روش طبیعی برای رهایی از شر حشرات

zx1

عضو جدید


هدف ما از پرداختن به اين موضوع اشاره كردن به مزيت بعضي از گل هاي پرورشي و آپارتماني است كه از دير زمان مورد استفاده و توجه بوده است و هم اكنون با خواندن اين مقاله پي به ارزش وجودي آن بيش از پيش خواهيد برد. (مخصوصا در مقابله با حشرات)

به گزارش گروه ترجمه سلامت نيوز،همان طور كه مي دانيد مقابله با حشرات به كمك حشره كش ها و انواع ديگر مواد شيميايي اگر چه ممكن است در ابتداي امر بسيار كارساز باشد ولي به مرور زمان باعث بقاي نسل قوي تر حشرات مي شود . گونه هايي كه در مقابل اين مواد شيميايي مقاوم خواهند بود . چه بهتر كه با طبيعت و پديده هاي طبيعي برخورد طبيعي نشان دهيم. مثلا در مقابله با حشرات شايد بهتر از هر حشره كشي گل هاي شمعداني عمل كنند.

بله گل هاي شمعداني علاوه بر زيبايي ظاهري چنين خاصيت منحصر به فردي را نيز به همراه دارند كه ارزش وجودي آنها را دو چندان مي كند.

تركيبي كه در اين گياه وجود دارد مي تواند انواع گوناگوني از حشرات مثل پشه ها، كك و انواع خاصي از مورچه ها را دفع نمايد.

از جمله گياهان موثر ديگر در اين زمينه روغن گياه اكاليپتوس است كه مي تواند به صورت مفيد عمل كند.

روغن گياه سيترونلا هم از ديگر گياهاني است كه به مدت 20 دقيقه شما را از شر حشرات موذي حفظ خواهد كرد.لازم به توضيح است كه گياه سيترونلا از گياهان بومي جنوب آسيا است كه روغن آن در عطر سازي و صابون سازي و دفع حشرات از دير زمان كاربرد داشته است.

با اين توصيفات شايد بيشتر از قبل پي به حكمت وجودي هر آنچه در اين كره خاكي موجود است پي ببريد.
 

Similar threads

بالا