رزمایش موفق ایران، چین و روسیه نشان از اقتدار دریایی کشور دارد

Persia1

مدیر تالار زبان انگلیسی
مدیر تالار
رزمایش موفق ایران، چین و روسیه نشان از اقتدار دریایی کشور دارد
به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، مراسم نورانی محفل انس با قرآن با قرائت قاریان نمونه نیروی دریایی راهبردی ارتش در استان هرمزگان و همچنین ضیافت افطاری ویژه فرماندهان و کارکنان منطقه یکم دریایی امامت بندرعباس، با حضور امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش برگزار شد.

در این مراسم امیر دریادار شهرام ایرانی ضمن عرض تبریک سال نو خورشیدی، فرارسیدن وفات حضرت خدیجه کبری (س) در ماه رمضان الکریم را تسلیت گفت و تصریح کرد: با یاری خداوند متعال و همت دریانوردان ولایتمدار نداجا امروز نیروی دریایی راهبردی ارتش، در امتداد مسیر ائمه (س) اشاعه دهنده فرهنگ غنی ایرانی اسلامی در سطح بین‌المللی و جهانی است و این را مدیون راهبردی‌های فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) هستیم.

دریادار ایرانی، امنیت آفرینی نیروی دریایی راهبردی ارتش و حراست از منافع و منابع کشورمان در آب‌های ببن المللی را نشان ارزشمندی بر سینه این نیروی راهبردی دانست و افزود: در دفاع از حدود و ثغور نوار ساحلی کشور و امنیت خطوط مواصلاتی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با هیچ شخص و حکومتی شوخی نداریم و تا پای جان بر عهدی که با امام و مقتدای خویش بسته ایم پا بر جا و استوار گام بر میداریم و دل دریا‌ها و اقیانوس‌ها را خواهیم شکافت.

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش، اجرای رزمایش موفق ایران چین و روسیه و همچنین حضور ناوشکن دنا در رزمایش بین المللی میلان ۲۰۲۴ را نشان از اقتدار دریایی کشور دانست و گفت: حضور فعال نیروی دریایی ارتش در مجامع جهانی و رزمایشات بین المللی اقتدار دریایی کشور را به رخ همه دشمنان و قدرت‌های دریایی کشانده است.

وی ابراز امیدواری کرد: انشالله در سایه سار قرآن و در کنار خانواده‌های صبور همرزمانم بتوانیم رضایت فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) را کسب کنیم.
 
بالا