فعالیت اصلی کارآفرینان؛ ایجاد کسب و کار جدید یا توسعه کسب و کارهای موجود است. تشخیص فرصت؛ گام اساسی در فرایند ایجاد کسب و کار جدید یا توسعه کسب و کارهای موجود به شمار می آید.
فرصت به زبان ساده به مفهوم نیاز پاسخ داده نشده یا نیاز ناقص پاسخ داده شده ی بازار است. در مفهومی تخصصی تر؛ فرصت به مجموعه شرایطی اطلاق میشود که نیاز به محصول ؛ خدمت و یا کسب و کار جدیدی را ایجاب می نماید.
کارآفرینان نیاز پاسخ داده نشده یا نیاز ناقص پاسخ داده شده ی بازار را شناسایی می کنند و با ایجاد ترکیبی جدید از منابع؛ آنها را مورد بهره برداری قرار می دهند. کارآفرینی چیزی جز شناسایی و بهره برداری از فرصت ها نیست و یک مفهوم اساسی در راه اندازی کسب و کار؛ شناسایی فرصت ها می باشد.
منبع
وزارت تعاون
فرصت به زبان ساده به مفهوم نیاز پاسخ داده نشده یا نیاز ناقص پاسخ داده شده ی بازار است. در مفهومی تخصصی تر؛ فرصت به مجموعه شرایطی اطلاق میشود که نیاز به محصول ؛ خدمت و یا کسب و کار جدیدی را ایجاب می نماید.
کارآفرینان نیاز پاسخ داده نشده یا نیاز ناقص پاسخ داده شده ی بازار را شناسایی می کنند و با ایجاد ترکیبی جدید از منابع؛ آنها را مورد بهره برداری قرار می دهند. کارآفرینی چیزی جز شناسایی و بهره برداری از فرصت ها نیست و یک مفهوم اساسی در راه اندازی کسب و کار؛ شناسایی فرصت ها می باشد.
منبع
وزارت تعاون