایندهای وارداتیمون ما فرایند وپروسه رو میخریم بدون اینکه بستر فرهنگیش اماده باشه
یه نگاه به موضوعات زیر بندازید
مطمئنا شما هم میتونید چندتایی به اونا اضافه کنید
موبایل
رانندگی
تولید
انتخابات
دموکراسی
اینترنت(ناراحت نشید...هنوز شاهکارهای ایرانی یاهو360 وفیس بوک جلو چشام دارن رژه میرن!)

درسته . تکنولوژی ها وارد میشند ولی فرهنگ ها با اونها وارد نمیشند. در نتیجه مردم نمیدونند چطور از تکنولوژی به شکل صحیح استفاده کنند. این مسئله رو در یکی از تاپیک های مهرشاد جیگر بررسی کردیم قبلا.
دقیقا همینه که شما میگید.
 
  • Like
واکنش ها: spow

sJaguar

عضو جدید
:crying2: اين وضعي كه اينا دارن هر ماشينه ديگه اي هم بود له شده بود
نه دوست عزیز
ماشین اگه استاندارد باشه اینطور نمیشه هر جقدذر آسیب ببینه سرنشین ها جونشون در امانه
مگه اینکه تصادف خیلی مهیب باشه که منجر به کشتن بشه
که اگه همچین تصدفی رو پراید بکنه هیچ چیش نمیمونه کلا خورد خمیر میشه.
 

sJaguar

عضو جدید
درسته . تکنولوژی ها وارد میشند ولی فرهنگ ها با اونها وارد نمیشند. در نتیجه مردم نمیدونند چطور از تکنولوژی به شکل صحیح استفاده کنند. این مسئله رو در یکی از تاپیک های مهرشاد جیگر بررسی کردیم قبلا.
دقیقا همینه که شما میگید.
توی ماشین زیاد مبحث تکنولوژی مطرح نیست
مطرح ماشین های غیر استاندارد و فرسوده و جاده های کم عرض و غیر استاندارد با زیرساخت و روکش نامناسب و همچنین بعضا فرهنگ رانندگی غلط بعضی از راننده ها باعث این حوادث میشه.
 

mehrshad53

اخراجی موقت
[SIZE=+1]Motorcycle hits VW car at 155 mph... [/SIZE] A picture is worth a thousand words. The Honda rider was traveling at such a "very high speed", his reaction time was not sufficient enough to avoid this accident. Swedish Police estimate a speed of ~250 KM/h (155mph) before the bike hit the slow moving car side-on at an intersection. At that speed, they predicted that the rider's reaction time (once the vehicle came into view) wasn't sufficient enough for him to even apply the brakes. The car had two passengers and the bike rider was found INSIDE the car with them. The Volkswagen actually flipped over from the force of impact and landed 10 feet from where the collision took place. All three involved (two in car and rider) were killed instantly. This graphic demonstration was placed at the Stockholm Motorcycle Fair by the Swedish Police and Road Safety Department. The sign above the display also noted that the rider had only recently obtained his license. At 250 KM (155 mph) the operator is traveling at 227 feet per second. With normal reaction time to SEE-DECIDE-REACT of 1.6 seconds the above operator would have traveled over 363 feet while making a decision on what actions to take. In this incident the Swedish police indicate that no actions were taken. A picture is worth a thousand words. The Honda rider was traveling at such a "very high speed", his reaction time was not sufficient enough to avoid this accident. Swedish Police estimate a speed of ~250 KM/h (155mph) before the bike hit the slow moving car side-on at an intersection. At that speed, they predicted that the rider's reaction time (once the vehicle came into view) wasn't sufficient enough for him to even apply the brakes. The car had two passengers and the bike rider was found INSIDE the car with them. The Volkswagen actually flipped over from the force of impact and landed 10 feet from where the collision took place. All three involved (two in car and rider) were killed instantly. This graphic demonstration was placed at the Stockholm Motorcycle Fair by the Swedish Police and Road Safety Department. The sign above the display also noted that the rider had only recently obtained his license. At 250 KM (155 mph) the operator is traveling at 227 feet per second. With normal reaction time to SEE-DECIDE-REACT of 1.6 seconds the above operator would have traveled over 363 feet while making a decision on what actions to take. In this incident the Swedish police indicate that no actions were taken.





Do I realy need to tell all of you out there? PLEASE ride smart, and safe!!!
 
بالا