ساختمان مکعبی رنگی با طبقات معلق

ox_man_2007

عضو جدید
طبقات انتهایی این ساختمان از واحدهای بیشتری نسبت به طبقات پائین برخوردارند و آن‌ها به صورت معلق بر روی سایر طبقات جای گرفته‌اند
چشم‌انداز خارجی ساختمان مکعبی رنگی با طبقات کامپوزیت بتن و شیشه صنعتی نشکن به نمایش درآمده که هر یک از این طبقات به صورت معلق و با شیب و قوس‌های خاص مربوط به خود طراحی شده‌اند.
گروه‌های معماری Thomas Pucher و Bramberger استوانی با در اختیار داشتن فضایی به مساحت 3 هزار و 500 متر مربع توانستند یکی دیگر از پروژه‌های چشم‌انداز در صنعت معماری کشور خود را به نمایش گذاشته و عنوان برترین را نیز از آن خود کنند.

این ساختمان از طبقات مورب و شیب‌دار بتن و فولاد ضدزنگ تولید شده که در میان این طبقات، شیشه‌های صنعتی نشکن با طرح‌های مختلف زاویه‌دار نصب شده‌اند.

طبقات انتهایی این ساختمان از واحدهای بیشتری نسبت به طبقات پائین برخوردارند و آن‌ها به صورت معلق بر روی سایر طبقات جای گرفته‌اند، به طوری که تصور جابه‌جایی و افت این طبقات با مشاهده آن‌ها به ذهن خطور خواهد کرد.



همچنین این پنل‌های کامپوزیت با پوشش‌های رنگ‌های صنعتی نصب شده‌اند که می‌توان رنگین‌کمانی از رنگ‌ها را در چشم‌ انداز این ساختمان به‌راحتی مشاهده کرد.










منبع: سایت خبری / تحلیلی معماری نیوز
 

Similar threads

بالا